به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۲۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

بیانیه باشگاه پرسپولیس بعد از باخت مقابل فولاد

بیانیه باشگاه پرسپولیس بعد از باخت مقابل فولاد

خوزستان اسپورت- رقم خوردن اولین باخت تیم پرسپولیس در لیگ هجدهم باعث صدور بیانیه‌ای از سوی این باشگاه تهرانی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با صدور بیانیه، نسبت به نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ و بلاتکلیفی ایجاد شده برای سرخپوشان، قبل از بازی با فولاد و ایجاد شرایط نا بهنجار و بی سابقه، اعتراض کرد. در این بیانیه آمده است:

«این روزها شاهد اتفاقات عجیب و غریبی در رقابت‌های لیگ هستیم که به نظر می‌رسد عدم برگزاری آن بهتر از برگزاری اینگونه باشد که مایه خجالت و شرم است و پرسپولیس و میلیون‌ها هوادار آن نیز، به نوعی تاوان آن را پس داده‌اند. آن چه در بازی آخر پرسپولیس رقم زده شد، ظلم آشکاری است که هیچ مرجعی نمی‌تواند منکر آن باشد. باشگاه پرسپولیس فارغ از آن که چه عواملی مسبب این وضعیت بوده‌اند خواهان رسیدگی جدی به آن بوده و تکرار آن را به هیچ وجه تحمل نخواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با پدیده هم با بلاتکلیفی‌های کمیته برگزاری مسابقات روبه‌رو بود که تصمیم دقیقی را برای بازی اخذ نمی‌کرد. این وضعیت در بازی با فولاد به حد اعلای خود رسید. قبل از بازی تمام تمرکز ما بر هم ریخت و اعضای تیم از سرمربی تا بازیکنان در شرایط ملتهبی قرار داشتند که شاهد تأثیر آن در جریان بازی بودیم.

باشگاه پرسپولیس، مراتب اعتراض جدی خود درباره وجود این شرایط را در شکایت و نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام خواهد کرد و این موضوع را از طریق این مراجع پیگیر خواهیم شد. انتظار داریم شرایط برگزاری مسابقات در وضعیتی قرار بگیرد که در شأن فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس باشد.»

شایان ذکر است، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس هم در مصاحبه با خبرگزاری‌ها مدعی شد که دستور نابودی تیم پرسپولیس صادر شده است!

این صحبت‌ها در شرایطی از سوی پرسپولیسی‌ها مطرح می‌شود که اکثریت قریب به اتفاق تیم‌های لیگ برتری و هواداران آن‌ها بر این عقیده هستند که تیم پرسپولیس بعنوان یکی از دو تیم وابسته به وزارت ورزش و جوانان همواره از حمایت‌های مالی و جانبی بیشتری نسبت به باشگاه‌های شهرستانی بهره‌مند بوده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
کارلوس کی روش دلیل برخورد و دعوای من افشین پیروانی به دلیل این بود که داخل اردوی تیم ملی با بازیکنان تیم ملی قرارداد بستند بابا شما که کار از کار گذشته شده اید مثل پسر لوس و ناز نازی که اگر باج نگیره دیوانه می شود آقا داور چیکار کنه یک گل سالم برای شما آفساید گرفت پنالتی هم که درست بود بهتره جنبه داشته باشید
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
اکثریت قریب به اتفاق تیم‌های لیگ برتری و هواداران آن‌ها بر این عقیده هستند که تیم پرسپولیس بعنوان یکی از دو تیم وابسته به وزارت ورزش و جوانان همواره از حمایت‌های مالی و جانبی بیشتری نسبت به باشگاه‌های شهرستانی بهره‌مند بوده است.
خدا را شکر که خود شما هم به این نتیجه رسیدید و حقایق توسط خودتان داره بازگو میشوند، آقایان مسئولین باشگاه پرسپولیس برای یکسال بودجه و امکانات پرسپولیس را با استقلال خوزستان عوض کنید اگر استقلال خوزستان قهرمان زود هنگام نشد آن هم بشرطی که پرسپولیس صددرصد گزینه سقوط به لیگ یک خواهد شد بعد دارین ادعا میکنید که مردم بفهمند بیشترین بودجه وزارت ورزش در حلقوم پرسپولیس نیست .
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
تیمی که با ۲۰۰ میلیارد برای قهرمانی آسیا بسته شده ، طاقت باخت ندارد . حالا تیم های دیگر چکار بکنند که پرسپولیس فکر می کنید همه را باید ببرد و اگر نشد به دنبال حاشیه و حمله به داور و فدراسیون ، می گردند . خوب است از همین حالا جام قهرمانی را به پرسپولیس بدهیم و بقیه برای سهمیه بازی کنند !
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
آخی دلمان سوخت به داورها بگویید برایشان بیشتر پنالتی بگیرند
همون صحنه ثانیه‌های آخر که داور یه خطای کاملا اشتباه براشون گرفت اگه گل میشد الان فولاد ۳ امتیازو از دست داده بود
بازیکن لُنگ روی بازیکن فولاد خطا کرد ولی داور برعکس خطا گرفت و احتمالا عمدا
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
آقای باشگاه پرسپولیس.... قانونا سیدجلال بخاطر این مصاحبه باید محروم شود. مثل قلعه نوعی و.... این بیانیه نمیتواند ونباید درکمیته انضباطی تاثیرگذار باشد... پس لاپوشانی نکنید.. ضمنا کی گفته سهم مابقی تیمها را شما پارو میکنید... نه استقلال خوزستان ونفت مسجدسلیمان و... حق شما را میخورند..... آخه مردحسابی دنبال چه توجیهی هستید..... شما دوساله میگفتید بازیکن نداریم .... ولی گرفتن چندبازیکن مجبورشدید منشا را باپول کلان اخراج کنید چون لیست شما پر بود ودایم دروغ میگفتید... ۱۸ نفر بزرگسال ۹نفر زیر ۲۳سال ۹ نفر امید وتعدادی جوانان و.... دراختیار داشتید... بله ۴ نفر رفتند... تازه مسلمان را خودتان اخراج کردین... واقعا دزدها چقدر... چقدر.. اینروزها مظلوم نمایی میکنند... البته تبلیغات ورسانه دارند.... یعنی نان حلال.....
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
قرمز ها نه خودشون و نه مسئولین باشگاهشون ظرفیت شکست خوردن را ندارند و با هیاهو و جار و جنجال چه در درون زمین و چه بیرون از زمین ؛ و همچنین تهمت زدن های بی مورد شکست را به گردن عوامل واهی و خیالی می اندازند که وجود ندارد ! از نظر مسائل داوری گل صحیح فولاد را داور آفساید اعلام کرد ؛ پنالتی برای فولاد کاملا صحیح بود هر چند که اون گزارشگر مغرضانه می خواست شک و شبهه ایجاد کند .
بیرانوند بخاطر رفتار زشت با داور باید از بازی اخراج می شد بیش از ۵۰ سال است که تیم پرسپولیس از بیت المال ارتزاق می کند ؛ همه امکانات از صدا و سیما گرفته تا گزارشگر تیم حریف و مربی اسبق تیم ملی و غیره در اختیارشون است باز هم دم از ایجاد شرایط نابهنجار می زنند !؟ پس جای اس خوزستان بودید چه می کردید ؟
مشگل از خوزستانی هاست که از حق خودشون در همه زمینه ها دفاع نمی کنند و استان خوزستان محروم مانده و تهران و تهرانی ثروتمند و در همه جا طلبکار و از خود راضی .
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
باشگاه پرسپولیس طبق بیانیه ای که صادر کرده فرموده که قبل از بازی پدیده هم چنین بلاتکلیفی بوده چرا اون موقع اعتراض نکرده و بیانیه صادر نکرده و حالا که باخته بیانیه صادر کرده جای بسی تامل دارد.
فولادسرور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
اینطور بیانیه عادی برای پرسپولیس هروقت باخته بهونه اورده
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
دوست عزیزمون گل گفت آقایان پرسپولیسی جاتون رو خواهشا به استقلال خوزستان مظلوم بدهید ببینید از کاه کوه میسازه واستون یا خیر .. کجای کار واسه شما دم از بلاتکلیفی تیم و برهم زدن تمرکزتون بود !!
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
خوشم میاد بچه های فولاد امروز در مستطیل سبز و همراه با هواداران خونگرمشان پرسپولیس و مسئولین باشگاهشان را وادار به شکایت کردن و عریضه نویسی و دست زدن به اینچنین راههای غیر حرفه ای کردن البته برای تیمهای پایتخت این چیز جدیدی نیست ولی خوب امروز فولادیها کاری کردن کارستون
فولاد
|
Netherlands
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
ما کاری به اراجیف پرسپولیس نداریم.
انچه مهم است: ۱.کارنامه منفی مهاجم کامرونی ۲.هدر رفتن توان شیمبا و دور شدن از وظایف اصلی ۳. نداشتن پلی میکر
میانه میدان دو هافبک لازم داریم
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
داوری به نفع پرسپولیس بود ولی چون‌ نتونستن استفاده کنن دارن میترکن
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
خیلی عالی بود باخت صنعت رو با این برد فراموش کردم. تبریک میگم. بردن تیم پرسپولیس عالی بود تیمی که تیم وزارت ورزش هست و برا دولت هه و پول کل فوتبال ایران رو داره مصرف میکنه و میلیاردی بازیکن میخره و داورا و فدراسیون و کمیته انظباطی و زمین و زمان باهاشن و باز هم کاسه گدایی و بی پولی دستشه انتظار داشتن این بازی رو هم داور براشون در بیاره .
اقای پرسپولیس لااقل یکیتون تو محوطه جریمه میفتاد زمین تا داور بی نوا براتون پنالتی بگیره. این سری نتونستین خودتونو تو محوطه زمین بندازین
نگران نباشین بازیا بعد براتون جبران میکنه
احتمالا داور یادش رفته بوده که براتون یه حرکتی بزنه
هادی گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
به خدا عشق کردم .دم بچه های خوب و قدرتمند فولاد گرم. وققی فولاد محبوب سرعتی وجنگنده وتهاجمی بازی کنه هیچ تیمی جلو دارش نیست. بچه ها باید دیگه همیشه تکرار کنیم. فولاد خوزستان سرور سرخ وابیه تهران. تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد. پور موسوی آبرو برای فولاد فولادی نذاشته بود
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
دوستان انشالله که واقعیت داشته باشه و دستور نابودی تیم داده باشند، تا کی این لنگی ها می خوان با کمک دولت و وزارت و تمام ارگان ها ببرن؟ اگه راست میگن مثل باقی تیم ها بازی کنند.
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
هوالبصیر سلام دوستان عزیز این جارو جنجال الکی رو باور نکنید قبلا هم کامنت گذاشته بودم الان دم خروس بیرون زده بود با فضاحت حذف سپیدرود در جام حذفی اجحاف در حق سپاهان و .... بستن قرارداد با بازیکنان در ابتدای فصلی که از نظر بین المللی محروم بودند و... حالا یه باخت ساختگی هم با هماهنگی وزارت محترم ورزش به تیم هم خانواده دادند تا صروصدا کنند و صداهای قبلی را خاموش کنند. عجله نکنید جام حذفی برای پرسپولیس کنارگذاشته شده است. امیدوارم نخواهند برای بار سوم جام لیگ را به این تیم بدهند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها