به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۲۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

شکست فولادنوین و تساوی استقلال اهواز

شکست فولادنوین و تساوی استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- تیم‌های اهوازی در دقایق پایانی بازی‌های امروز از رسیدن به پیروزی مقابل حریفان باز ماندند.

به گزارش خوزستان اسپورت، روز نخست از هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران به کام تیم‌های خوزستانی نبود. فولادنوین اهواز در بازی خارج از خانه مغلوب آوالان کامیاران شد و استقلال اهواز بازی برده برابر تیم مقاومت تهران را با تساوی عوض کرد.

دیدار تیم‌های آوالان کامیاران و فولادنوین اهواز تا دقایق پایانی بدون گل دنبال می‌شد و در شرایطی که فولادنوین 10 نفره شده بود، تیم میزبان با دوگل متوالی از صابر محمدی و سجاد برخورداری در دقایق 89 و 90 دروازه فولادنوین را گشود. یاران فولادنوین هم در اوقات تلف شده مسابقه از روی نقطه پنالتی یک گل را پاسخ دادند تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به‌سود تیم آوالان خاتمه پیدا کند.

اما آبی‌پوشان استقلال اهواز در ورزشگاه غدیر این شهرستان اسیر قضاوت ناعادلانه و تصمیمات بحث برانگیز داور میدان شدند. استقلال اهواز تا دقیقه 90 با گل‌های سعید عنافچه، محمد معاوی و ستار دراجی در مقابل تک گل رضا توکلی از تیم تهرانی پیش بود، اما یاران مقاومت ابتدا در صحنه‌ای کاملاً مشکوک به خطا گل دوم را توسط حمزه خضیراوی وارد دروازه استقلال اهواز کردند و سپس در شرایطی که وقت تلف شده بازی هم تمام شده بود، گل سوم را با ضربه ایمان شیرازی به ثمر رساندند تا به لطف داور باخت 3 بر یک را با تساوی 3 بر 3 عوض کنند.

در پایان این مسابقه، اعضای تیم استقلال اهواز و هواداران این تیم اعتراضات زیادی به تیم داوری داشتند و بازیکنان تیم مدعی صعود مقاومت تهران هم در میانه زمین ورزشگاه غدیر به شادی پرداختند.

در سایر بازی‌های گروه الف، تیم‌های شمالی داماش گیلان و چوکا تالش با کسب پیروزی برابر حریفان به مثلث بالای جدول صعود کردند و سردار بوکان با هدایت داریوش هرمزی مربی خوزستانی صاحب دومین برد متوالی شد تا از منطقه سقوط خارج شود و به رده نهم جدول صعود کند.

نتایج، برنامه و جداول رده‌بندی مسابقات لیگ 2 را در ادامه مرور کنید.

* استقلال اهواز 3 – مقاومت تهران 3
* آوالان کامیاران 2 – فولادنوین اهواز 1
* مس نوین کرمان 0 – داماش گیلان 1
* چوکا تالش 2 – شهرداری بم 0
* شهرداری همدان 0 – کاسپین قزوین 2
* سردار بوکان 2 – ایرانجوان بوشهر 0

سه شنبه دوم بهمن 97
* نفت امیدیه – نیروی زمینی تهران
* آرمان گهر سیرجان – بعثت کرمانشاه
* نفت و گاز گچساران – پاس همدان
* شهرداری فومن – مس شهربابک کرمان
* خیبرخرم آباد – شهرداری بندرعباس
* پرسپولیس گناوه – شهداء بابلسر

جداول رده بندی لیگ دسته دوم کشور فصل 97-98

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
1
ما را بگو که فکر میکردیم سیاست دهکردی که اصرار داشت فولادنوین به این منظور نیاز داریم که فوتبالیست های پایه فولاد وقتی به مرور زمان سنشان از امید ردشد وتنها تعداد کمی از آنها قابلیت جذب بزرگسان فولاد را خواهند داشت... لذا این خلا در یک تیم دسته یک بنام فولادنوین شکل گرفت.... اما حیف که مدیریت تلاش نمیکند تا به لیگ یک برسد وذخیره فولاد اصلی شود.... زیرا بازیکنان تمایلی به بازی درلیگ دو را ندارند... وپس از دوره امید به تیمهای دیگر دسته یک میروند... منهای چند بازیکن اندک که جذب فولاد میشوند
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
1
0
چه میکنه این مربی حسن هوری.سال اینده باور کنید مربیه تیم فولاده تو لیگ برتر.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها