به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۲۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

حمدی‌نژاد: داور با بازیکنان پرسپولیس مهربان بود

حمدی‌نژاد: داور با بازیکنان پرسپولیس مهربان بود

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم استقلال خوزستان اعتقاد دارد داور با بازیکنان پرسپولیس مهربانانه برخورد کرده است.

وحید حمدی‌نژاد پس از شکست 2 بر صفر تیم استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس، در جمع خبرنگاران با انتقاد از عملکرد موعود بنیادی‌فر داور این دیدار اظهار داشت: فکر می‌کنم داور کمی با تیم پرسپولیس مهربان بود و از آنطرف هم در برخی از صحنه‌ها به راحتی به بازیکنان ما اخطار می‌داد. به نظرم الان دیگر نوش دارو بعد از مرگ سهراب هم فایده‌ای ندارد.

وی افزود: قبول دارم بازیکن ما در آن صحنه موقعیت حریف را گرفت و خطایش اخطار داشت،‌ اما داور می‌توانست در همان صحنه اول به بازیکن پرسپولیس هم اخطار بدهد تا دیگر راحت اعتراض نکند. به نظرم داور تمام صحنه‌های 50 - 50 را به نفع پرسپولیس می‌گرفت.

بازیکن تیم استقلال خوزستان در پایان تصحری کرد: من بچه‌های تیم‌مان را تحسین می‌کنم،‌ آن‌ها با اینکه جوان بودند اما در وررزشگاه آزادی عملکرد بسیار خوبی داشتند. ما موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم و شاید بازیکنان ما به دلیل اینکه جوان هستند کمی جوگیر شده بودند. جایگاه این تیم ته جدول نیست و ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعد با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
تیمی که حکومتی باشه همین داوران رو ترسوند باید به تیم وزیر باج بدن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
0
0
امروز فردوسی پور گزارشگر بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس بود ولی نه انگار دو تیم ایرانی دارن با هم بازی میکنند اگر کسی فقط صدای این گزارش را میشنید خیال میکرد پرسپولیس داره با یک تیم غیر ایرانی بازی میکند اینقدر یکطرفه گزارش میکرد. جالب اینکه بازی هم از کانال تهران پخش نمیشد بلکه از شبکه سه که یک شبکه ملی هست پخش میشد بعد ما آقای نریموسی از شبکه استانی و در بازی خانگی فولاد فقط مونده بود موقعی که داور به سود فولاد پنالتی گرفت یک تیکه سنگ بردارد و بزنه تو سر داور که این پنالتی نبود و چرا الکی برای فولاد پنالتی گرفتی ، ولی بازم جای شکر دارد که آن روز نریموسی گزارشگر بازی بود وگرنه حتما" میرفت جز هوادارای پرسپولیس می نشست و صد در صد با سنگ سر داور یا یکی از کمکهای او را می شکند و فولاد و باشگاه فولاد و هواداران فولاد را جریمه میکردند .
اهوازی متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
0
0
اقایون خوزستانی ببینین یه گزارشگر چطور ازگیرنده ملی اونم شبکه ۳ که پرطرفدارترین شبکه ملی هستش ازتیم پایتخت حمایت میکنه وشما مثل جغد میبینید وسرتون قایم کردین که چطور نری موسی ازتیم لنگ تهران حمایت جانانه میکنه واقعا که نمیدونیم باید پیش کی حرفامون بزنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
0
0
متاسفانه این که ما داریم لیگ فوتبال نیست ..... بلکه بازار مکاره ایست برای پارو کردن پول مردم ایران که بعضی هاشان نون هم ندارند پولهای فوتبال کثیفه
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
0
0
داور یار دوازدهم پرسپولیس بوده و هست و خواهد بود. این همه فحاشی به بازیکنان استقلال را ندید گرفت و.... تیم حکومتی بباز نیست اون یه بازی رو هم به قطبی تقدیم کردند تا دم خروس بیش از این بیرون نزنه!!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها