به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

ذوب آهن مغلوب امیدهای فولاد خوزستان شد

پیروزی امیدهای فولاد برابر ذوب آهن

تیم فوتبال امیدهای فولاد خوزستان با غلبه بر ذوب آهن اصفهان مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور باقی ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور، تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان، به قضاوت یعقوب آشوری در استادیوم صنایع فولاد اهواز مقابل هم ایستادند که در نهایت برتری از آن تیم میزبان شد.

حامد ممبینی در دقیقه 13 در پی دفع ناقص دروازه بان ذوب آهن گل اول بازی را وارد دروازه اصفهانی ها کرد ولی این گل خیلی زود و سه دقیقه بعد توسط کامران مؤمنی پاسخ داده شد.

در دقیقه 28 فولاد می توانست به گل دوم برسد اما پنالتی حاصل از حرکت پا به توپ رضا بهمئی با ضربه محمود مطلق زاده هدر رفت تا نیمه اول با نتیجه مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم فولاد خوزستان فشار زیادی به تیم ذوب آهن وارد کرد و کادر فنی فولاد برای رسیدن به گل پیروزی دست به تغییراتی زد.

در دقیقه 66 سید اصلان حسینی مهاجم تعویضی سرخ پوشان با استفاده از ریباند ضربه رضا بهمئی به توپ رسید و دروازه ذوب آهن را برای بار دوم روی پاشنه چرخاند تا فولاد در روزی که چند بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت یا همراهی تیم ملی امید در اختیار نداشت، با درخشش بازیکنان حاضر در میدان صاحب پیروزی دو بر یک شود.

ترکیب فولاد خوزستان:
سید بهنام موسوی، فریدون زبیدانی، حمزه پورموسوی، مصطفی کیانی، جعفر دسومی، حامد ممبینی، مصطفی قنبری زاده (85- علی شیخی)، محمود مطلق زاده، میلاد پاک پرور (78- صادق بنی خالدی)، سجاد عبدوئی (55- سید اصلان حسینی) و رضا بهمئی.
سرمربی: داریوش هرمزی


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
0
ماشاالله حامد ممبینی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها