به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

شاملی: امتیازی از صنعت نفت کسر نمی‌شود

شاملی: امتیازی از صنعت نفت کسر نمی‌شود

خوزستان اسپورت- عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با برکناری سرجیو نه تنها مشکل تیم حل نمی‌شود بلکه تغییر مربی برای ما هزینه میلیاردی دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، مظفر شاملی در مورد اینکه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آستانه کسر امتیاز قرار دارد اظهار داشت: این موضوع مربوط به یک ماه قبل است. زمانی که رضا نوروزی از ما شکایت کرد و مدعی شد 350 میلیون تومان قرارداد دارد و تنها 50 میلیون دریافت کرده است. این کمیته بعد از بررسی ما را محکوم کرد که باید 300 میلیون تومان دیگر پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: ما هم دراین خصوص مستنداتی ارائه دادیم. در نتیجه کمیته تعیین وضعیت پرونده را به استیناف ارجاع داد. هنوز کمیته استیناف حکمی در این خصوص صادر نکرده است. در نتیجه حکم قبلی تا زمانی که حکم جدید صادر شود مسکوت است. اگر رای قابل اجرا بود، امکان نداشت اجازه دهند ما یارگیری کنیم. این بحث‌ها در فوتبال زیاد است و در نهایت هم به توافقات می‌رسد و جای نگرانی نیست. احتمالا کمیته استیناف هم خواهان توافق دو طرف خواهد شد و در آن زمان با نوروزی در مورد توافقاتمان صحبت می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت با اشاره به نتایج اخیر تیم صنعت نفت، تصریح کرد: مشکل ما با برکناری سرجیو حل نمی‌شود. کار به این راحتی نیست. تا مربی جدید بیاید و جا بیفتد زمان زیادی از دست می‌دهیم. ضمن اینکه نه تنها باید به تعهداتمان به مربی قبلی عمل کنیم، بلکه مربی جدید هم مبالغ میلیاردی درخواست می‌کند. ببینید فولاد چند میلیارد هزینه کرد تا قطبی را به خدمت گرفت. ما هم به جیب خودمان نگاه می‌کنیم.

وی افزود: مشکلات مالی واقعا آزار دهنده است. البته سعی کردیم تا جای ممکن پول پرداخت کنیم ولی شرایط سخت شده است. هرچه پول به باشگاه تزریق شد، ما بین اعضای تیم پخش کردیم اما قرار است مبلغی تا عید به باشگاه پرداخت شود و ما قبل از عید به بازیکنان پول بدهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
مگه ما میگیم وقتی این مربی برکنار بشه باید برید مربی میلیاردی دیگه بیارید با یک مربی داخلی کاربلد ارزان قیمت ولی توانا مثل ویسی هم میتونیم موفق تر باشیم . اینقدر به شعور مردم توهین نکنید .
ناشناس
|
Denmark
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
چطور زمان دست نشان تونستید یه شبه فیروز کریمی بیارین ولی الان نمیشه در ضمن مگه حتماباید با این مربی ضعیف سقوط کنیم در تایید کامنت بالا مربی وطنی بیارید به عقل و شعور مردم هم توهین نکنید
محمد اورکی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
باسلام .مشکل مربی نیست مربی خوبیست اما در ارنج باید بیشتر دقت کند .در دفاع وسط وفا بلند قد با بغلانی یارگیر خوب جواب میدهد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها