به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

لیگ یک؛ نماینده خوزستان در جاده سقوط

لیگ یک؛ شهرداری ماهشهر در جاده سقوط

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با قبول شکست در دربی انتهای جدول لیگ یک در لبه پرتگاه سقوط قرار گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، نمایندگان فوتبال خوزستان که در ابتدای فصل جاری لیگ یک قرار بود جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشند، عصر سه‌شنبه در حالی مقابل هم قرار گرفتند که برای فرار از منطقه سقوط به دسته دوم تلاش می‌کردند.

کارون خرمشهر با تک گل دقیقه 22 ابوالفضل عکاشه برابر حریف هم‌استانی به برتری رسید تا فریاد اعتراض هواداران شهرداری ماهشهر در ورزشگاه شهداء این شهرستان باز هم شنیده شود.

شهرداری که نیم‌فصل را با مربیگری داود مهابادی سپری کرده بود، از ابتدای نیم‌فصل دوم سکان رهبری‌اش را به مجید نامجومطلق سپرد اما این مربی از 4 مسابقه فقط یک امتیاز گرفت و در نهایت از ادامه همکاری استعفا کرد. مدیران باشگاه شهرداری پس از جدایی نامجومطلق تصمیم گرفتند تا زمان تعیین سرمربی جدید مسئولیت هدایت تیم‌شان را به دستیاران نامجومطلق بسپارند اما این تصمیم کارساز نبود و باختن در بازی خانگی که حکم بازی شش امتیازی را داشت، زنگ خطر را بلندتر از همیشه برای شهرداری به صدا در آورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم کارون اروند خرمشهر که تا دو هفته پیش فانوس به دست بود، حالا از انتهای جدول فاصله گرفته و فانوس سقوط به تیم شهرداری ماهشهر سپرده شده است. شهرداری تا پایان هفته هجدهم در رده یازدهم قرار داشت، اما کسب نتایج ضعیف در نیم‌فصل دوم باعث سقوط سریع آن‌ها به رده آخر جدول شده و اگر تصمیم سازان باشگاه شهرداری چاره‌ای عاجل برای نجات این تیم نیندیشند، احتمال سقوط این سهمیه خوزستان به دسته پایین‌تر بیش از پیش خواهد شد.

لیگ یک؛ شهرداری ماهشهر در جاده سقوط

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها