به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

عکس/این عبدالله‌زاده بازیکن فولاد نیست!

عکس/این عبدالله‌زاده بازیکن فولاد نیست!

خبر حضور احمد عبدالله‌زاده بازیکن فولاد خوزستان همراه با تیم ملی امید در سفر به کویت، خبر جالبی بود که فوتبالدوستان را متعجب کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، ممانعت پلیس فرودگاه کویت از ورود احمد عبدالله‌زاده به این کشور، به دلیل نداشتن ویزا، اتفاق جالبی بود که خبر آن دوشنبه شب در رسانه های کشورمان منتشر شد. نکته جالب در این رابطه، چگونگی سفر احمد عبدالله‌زاده به کشور کویت بود. احمد عبدالله‌زاده یکی از بازیکنانی است که به دستور سازمان وظیفه عمومی حق حضور در مسابقات لیگ یا همراهی تیم ملی امید را نداشت و به همین دلیل سفر این بازیکن به کویت، این سئوال را برای دوستداران فوتبال ایجاد کرد که چگونه به عبدالله‌زاده اجازه سفر به کویت داده شده است؟

جالب تر از همه این بود که سایت ورزش سه مصاحبه ای به نقل از سردار کمالی مبنی بر خروج غیر قانونی احمد عبدالله‌زاده از ایران درج کرد که پس از ساعتی از روی خروجی آن سایت حذف شد!

واقعیت امر اینست که احمد عبدالله‌زاده بازیکن نیم فصل اول باشگاه فولاد خوزستان، چند هفته ای است که به عنوان سرباز نیروی زمینی ارتش مشغول سپری کردن خدمت سربازی در تهران است. این بازیکن نه به اردوی تیم امید ایران دعوت شده و نه همراه با این تیم راهی کویت شده است!

بازیکنی که در معیت کاروان تیم امید ایران عازم کویت شده و اجازه ورود به این کشور را پیدا نکرده، علی عبدالله‌زاده بازیکن باشگاه صنعت نفت آبادان است. بازیکن جوانی که با پیراهن شماره 29 تیم صنعت نفت در لیگ یک بازی می کند و یکی از دعوت شده ها به اردوی امید ایران است.

به نظر می رسد جریان سازی جدید علیه باشگاه فولاد خوزستان و فوتبال خوزستان در خصوص خروج غیر قانونی احمد عبدالله‌زاده از کشور، خیلی زود بی اثر شد، چرا که این داستان از اساس اشتباه بود و یک گاف خبری محسوب می شد.


عکس/این عبدالله‌زاده بازیکن فولاد نیست!


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
6
منم دیدم تعجب کردم اما خوشحال شودم بخاطر خود احمد چون دوست ندارم فوتبالش نابود بشه احمدعبدالله زاده سرمایه فولاد وفوتبال خوزستانه امیدوارم زود خدمتش تمام بشه همینطور بقیه مثل مشایی زاده .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
4
سایت ... هم خنده دار مطلب میزنه _
مسعود
|
United States of America
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
3
اینا خودشون هم نمیدونن با خودشون چند چند اند...
سردار کمالی هم فوری جو گرفتش مصاحبه میکنه که غیر قانونی خارج شده...
مدیر پایگاه با سلام
مصاحبه مورد نظر شما از روی خروجی سایت ورزش سه حذف شده است. ظاهراً سردار کمالی چنین مصاحبه ای انجام نداده است.

مسعود
|
United States of America
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
1
ای بابا خوب حتما گفته که خبرش گذاشتن از خودشون که نمیشه خبر بزارن
این سردار میخواد فقط خود نمایی کنه...
والا بخدا اگه بزارن این بچه ها بازی کنن هیچ اتفاقی نمیفته ن آسمون میاد جای زمین، ن زمین میره جای آسمون...فقط میخوان جلو پیشرفتشون بگیرن...
چاچا
|
United States of America
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
1
بدبخت تمام عبدالله زادههاي كشور كه از حالا هركاري بكنن بايد اول جواب سردار كمالي رو بايو بدن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها