به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

درویشی: به هواداران عیدی می‌دهیم

درویشی: به هواداران عیدی می‌دهیم

مهاجم اندیمشکی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان یکی از امیدهای گلزنی این تیم مقابل پرسپولیس تهران است.
رضا درویشی در گفت و گو با خوزستان اسپورت تأکید دارد که نفت مسجدسلیمان شایسته پبروزی برابر استقلال بوده و بازیکنان این تیم مصمم هستند تا شکست مقابل استقلال را در بازی با پرسپولیس جبران کنند.
مصاحبه رضا درویشی با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

سرتر از استقلال بودیم
بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. موقعیت های گلزنی تیم ما بیشتر از استقلال بود. آن ها یک موقعیت صددرصد گلزنی داشتند و توانستند از همان تک موقعیت به خوبی استفاده کنند. در مجموع حق تیم ما شکست برابر استقلال نبود.

تمرینات عالی است
خوشبختانه بچه ها انگیزه بالایی برای شکست پرسپولیس دارند. تمرینات دو سه روز گذشته خیلی خوب بود و بچه ها با انگیزه زیادی در تمرینات شرکت داشتند. همه تلاش خودمان را انجام می دهیم تا مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم.

پول دیروز واریز شد
مبلغ 20 درصد از قراردادها دیروز به حساب ما واریز شد و از امروز می توانیم این پول ها را برداشت کنیم. با این 20 درصد در مجموع 50 درصد از مبالغ قراردادهای این فصل را دریافت کرده ایم. با رفع مشکلات مالی بازیکنان و کمتر شدن دغدغه آن ها باید منتظر تمرینات و بازی بهتری باشیم. بازیکنان تیم ما چند ماه بود که هیچ پولی نگرفته بودند و از نظر مالی شرایط سختی را سپری می کردند.

به تماشاگران عیدی می دهیم
با اینکه چند بازیکن را در اختیار نداریم ولی بقیه بچه ها هم قسم شده اند که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. می خواهیم پرسپولیس را شکست بدهیم و سه امتیاز این بازی را به عنوان عیدی تقدیم هواداران کنیم.

انشاءالله گل می زنم
تلاش می کنم که در بازی با پرسپولیس برای تیمم گل بزنم. در دو بازی قبلی مقابل تراکتورسازی و استقلال چند بار برای تیمم موقعیت سازی کردم ولی این بار تلاش می کنم تا به پرسپولیس گل بزنم.

هواداران نفت همیشه کنار تیم هستند
هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هر شرایطی از تیم حمایت کرده اند. با نتایجی که در دو بازی قبلی گرفتیم، تماشاگران تیم نفت را آزرده خاطر کردیم ولی این بار تلاش داریم تا با مغلوب کردن پرسپولیس باعث شادی مردم مسجدسلیمان بشویم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها