به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

رضائیان: پرسپولیس با اتوبوس به مسجدسلیمان بیاید

رضائیان: پرسپولیس با اتوبوس به مسجدسلیمان بیاید

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: پرسپولیسی‌ها اگر بلیت سفر به مسجدسلیمان را پیدا نکرده‌اند می‌توانند با اتوبوس به شهر ما سفر کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسعود رضائیان در مورد دیدار حساس روز پنج‌شنبه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این مسابقه هم مثل همه بازی‌های دیگر لیگ سه امتیاز دارد و ای کاش فوتبال هم مثل تنیس بود برخی از مسابقات تنیس هزار امتیازی و برخی پانصد امتیازی است. در گذشته هم در فوتبال اگر در یک بازی تیمی گل‌های زیادی می‌زد به جای 2 امتیاز 3 امتیاز به آن می‌دادند اما اکنون تمام دیدارها فقط 3 امتیاز دارد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه حمید درخشان سرمربی پرسپولیس گفته که هنوز بلیت سفر به مسجدسلیمان را نتوانستند بخرند، گفت: ما یک راه خوب بلدیم که می‌توانیم به آنها توصیه کنیم و آن هم سفر با اتوبوس است. پرسپولیسی‌ها می‌توانند با اتوبوس به مسجدسلیمان بیایند. ما چندبار بلیت هواپیما هم گرفتیم اما به خاطر گرد و غبار یا شرایط آب و هوایی پروازمان لغو شد و مجبور شدیم با اتوبوس سفرکنیم. به هر حال امیدوارم در مسجد سلیمان به پرسپولیس بد نگذرد.

رضائیان در مورد اینکه چند درصد از ظرفیت ورزشگاه به هوادارن پرسپولیس اختصاص خواهد یافت، گفت: در مسجدسلیمان از ابتدای فصل تاکنون در هیچ مسابقه‌ای بلیت فروشی نکردیم زیرا بیشتر هواداران تیم ما نوجوان و جوان هستند. بعید است تیم‌های دیگر در شهرهای آبادان و مسجد سلیمان طرفدار داشته باشند و هواداران آنها در این شهرها نامحسوس است و در دلشان شادی می‌کنند.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما به برد نیاز دارد و به همین دلیل هم در بازی با تراکتورسازی و استقلال برای سه امتیاز بازی کردیم و در نهایت بدون امتیاز میدان را ترک کردیم. اشتیاق بردن به ما ضربه زده است. با این حال ناراحت نیستیم چون نفت مسجدسلیمان زیبا و تماشاگر پسند بازی می‌کند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه این تیم در لیگ برتر می‌ماند یا نه، گفت: قرارمان این است که در لیگ برتر بمانیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها