به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 15
کد خبر: ۲۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

تساوی فولاد و تراکتورسازی در جزیره کیش

تساوی فولاد و تراکتورسازی در جزیره کیش

خوزستان اسپورت- مسابقه تدارکاتی تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه المپیک کیش با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز که اردوهای میان‌فصل را در جزیره کیش برپا کرده‌اند، عصر دوشنبه در استادیوم المپیک کیش برابر هم به میدان رفتند که این مسابقه تدارکاتی در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک انجامید.

در سومین دقیقه از نیمه اول این مسابقه، ایوب والی با ضربه سر توپ را برای عبدالله کرمی مهیا کرد و این مدافع باتجربه فولاد خوزستان دروازه تراکتورسازی را گشود.

در دقیقه هشتم، فولادی‌ها تا مرز زدن گل دوم پیش رفتند، اما ضربه پنالتی حسن بیت‌سعید را محسن فروزان مهار کرد و فولاد از رسیدن به گل بعدی محروم شد.

تیم تراکتورسازی در دقیقه دهم به حملات فولاد خوزستان واکنش نشان داد و با ضربه آنتونی استوکس گل تساوی را درون دروازه فولادمردان جای داد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز بازیکنان دوتیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند که در مهم‌ترین صحنه شوت مهدی مهدی‌پور هافبک تراکتورسازی به تیر دروازه‌ی فولاد خوزستان برخورد کرد تا این بازی دوستانه با نتیجه مساوی یک - یک خاتمه پیدا کند.

گفتنی است، اردوی آماده سازی تیم فولاد خوزستان در جزیره کیش فردا (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد و شاگردان افشین قطبی به اهواز باز خواهند گشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
عشق است فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
سلام خوزستان اسپورت
تیم فولاد خوزستان به دنبال بازیکنی هست برای جذب یا خیر
اگر خبری داری
لطفا برسون؟؟؟
ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
بد نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها