به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

جنجال و درگیری در بازی استقلال و خیبر خرم‌آباد

جنجال و درگیری در بازی استقلال و خیبر خرم‌آباد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال رامشیر با اشاره به درگیری ایجاد شده در دیدار روز گذشته این تیم برابر تیم فوتبال خیبر خرم آباد، گفت: بازیکن حریف پس از گلزنی برابر تماشاگران ما یک حرکت ناشایست و زشت را انجام داد که همین باعث تحریک هواداران شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی نوذری در گفت‌وگو با ایسنا خوزستان درباره حواشی ایجاد شده در دیدار روز گذشته این تیم برابر خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، اظهار کرد: جوی که روز گذشته در بازی ایجاد شد به این دلیل بود که بازیکن خیبر خرم‌آباد پس از گلزنی برابر تماشاگران ما یک حرکت ناشایست را انجام داد که همین باعث تحریک هواداران شد. این حرکت آن‌قدر زشت بود که نمی‌دانم در مورد آن چه بگویم.

وی ادامه داد: پس از آن‌که توانستیم گل دوم و تساوی را به ثمر برسانیم، به تیم حریف فشار وارد شد و پس از این‌که در دقیقه 95 نیز گل سوم و پیروزی بخش را هم به ثمر رساندیم، مجددا تیم حریف به تماشاگران ما اهانت کرد و همین باعث شد تماشاگران ما نیز ناسزا بگویند.

مدیرعامل باشگاه استقلال رامشیر گفت: مقصر ایجاد این حواشی و درگیری‌ها تیم خیبر خرم‌آباد بود، حتی وقتی که ما گل نخست را به ثمر رساندیم، مربی تیم حریف به داور و ناظر مسابقه حمله کرد که این مربی از کنار زمین نیز اخراج شد. وقتی مربی حریف در دیدار برابر ما اخراج شد، به داور و ناظر بازی گفت که من دیگر نمی‌گذارم، شما در لیگ قضاوت کنید و به نظرم منظورش این بود که قدرتی دارد که می‌تواند اینگونه کار کند.

وی ادامه داد: دو ماه پیش نیز که در خرم آباد به مصاف تیم خیبر رفتیم، آقای خادمی، سرمربی تیم حریف که از حضور روی نیمکت تیمش محروم و در کنار تماشاگران نشسته بود، اسامی بازیکنان ما را یکی یکی به تماشاگران می‌داد و آن‌ها ناسزا می‌گفتند که وقتی تماشاگران ما این صحنه را که از لایو باشگاه استقلال رامشیر نشان داده شد دیدند، بسیار ناراحت شدند.

نوذری درباره این‌ ادعای مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد که بعد از بازی تماشاگران استقلال رامشیر به داخل زمین آمدند و با بازیکنان ما درگیر شده و دروازه‌بان را با چاقو زدند نیز خاطرنشان کرد: در این دیدار داور دو مربی تیم خیبر خرم‌آباد را اخراج کرد که آن‌ها پس از پایان بازی نیز با چاقوی در دست‌شان قصد داشتند آقای میرسالاری سرمربی تیم ما را با بزنند که البته موفق نشدند و من احتمال می‌دهم دروازه‌بان تیم خیبر خرم‌آباد نیز با همان چاقو آسیب دیده باشد.

وی با بیان این‌که مستندات کاملی از حواشی و درگیری بازی روز گذشته داریم، ادامه داد: این مستندات را حتما در اختیار فدراسیون قرار خواهیم داد. در مجموع تمام این درگیری‌ها به دلیل آن حرکت ناشایستی بود که بازیکن خیبر انجام داد و باعث تحریک هواداران شد. حتی نیروی انتظامی نیز از این موضوع شاکی است زیرا مربیان تیم خیبر، سرباز نیروی انتظامی را هم مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مدیرعامل باشگاه استقلال رامشیر گفت: به نظرم تیم خیبر خرم‌آباد عمدا این درگیری‌ها را ایجاد کرد تا پیروزی تیم ما را زیر سوال ببرد زیرا بد موقعی شکست خوردند. درست است که آن‌ها شکست خوردند و همین باعث عصبانیت‌شان شد ولی باید بتوانیم هنگام شکست نیز آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم. یک مربی با توجه به این‌که استاد شاگردانش است، نباید فحاشی کند و این گونه باعث ایجاد حواشی شود.

نوذری خاطرنشان کرد: همچنین ما یک فایل صوتی در اختیار داریم که در این فایل صوتی، سرپرست تیم خیبر خرم‌آباد عنوان می‌کند که مقصر این درگیری‌ها خود تیم خیبر بوده و حتی گفته است که مقصر بازیکن‌شان بوده است که روبه‌روی هواداران ما آن حرکت ناشایست را انجام داده است. در کل ما مستندات لازم را برای ارائه به مسوولان مربوطه داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
سلام دشمنان استقلال بیش از دو دهه در سراسر ایران پراکنده شده اند تا عده قلیل پرسپولیسی های ایران را زیاد کنند و استقلال ایران را که 70 سال قدمت دارد و در سراسر ایران هوادار داشت و دارد تضعیف کنند. ان شاء ا... تمام استقلال ها در هر جای این سرزمین دوباره به اوج برگردند و تیم های بی هویت زیر سایه آستقلال محو شوند. آمین