به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۲۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد نظرات: ۱۸ نظر

فولاد 1 – نفت 0؛ فولاد برنده دربی خوزستان شد

فولاد 1 – نفت 0؛ فولاد خوزستان برنده دربی

خوزستان اسپورت
هفته هجدهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
یکشنبه 28 بهمن 97 – ساعت: 15
فولاد خوزستان 1 – نفت مسجدسلیمان 0
گل: ایوب والی (28)
داور: محمدحسین زاهدی‌فرد
کمک داوران: فرهاد مروجی و براتعلی مولوی
اخطار: رضا میرزایی، آرش افشین، رافائل مسی، ناصر سالاری (فولاد) – هیثم هاشمی‌زاده، یوسف وکیا، حکیم نصاری (نفت)
تماشاگر: سه هزار نفر

فولاد خوزستان: ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، سیامک کورشی، عارف آقاسی (64- آرش افشین)، عارف غلامی، مهدی زبیدی (1+90- علیرضا خوشکفا)، حسن بیت‌سعید، رضا میرزایی، رافائل مسی بوولی و لوسیانو پریرا (2+90- صابر حردانی)
سرمربی: افشین قطبی

نفت مسجدسلیمان: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، موسی کولیبالی، مجتبی بیژن، سیدمحمد حسینی (42- امیرحسین امیری)، میلاد خدایی‌اصل، علیرضا علیزاده، حکیم نصاری، اسماعیل شریفات (71- اکبر آفاقی)، محمد شادکام (75- عباس عسکری) و هیثم هاشمی‌زاده
سرمربی: علیرضا مرزبان

خلاصه بازی
رویارویی دو نماینده فوتبال خوزستان با پیروزی یک بر صفر فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

فولاد خوزستان در غیاب میثم دورقی که به‌خاطر محرومیت این مسابقه را از دست داد، از رافائل مسی مهاجم کامرونی‌اش در ترکیب اصلی استفاده کرد تا نسبت به بازی مقابل پرسپولیس با یک تغییر در میدان حاضر شود. نفت مسجدسلیمان هم برای اولین بار شاهد حضور مهرداد طهماسبی درون دروازه بود و این دروازه‌بان پس از دو فصل دوری از فوتبال در ترکیب تیم جدیدش حضور یافت.

بازی در دقایق نخست در میانه میدان دنبال می‌شد تا اینکه فولادی‌ها در دقیقه 18 صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شدند اما ضربه کم‌جان رافائل مسی به راحتی در دستان طهماسبی قرار گرفت. پس از اینکه دقایق دیگری به ردوبدل شدن توپ میان بازیکنان دوتیم در میانه میدان سپری شد، فولادی‌ها از روی یک ضربه کرنر با ضربه سر ایوب والی و اشتباه مهرداد طهماسبی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان به گل رسیدند تا فریاد شادی از سمت سکوهای فولادی شنیده شود.

مهرداد طهماسبی 10 دقیقه بعد از اشتباه فاحش روی دریافت گل، این اشتباه را با دفع ضربه پنالتی تیم میزبان جبران کرد. لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد خوزستان زننده این پنالتی بود و ضربه زمینی وی را سنگربان تیم میهمان دفع کرد.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان که نمی‌خواستند بازنده به رختکن بروند، به خط دفاعی فولاد خوزستان فشار وارد کردند. ابتدا ضربه سر اسماعیل شریفات از کنار دروازه ناصر سالاری به بیرون رفت و در دقیقه 42 هیثم هاشمی‌زاده یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد. ضمن اینکه علیرضا مرزبان قبل از پایان نیمه اول دست به تعویض در تیمش زده، یک مدافع بنام سیدمحمدحسینی را از بازی خارج کرد و یک هافبک بنام امیرحسین امیری را به میدان فرستاد تا آهنگ تهاجمی‌تری به تیمش ببخشد.

در نیمه دوم، بازی حالت فیزیکی‌تری پیدا کرد و داور مسابقه چندین بار دست به جیب شد تا بازیکنان دوتیم را در صحنه برخوردها با کارت زرد جریمه کند. زردپوشان نفت در این نیمه برای زدن گل تساوی تلاش می‌کردند و فولادی‌ها با استفاده از کاسته شدن یک بازیکن از خط دفاعی تیم حریف روی ضدحملات از فضای خالی ایجادشده در قلب دفاع نفت مسجدسلیمان استفاده می‌کردند.

در دقیقه 62 هیثم هاشمی‌زاده یک موقعیت گلزنی را از دست داد، در دقیقه 68 رافائل مسی دروازه نفت مسجدسلیمان را کج دید، در دقیقه 69 ضربه اسماعیل شریفات تیر افقی دروازه فولاد خوزستان را لرزاند و در دقیقه 70 رافائل مسی در موقعیت تک‌به‌تک موفق به گلزنی نشد تا در این دقایق تماشاگران صحنه‌های خطرناکی روی دروازه‌ها باشند.

بیست دقیقه پایانی مسابقه با حملات دیگری از سوی طرفین همراه بود اما این حملات ثمری نداشت و این دیدار با تک گل ایوب والی به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.

شرح گل
1-0 (فولاد): کرنر ارسالی بازیکنان فولاد خوزستان و ضربه سر محکم ایوب والی کاپیتان این تیم با اشتباه مهرداد طهماسبی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در دفع توپ همراه شد تا در دقیقه 28 نخستین گل بازی وارد دروازه نفت شود.

در حاشیه
* ابتدا قرار بود بازی از ساعت 16 آغاز شود، اما روز گذشته اعلام شد که ساعت بازی تغییر کرده و دوتیم از ساعت 15 به میدان می‌روند.
* استقبال زیادی از این بازی صورت نگرفت و شاید یکی از دلایل آن تغییر ساعت مسابقه بود.
* تیم نفت مسجدسلیمان هنگام حضور در میدان مورد تشویق و خوشامدگویی از سوی هواداران فولاد خوزستان قرار گرفتند.
* طرفداران تیم نفت مسجدسلیمان با استقرار در پشت نیمکت این تیم به تشویق زردپوشان پرداختند.
* هواداران فولاد خوزستان پیش از آغاز مسابقه به هواداران نفت مسجدسلیمان خوشامد گفتند.
* قبل از شروع مسابقه کادر فنی فولاد خوزستان به سمت نیمکت نفت مسجدسلیمان رفتند و با آن‌ها دست دادند.
* چمن ورزشگاه غدیر کیفیت خوبی نداشت اما شرایط آن نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده بود.
* علیرضا مرزبان در اواخر نیمه اول اعتراض شدیدی به نحوه قضاوت داور مسابقه داشت و محمدحسین زاهدی‌فر با حضور در کنار خط طولی زمین با مرزبان به صحبت پرداخت.
* در پی برخورد توپ به صورت عارف آقاسی بازیکن فولاد خوزستان این بازیکن از ناحیه بینی آسیب دید و دقایقی بعد تعویض شد.
* هواداران نفت مسجدسلیمان در چند صحنه نسبت به قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد اعتراض کردند.
* حکیم نصاری پس از ورود عباس عسکری به میدان بازوبند کاپیتانی تیم نفت را به این بازیکن داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۸
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
تبریک به فولاد محبوب و خسته نباشید به نفت مسجدسلیمان امیدوارم فولاد حداقل سهمیه آسیا رو امسال بگیره و نفت در لیگ بمونه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
این برد مبارک همه طرفداران فولاد خوزستان
هنوز در بخش دفاعی مشکل داریم فرصتهای گلزنی زیاد به تیم حریف می دیم و باید این ضعف برطرف بشه
اما کلا این فولاد قابل مقایسه با فولاد زمان پورموسوی نیست اقای قطبی واقعا مربی باسواد و صاحب تفکرات فنی بالاییه
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
بازی که کیفیت لازم وچیزی که تصور بر آن بود، نداشت.
افشین ومسی رو باید کجای دلمان گذاشت؟!
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
آقای مرزبان در سه بازی اخیر، مخصوصا دوبازی اخیر، دارید بدترین روند نفت را پیش میبرید، بدترین بازی را میکنید، بدترین بازیکنان را در بدترین نقطه زمین بازی میدید، با این روند بازی شک نکن، ک نفت صدرصد میره دسته یک،،، آخه شما چرا هاشمی زاده را بازی میدید، اصلا بازیش ندید ،حتی یک دقیقه با اینکه خوزستانیه، اما فوق العاده ضعیفه،، چرا اکبر آفاقی را فیکس بازی نمیدید،، کامل ترکیبت را عوض کن لطفا،،، و یک مهاجم حداکثر متوسط بخرید، کولیبالی را در دفاع بازی نده،، هافک وسط یا دفاعی یا مهاجم بزاریدش خیلی بهتره،، چون خدایی اصل ،بیژن و وکیا در دفاع فوق العاده هستند،، اصلا اگر همین سه تا نباشن،، نه دفاع میکنید نه حمله،، مخصوصا خدایی اصل ک فوق العادست، و وکیا هم خیلی خوبه،،، آفاق را فیکس بازی بدید،، یک یا دو مهاجم حداقل یا حداکثر متوسط بگیرید، هافک دفاعی ندارید، کولیبالی توی این پست خوب جواب میده، اگر شما در بازی با پارس هافک دفاعی مثل کولیبالی میداشتید، حتی یک فرصت هم نصیب پارس نمیشد، وسط نفت کاملا خالیه، دارید بسیار ضعیف بازی میکنید، اگ واقعا میخاید اینجور پیش برید، انصراف بده،، کولیبالی بی انگیزه و ضعیف در دفاع بازی میکنه، اونو بیارش وسط یا مهاجم،، بازیکنان دونده تر از و باهوش را بازی بده،، هاشمی زاده تاکید میکنم فوق العاده ضعیفه، بیش از حد ضعیفه،، خدا راشکر در مقابل فولاد باختیم، تبریک میگم ب فولادی ها، با اینکه خودم فولادی ام و بختیاری،،، اما از شیوه بازی نفت بسیار ناامید و ناراحتم،، دل مردم بختیاری و خوزستانی ب عشق نفت می تپد، لطفا تیمتو درست جمع کن،، یا هم انصراف بده،، مربیان خیلی خوبی بیرون نشسته اند، نزارید به روز آخر کشیده بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
فولاد در نبود دو هافبک اصلی اش خوب بازی کرد و در ضمن افشین که فوتبالش تمام شده است ولی انصافا مسی اگر به اش فرصت بدهند بهتر هم می شود آقا یک نیم فصل تیم نداشته امروز هم خوب دریبل می زد
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
انتقاد دیگری ک از آقای قطبی دارم،، آرش افشین یک مهره سوخته هست،، حقیقتش ما خوزستانیا دیگ دل خوشی از افشین نداریم ،و اصلا یک بازیکن ضعیف و بی انگیزه است،، و چرا شما بازیکن به خوبیه حردانی را روی نیمکت میزارید بعد افشین یا ... را فیکس بازی میدید، لطفا حردانی را فیکس یا حداقل یک نیمه بازی بده، چون یکی از بهترین جوانان و شوتزنان و .... فولاد هست، و خیلی ب درد فولاد میخوره،، لطفا افشین با این آمادگی را اصلا بازی نده، حتی یک دقیقه،، و مسی بازیکن خیلی خوبی هست،، اما نه ۹۰دقیقه،، بازیکن یک نیمه ای هست،،، لطفا انتقادات را به فال نیک بگیرید آقای قطبی عزیز،، دوستت داریم امپراطور
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
تبریک برد خوبی بود ولی بازی چندان خوبی از فولاد ندیدیم افشن خان باید رفاقت رو کنار بزنه و جوانان شایسته که کم هم نیستند رو بیشتر بازی بده
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
بازی قشنگی نبود به خصوص نیمه دوم. بازیکنان فولاد در جلو سرگردان بودن و در دفاع هم مثل بازی با پرسپولیس روی ارسالهای تیم حریف خیلی ضعیف بودن نمونه اش ضربه شریفات که به تیرک دروازه خورد.
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
دورود بر قطبی عزیز عالی بودن همه فولادیها تبریک به فولادیها انشاالاه نفت بازی بعدی ببرد
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
بیت سعید افتضاح داره بازی میکنه به جاش حردانی و بازی بده بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
تبريك ميگم اين برد به همه هوادران بازي كلا براي هواداران نچسبيد مخصوصا درنيمه دوم افتضاح بوديم افشين ديگه فوتبالش تموم شد خواهشن اقاي قطبي ازجوانان ناب خوزستان استفاده كن بهتره درضمن مسي خييييلي خوبه بايد كمي زمان ببره. موسوي شادگان
احمد
|
United States of America
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
من نمیدونم پریرا پیرتره یا مسی؟ بخدا پریرا به اندازه ۳تا بازیکن مثل مسی میدود بازیکن به این سنگینی و کندی به چه درد تیم میخوره حیف این جای یه نفر گرفته بخدا حردانی رو تو همون نوک حمله بزاره بهتر این باباست درمورد ارش افشین من نمیدونم چی از این بابا دیدن که گذاشتن تو تیم بمونه اینا تا خوب باشن میرن استانهای دیگه از کار بیفتن برمیگردن اهواز واقعا جای اینا فولاد نباید باشه
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
اتفاقا تیم نفت عالی بازی کرد و دارن با بازیکنان جدید میکس میشن برد حق نفت بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
بيت سعيد هيچ كار مثبتي نميكنه واقعا جايگزين نداره؟
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
نفت خیلی بهتر از فولاد بازی کرد اما چ فایده کاش ب داد این تیم برسن
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
اقای ارش اتفاقا" بیت سعید عالی بود کسی که ضعیف بود یکی ارش افشین بود دومی مسی که 3 موقعیت مهم ازدست داد به هرحال تبریک به تیم فولاد و خدا قوت به تیم نفت
هلیچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
سلام تبریک به همه فولادیا حقیقتش فولاد خیلی عالی شده ۴ هفته ۱۰ امتیاز ..اولین شکست امسال پرسپولیس. اولین شکست خانگی تراکتور توسط همین فولاد قطبی صورت گرفته باور کنید اگر آقای قطبی ۴ هفته زودتر میومد حالا فولاد جز ۳ تیم اول لیگ بود حالا هم دیر نشده و انشاءالله با تعصب بازیکنان و حمایت پرشور هواداران بتونیم انتهای لیگ سهمیه آسیایی کسب کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
تبریک به تیم محبوبمان فولاد وتشکر خاص ازکاپیتان باشخصیت ایوب والی که نظم خاصی به تیم فولاد داده... درود برکاپیتان درود بر شخصیتت... محبوب خوزستان ایوب والی بزرگ مرد اخلاق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها