به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

استقلال اهواز مقابل شهرداری بم حاضر نشد

استقلال اهواز مقابل شهرداری بم حاضر نشد

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال اهواز برای دیدار مقابل تیم شهرداری بم در میدان حاضر نشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، طبق برنامه هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران قرار بود که تیم‌های شهرداری بم و استقلال اهواز ساعت 14 امروز در استادیوم فجر بم مقابل هم به میدان بروند اما تیم استقلال اهواز در این مسابقه حضور پیدا نکرد.

تیم قدیمی و ریشه‌دار استقلال اهواز که مدت‌هاست دچار مشکلات شدید مالی شده است، به دلیل همین مشکلات و عدم تهیه هزینه سفر به شهرستان بم، در بازی امروز حضور پیدا نکرد و براساس آئین نامه مسابقات با نتیجه 3 بر صفر بازنده می‌شود.

گفتنی است، مدیرعامل جدید این باشگاه اعلام کرده است که در مدت اخیر فعالیش تمامی هزینه‌های تیم را از جیب شخصی‌اش پرداخت کرده و ارگانی از آن‌ها حمایت نداشته است و اکنون نیز باشگاه توان تهیه بلیط جهت اعزام تیم به بم را ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
ای خدا... آدم چی باید بگه رو نفتیم رو کاریم قطب کشاورزی هستیم و ... افسوس
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
مدیرعاملی که توان مالی نداشته چرا قبول مسئولیت کرده؟ این اقا چه هزینه ای کرده؟ دو هفته بیشتر بالای سر تیم نبود واقعا چرا مدیریت باشگاهو میدن دست کسی که عرضه تیمداری نداره؟
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
اواخر دهه ی شصت، اشتباه نکرده باشم سال ۶۹ درجام حذفی مقابل اس تهران با گلهای رضااحدی دقیقه ۶۷ و صمد مرفاوی دقیقه ی ۹۲ شکست خوردیم، چهل هزار تماشاگر تو ورزشگاه بود ودهها هزار نتونستن وارد ورزشگاه بشن.. پیرمردی اهل مسجدسلیمان گفت،، طرفدارای استقلال اهواز، ازمن ب شما حرف ام را فراموش نکنید، این تیم رقیب بزرگ وخطرناک برا تیمهای پایتخت شده، ومنتظر نقشه ونابودی اس اهواز محبوب تان باشید.... بله. درست گفت آن حلال زاده... وب امید نابودی خائنینی ک ب اس اهواز رحم نکردن....
اهوازی متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
وقتی یه تیم که نمیتونه هزینه سفرشو مهیا کنه خدایش براچی داره تو لیگ بازی میکنه اصلا این جوونای این تیم با چه امیدی بازی میکنن اقا بگیرین منحل کنین خلاص لااقل هیچ اسمی ازاین تیم نشنویم الان ما تماشاگرای این تیم مثل کسی میمونیم که درب بیمارستان منتظر خبر فوت یکی از عزیرانشونو که مدت ها تو بخش ای سی یو هستش میمونیم نمیدونیم زنده میمونه ویا ازاین دنیا میره اقا این تیم منحل کنین بری پی کارتون یعنی این استاندار یا یکی پیدا نمیشه اسپانسر این تیمو بگیره این همه شرکت تواین استان این همه خرج بقیه شهرها میشه از درامد این استان یعنی یه درامد ناچیز نمیشه واسه یه تیم دسته دومی که هزینه اون چنانی هم نمیخواد واقعا که شرم به شما که فقط وفقط موقعه انتخابات میرین با این تیم عکسای یادگاری میگیرین که یعنی میخواین کمک کنین و طرفدارای بیشمار این تیمو سمت خودتون میکشونین واقعا شرم به شما که هیچ کاری واسه این تیم محبوبمون انجام نمیدین
لشکرآبادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
پرسپولیس واستقلال با پول نفت ما خرجهای میلیاردی میکنن اونوقت تیم قدیمی وریشه دار ما پول سفر اتوبوس رو هم نداره !!! خدایا تا کی آخه .
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
هوالبصیر
سال هاست که تیم های بی ریشه در شمال و جنوب کشور حمایت میشوند و تیم های اصیل با مشکل روبرو شده و به دسته های پایین تر سقوط می کنند. این بخشی از برنامه استقلال زدایی از ایران و ترویج طرفداری از پرسپولیس در کشور است. همه می دانند که بر خوزستان دو رنگ آبی و بعد زرد (ان هم فقط درآبادان) حاکم بود. در شمال هم آبی استقلال رشت و بعد استقلال انزلی و البته قوی سفید انزلی (ملوان)‌حاکم بود اما حالا فولاد قرمز پوش ولی سرمایه دار و در شمال سپیدرود که تیمی محلی و حداکثر استانی بوده جای تیم های اصیل شمال را گرفته است. ایمدوارم جنوبی ها و شمالی های عزیز فرهنگ استقلالی را در استان حفظ کنند و تسلیم زر و زور و تزویر پرسپولیسی ها نشوند و برق استادیوم لنگی ها انها را از مسیر استقلال خارج نکند. خداوند یاور مظلومان است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها