به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

علوی: وحید خشتان مسیر را اشتباه می‌رود

علوی: وحید خشتان مسیر را اشتباه می‌رود

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خشتان باید از افراد با تجربه مشورت بگیرد؛ او مسیر را اشتباه‌ می‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد علوی در مورد شرایط استقلال خوزستان و تساوی مقابل نفت آبادان، گفت: شرایط استقلال خوزستان خوب است. ما عملکرد خوبی از لحاظ فنی داریم اما متاسفانه در زدن گل مشکل داریم. همین موضوع باعث شده که با وجود بازی خوب برنده نشویم. در دیدار مقابل نفت آبادان هم قسم شده بودیم که بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم اما متاسفانه در این مسابقه پنالتی را در دقیقه 2 بازی از دست دادیم. با وجود بازی عالی نتوانستیم برنده شویم.

وی در مورد اینکه آیا استقلال خوزستان با شرایط موجود شانسی برای بقا دارد، گفت: ما با 2 پیروزی به جدول باز می‌گردیم. منتظر پیروزی اول هستیم تا روی غلطک قرار بگیریم. در بازی با سپیدرود به دنبال استارت اولیه هستیم تا این طلسم را بشکنیم. این بازی برایمان 6 امتیازی است.

علوی در مورد رویارویی با سپیدرود خاطرنشان کرد:‌ مسابقه با سپیدرود بسیار سخت و به نوعی مرگ و زندگی است. مساوی در این بازی به سودمان نیست. هر دو تیم انتحاری بازی می‌کنند تا بتوانند نتیجه خوبی بگیرند.

مربی استقلال خوزستان در مورد اینکه قرار شده وحید خشتان از امروز به تمرینات استقلال خوزستان باز گردد، اظهار داشت: خشتان بازیکن خوب و آینده داری است اما متاسفانه او یک مقدار بی تجربه عمل می‌کند. خشتان آینده خوبی دارد اما ای کاش از افراد با تجربه مشاوره بگیرد. مسیری که او می‌رود اشتباه است.

وی در مورد اینکه  آیا او به تمرینات بازگشته است،‌ گفت:‌ بله؛ از تمرین آینده با تیم کار را شروع می‌کند. او اگر بتواند در تمرینات خودش را نشان دهد این هفته می‌تواند تیم را همراهی کند.

علوی در مورد وضعیت آل‌نعمه گفت: آل‌نعمه هم قرار است به تمرینات بازگردد. مصدومیت او تقریبا برطرف شده و می‌تواند در این هفته بازی کند.

مربی استقلال خوزستان در پایان، خاطرنشان کرد: امیدوارم مقابل سپیدرود برنده شویم. از کریم بوستانی گرفته تا همه مسئولان و مربیان باشگاه تلاششان این است که سهمیه استان را حفظ کنند اما کار بسیار سخت است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
بدبخت فوتبال خوزستان که بازیکن گمنام از استانهای دورافتاده میاره اینجا بهشون میدون میده تا یه اسمی پیدا میکنن همه چیز یادشون میره همین اقای خشتان 27 سالشه هیچکس تا شیش ماه قبل اسمشو نشنیده بود اگه استقلال خوزستان نمیوردش الان باید لیگ دو بازی میکد مثل سالهای قبلش واقعا چرا بازیکنای غیربومی اینقد نمک نشناسن؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
اين تيم هم مثل استقلال اهواز شده هر مربي يا بازيكن مياد اميدواري به تيم ميده و قول ماندن در ليگ برتر را ميده از حالا بايد به دسته يك سلام كنه
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
اقای محمد اینقدر ناامید و مایوس نباشیم این تیم با این همه مشکلات متعدد وباداشتن بازیکنان بی نام ونشان تااینجای کار الحق وانصاف ابرومندانه بازی میکنه ویادمان نرود ۶امتیاز کسر شده ونقل انتقال هم ازش گرفتن
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
اگر مقابل سپیدرود پیروز شود شانس ماندنش زیاد میشه.... ولی از نامردمی های مسئولان درقبال تیمهای خوزستان نباید غافل بود.... که هرچه میکشیم از اینهاست...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها