به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

انتقاد تند قلعه‌نویی از رئیس هیئت فوتبال خوزستان

انتقاد تند قلعه‌نویی از رئیس هیئت فوتبال خوزستان

خوزستان اسپورت-  امیر قلعه‌نویی گفت: کارلوس کی‌روش مربی بزرگ و رزومه‌داری است اما زیر دست مدیران کارنابلد و بی‌سواد مثل عبدالکاظم طالقانی بود و همین موضوع باعث شد بازدهی کمی برای فوتبال ایران داشته باشد.

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اظهارات عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که از صحبت‌های دیروز (سه‌شنبه) او در رادیو تهران انتقاد کرده بود، عنوان کرد: اتفاقاً مشکل فوتبال ما امثال شما هستند، چرا که معلوم است سواد کافی نداشتید تا مصاحبه من را دقیق بخوانید. در صفحه‌ شخصی‌ام نوشتم که کی‌روش و تیمش شایسته بهترین‌ها بودند و در مصاحبه امروز هم گفتم که باید از کی‌روش استفاده بهینه می‌کردیم، اما مشکل مدیریتی امثال شما، فوتبال‌مان را به این روز انداخته است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: آقایی که معلوم نیست در کجای این فوتبال بودی، آیا همسر من با هزینه بیت‌المال عازم روسیه و امارات شد؟ در ضمن مشخص کنید مدرسه فوتبال خوزستان با چه رانتی و در اختیار چه کسی قرار گرفت.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: نکته آخر اینکه، من مربی تیم ملی بوده‌ام و نیازی ندارم برای رسیدن به این جایگاه از کسی انتقاد ناحقی کنم. همان‌طور که در مصاحبه‌ام گفتم، کی‌روش مربی بزرگ و رزومه‌داری است که زیر دست مدیران کارنابلد و بی‌سواد مثل شما بود و همین موضوع باعث شد بازدهی درستی برای فوتبال ایران نداشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
والا راست میگه
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
با اینکه از قلعه نوعی خوشم نمیاد ولی حرف حق زده.
کی روش مربی بزرگی است که زیردست مسئولان بیسواد فدراسیون فوتبال کار میکرد.
مدیریت فدراسیون باید پاکسازی کامل بشود و آدمهای فوتبالی و تحصیلکرده متصدی فدراسیون شوند.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
قلعه نویی بخش مهمی از مافیای فوتبال ایران است اما همین مافیا زیر سایه بی کفایتی مدیران ورزشی شکل گرفت و رشد کرد ،بی کفایتی و ناکارامدی فدراسیون فوتبال سالهاست برای همه فوتبالی ها آشکار شده است. ،کی روش مربی بزرگی است اما خیلی زود فدراسیون نشینان و وزارت نشینان را شناخت و راه و روش رفتار با آنها را یاد گرفت ،این وسط نه کی روش ضرر کرد نه فدراسیون ،فقط فوتبال ایران بود که چیزی عایدش نشد ،بعد از 8 سال یک تیم ملی سن بالا و بدون آینده ،مربی بعدی باید از صفر شروع کند و همین دور باطل بازهم تکرار می شود در حالی که می توانستیم اندازه پولی که به کی روش پرداخت می شود از ایشان استفاده کنیم مربی تربیت کنیم و حداقل دو تیم پشتوانه تیم اصلی بسازیم ، آقای طالقانی هم جزیی از همین سیستم بیمار و ناکارآمد است کاش به جای مدیحه سرایی برای فدراسیون فاسد فوتبال، اعلام می کردند به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و رییس هیات فوتبال خوزستان چه اقدام مثبتی برای فوتبال ایران و خوزستان انجام داده اند؟؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
جالبه که با این اوصاف ؛ بعد از کیروش باز هم به فکر آوردن مربیان نامدار از جمله زیدان و غیره هستند . یک مسئله مطمئنا هم برای کیروش هم برای بنده که اروپا زندگی می کنم سوال برانگیزه و غیر عادی هستش اگر کسی از دوستان جوابی داره برایم توضیح بده ممنون میشم : چطور ممکن است یک مربی که در جام قبلی ملت های آسیا از عراق شکست خورده وقتی به ایران برگشت توی فرودگاه با حلقه گل و با اون هیاهو به پیش باز او رفتند که او را بر روی دوش گرفتند که باعث خنده ایشان نیز شد ! و یا دوباره بعد از حذف از آسیا نه تنها از ملت ایران عذر خواهی نکرد بلکه در فرودگاه او را تشویق هم کردند ! تازه فدراسیون به او قالیچه هم داد ! آخه قالیچه دادن دیگه چه صیغه ای در فوتبال ایران هستش ؟ او میلیون ها دلار بمدت ۸ سال گرفته ؛ نه مربی تربیت کرده و نه بازیکنی از لیگ ایران به دنیا معرفی کرده ؛ نتایج گرفته شده اش نیز کمافی السابق و مشابه مربی های وطنی در گذشته ؛ چطور ممکن است که آقای تاج تا کنون استعفا نداده ؟ او که ۴ سال پیش با وعده و وعید رسیدن به مرحله دوم جام جهانی روسیه و بعد هم قهرمانی در آسیا در امارات جلو جلو با کیروش قرارداد می بست ؟!
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
آقای ناشناس شما سوالی کردین که جوابش رو من میگم
اگه بخوای دلیل این رفتار مردم رو بدونی باید تو ایران باشی تا متوجه بشی
منم اگه از خارج از ایران قرار بود پست بزارم شاید بالا بودن پرچم ایران به مدت هشت سال برام مهم نبود
جهت اطلاعت در زمان کیروش به جز بازی آخر هیچ کدوم از تیمهای آسیایی برا ایران شاخ نبود
کره را تو هر دو مرحله مقدماتی رفت و برگشت زدیم
با کامرون عالی بازی کردیم
با پرتغالی که یه زمانی 3 تا میخوردیم مساوی کردیم و حتی میتونستیم صعود کنیم و برا باز اول 4 امتیاز گرفتیم و فقظ یه باخت به اسپانیا داشتیم
شما که میگی مربی تربیت نکرده ؟؟ مارکار ایرانی نیست؟
نکونام و منصوریان , علی کریمی الفبای مربی گری رو با کیروش یاد گرفتن
برا آموزش مربی نیاز نیست سالها دستیار باشی وقتی بازیکن تیم ملی باشی همین که 3 ماه با یه مربی بزرگ کار کنی روش کار دستت میاد بیشترین بازیکنای جوان زمان کیروش بهشون میداد داده شد و در قدیم فقط از 14 بازیکن ثابت بازی گرفته میشد
بازیکن سالاری کنار گذاشته شد
و خیلی چیزهای دیگه که شما که تو ایران نیستی خبر نداری
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
ضمن سلام به دوست عزیز راما ؛ نظرات شما برای بنده قابل احترام است ولی کیروش نقاط ضعف مهمی داشت که به ضرر تیم و فوتبال ایران بوده : ۱- با وجود داشتن بازیکنان تهاجمی ایده آلی که داریم ولی نوع سیستم بازی مورد علاقه کیروش دفاعی بود و این سیستم طی ۸ سال از نظر نتیجه ضربه بزرگی در بازی های حساس به ما زد یعنی کافی بود ایران یک گل از تیم حریف عقب بیفته کار تموم بود چون می خواست جبران کنه و به محض اینکه رو به بازی تهاجمی می آورد گل های بعدی را هم می خورد برای مثال جام جهانی ۸ سال پیش که احتیاج به پیروزی جهت صعود داشتیم و ۳-۱ به بوسنی باختیم اگر اشتباه نکنم و یا همین بازی با ژاپن ؛ از نظر خودمون ما مقابل تیم های قدر در هر دو جام جهانی خوب بازی کردیم چون خوب دفاع کردیم و چشم به ضد حمله داشتیم ولی بجز بازی با پرتغال بقیه بازیها کم و بیش برای تماشاگری که پول داده اومده یک بازی جذاب در جام جهانی ببینه این سبک بازی کسل کننده و ضد حال بوده ۲- دومین ضعف کیروش بی اهمیت شمردن لیگ برتر و آماده خوری و روی آوردن بیش از حد به بازیکنان دورگه لژیونر ؛ که خود همین چند ضرر داشت اولا هیچ انگیزه ای برای بازیکنان لیگ باقی نمی گذاشت که جهت رسیدن به تیم ملی تلاش کنند چون ۹۰٪ تیم کیروش طی ۸ سال تکراری شده بود دوما کیروش نتوانست تیم را توسط جوانان لیگ متحول کند در صورتیکه ژاپن کرد و نتیجه اش را هم دید و چند سال آینده هم تضمین شده اند ولی ایران چی ؟ ۳- کیروش هزینه های غیر ضروری سرسام آوری سر دست فدراسیون گذاشت از جمله کمپ ها و سفرهای پر هزینه غیر ضروری ؛ شما تصور کنید گفته شده پولی که کیروش طی این سال ها دریافت کرده ۵ برابر مربی ژاپن بوده ۴- کیروش متاسفانه بخاطر ضعف مدیریتی فوتبال ما ؛ بیش از آنکه به فوتبال بپردازه به مسائل حاشیه ای پرداخت ۵- کیروش طی ۸ سال نتوانست مربی ایرانی مطرحی بسازه که الان جای او بگذاریم پس ایران ضرر کرد ۶- مربی های وطنی و خارجی قبل از کیروش هم توانسته بودند در جام های جهانی گذشته بدرخشند و افتخار کسب کنند از جمله سه قهرمانی در آسیا ؛ حال آنکه کیروش هیچ جامی برای ایران نیاورد .