به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

جدول لیگ؛ نزول سپاهان و امیدواری آبی خوزستان

جدول لیگ؛ نزول سپاهان و امیدواری آبی خوزستان

خوزستان اسپورت- جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دستخوش تغییراتی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، نتایج هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران باعث تغییر جایگاه تیم‌ها در این جدول شد. سپاهان با از دست دادن صدر جدول به رده سوم نزول کرد و پرسپولیس با یک بازی بیشتر صدرنشین شد.

در این هفته، تیم فولاد خوزستان با پذیرش شکست برابر استقلال تهران از رده ششم به رده هفتم نزول کرد و تیم‌های نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان در رده‌های قبلی خود باقی ماندند.

آبی‌پوشان استقلال خوزستان تنها تیم خوزستانی پیروز در هفته بیستم بودند که با شکست دادن سپیدرود رشت مجموع امتیازاتشان را دوباره به عدد 10 رساندند تا با امیدواری بیشتری در 10 هفته باقی مانده از لیگ ظاهر شوند.

استقلالی‌های خوزستان در نیم‌فصل اول هم از مرز 10 امتیاز عبور کرده بودند اما شش امتیاز این تیم با حکم کمیته انضباطی فیفا کسر شد و آبی‌پوشان در اندیشه جبران این امتیازات در ثلث سوم لیگ هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
به غير از دل هواداران خوزستانیها ‌و غیرت خود بازیکنان دیگه هیچکس دلش نمیخواهد استقلال خوزستان در لیگ بماند بخصوص آن بالا بالاها که واقعا" زورشون میاید خوزستان اینقدر نماینده در بالاترین سطح فوتبال کشور داشته باشند اما الحق و انصاف بازیهای استقلال خوزستان قشنگ و دیدنی و حرفه ای میباشد و انشاء الله در لیگ برتر ماندگار خواهد ماند .
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
چقدر این بچه ها غیرتی بازی میکنند واقعا" ستودنی بازی میکنند و قابل تقدیرا" ، از جونشان مایه میگذارند اگر کمی مسئولین بفکر این تیم باشند و در حد وظیفه اقدام کنند و مشکلات معمولی را برطرف کنند این بازیکنان حتما" نتیجه خواهند گرفت
اهوازی متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
واقعا که اس خوزستان بازی خیلی قشنگی انجام میده ولی خدایش اصلا شانس برای گلزنی ندارن ولی امروز از جونشون مایه میذارن انشالله به یاری خدا تیم تو جدول ماندگار بشه و مسئولان کمی بفکر تیم خوب اس خوزستان باشن یک سوال از سابت خوب خوزستان اسپرت دارم اونم اینکه اس خوزستان پول بازیکن خارجی رو پرداخت کردن واگه این کار بکنن امیدی به برگردوندن شش امتیاز از دست رفته هستش یا که نه؟
مدیر پایگاه
سلام
خیر؛ شش امتیاز برگردانده نمی‌شود.
پرداخت پول از تنبیهات بعدی توسط فیفا جلوگیری می‌کند.

دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
امیدوارم اس خوزستان به از این وضعیت نجات پیدا کنه و به سرنوشت اس اهواز دچار نشه. متاسفانه پروژه استقلال زدایی از یاران سال هاست که شروع شده است. صاحبان زر و زور و تزویر از شمال تا جنوب اس اس ها را حذف کردند و تیم های بی هویت جایگزین آنها کردند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها