به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

مسابقه استقلال – فولادنوین به تعویق افتاد

بازی استقلال – فولادنوین به تعویق افتاد

خوزستان اسپورت- دیدار تیم‌های فوتبال فولادنوین و استقلال اهواز که قرار بود عصر امروز (دوشنبه) برگزار شود، به تعویق افتاد.

به گزارش خوزستان اسپورت، براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ، قرار بود که تیم‌های استقلال و فولادنوین اهواز از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه غدیر به مصاف هم بروند اما بدلیل حضور دیرهنگام نیروهای انتظامی این بازی لغو شد و احتمالاً در زمان دیگری برگزار می‌شود.

هنگامی که نیروهای انتظامی در ورزشگاه غدیر حضور یافتند، داوران و ناظر فدراسیون فوتبال در صدد برگزاری مسابقه بودند، اما مسئولان تیم فولادنوین اهواز عنوان کردند که بدلیل تأخیر نیروهای انتظامی و احتمال وجود مشکل در نور ورزشگاه حاضر به انجام مسابقه با تأخیر نیستند.

در نهایت نیز ناظر فدراسیون فوتبال موضوع لغو مسابقه را صورتجلسه کرد تا کمیته مسابقات سازمان لیگ در این رابطه تصمیم بگیرد.

با توجه به اینکه حضور نیروهای انتظامی در ورزشگاه از حیطه وظایف و تصمیم‌گیری باشگاه‌ها خارج است، مسئولیتی در این زمینه متوجه تیم استقلال اهواز نخواهد بود، اما در خصوص اینکه تیم فولادنوین اهواز حاضر به انجام بازی با تأخیر نشده است، احتمالاً کمیته مسابقات سازمان لیگ دلایل این تیم را خواهد پذیرفت و مسابقه این دوتیم همشهری در تاریخ دیگری برگزار می‌شود.

مهرداد شفیعی‌راد مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم در مصاحبه‌ای در خصوص اینکه اگر قرار باشد این بازی در تاریخ دیگری برگزار شود، قبل از پایان سال برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: قطع به یقین این بازی باید قبل از عید برگزار شود چرا که مسابقات هفته های پایانی در تعطیلات عید برگزار می‌شود و بایستی قبل از دو هفته پایانی مسابقات این بازی برگزار شود و حتی از لحاظ قانونی منع نیز دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سید سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
نتیجه بازی رفت به ناحق بسود فولاد اعلام شد حالا که فولاد از انجام بازی خودداری کرده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها