به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
کشانی: خوشحالی مردم خوزستان برای ما مهم است

قطبی: هیچ چیزی غیر از قهرمانی نمی‌خواهیم

قطبی: هیچ چیزی غیر از قهرمانی نمی‌خواهیم

خوزستان اسپورت- اردوی تیم فوتبال فولاد خوزستان در جزیره کیش یک میهمان ویژه داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، شاگردان افشین قطبی این روزها در جزیره کیش اردوی آماده سازی خود را پست سر می گذارند و این در حالی است که حضور مهندس کشانی، مدیرعامل محترم شرکت فولاد خوزستان و مهندس نادری، معاونت محترم خرید شرکت فولاد در محل استقرار این تیم و دیدار با اعضای کادر فنی و بازیکنان، باعث افزایش روحیه فولادی ها شده است.

در جریان این بازدید، مهندس کشانی در کنار افشین قطبی سرمربی فولاد، دقایقی با فولادمردان فوتبال ایران صحبت کردند.

در ابتدا افشین قطبی ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: «بازیکنان من عشق زیادی به فوتبال دارند. کارهایی که ما می کنیم اثرات زیادی روی شادی و زندگیشون دارد و من خیلی خوشحالم که اینجا هستم. امروز با یکی از دوستای خارجی خودم صحبت می کردم. او از من پرسید کارت چطوره؟ خوشحال هستی؟ فقط دو سه جمله جواب دادم. گفتم که مردم خوزستان فوتبال را دوست دارند و قدر کسی که با عشق و تلاش کار میکنه را خیلی خوب می دانند. بازیکنان من خیلی خوب و با روحیه کار می کنند. همه تلاش خودشون را برای این تیم گذاشتن و مطمئنم که آینده این باشگاه خیلی روشن است و مخصوصا اینکه شما (مهندس کشانی) خیلی خوب از تیم حمایت می کنید و دکتر رضایی خیلی شفاف و خوب به ما کمک می کند که همه ابزارها را به تیم برسانیم.»

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه از هدف بزرگ این تیم گفت: «مطمئن باشید که ما فقط یک چیز می خواهیم؛ اینکه قهرمانی را به دست بیاریم. قهرمانی در این فصل خیلی می تواند متفاوت و بزرگ تر از قهرمانی های قبلی باشد. چون جایگاه ما یازدهم بوده و تقریبا باید بتونیم در 16 بازی تغییراتی بدهیم که فولاد برای قهرمانی بازی کند. این کار می تواند انگیزه‌های خیلی زیادی به هواداران ما که امید بسیار کمی به آینده داشتند، بدهد. مردم خوزستان خیلی سختی کشیده اند، من فکر می‌کنم که این کار بزرگی که ما باید به کمک هم انجام بدهیم و می توانیم قهرمانی را جشن بگیریم. ما سعی می کنیم در بازی برنده باشیم و هم اخلاق را ببریم و با جوانمردی بازی کنیم. به جوانان یاد می دهیم که چگونه بیرون و داخل زمین اخلاق را رعایت کنند.»

همچنین مهندس محمد کشانی، پس از صحبت های قطبی گفت: «من خیلی خوشحالم که در جمع شما حضور دارم و از اعضای هیات مدیره شرکت و باشگاه به خاطر اقدامات خوبی که منجر به حضور جناب آقای قطبی در راس کادر فنی تیم فولاد خوزستان شد، تشکر می کنم. خوشبختانه ایشان آشنایی بسیار خوبی با استان خوزستان دارند. همانگونه که اطلاع دارید؛ استان خوزستان جوانان فوتبالی زیاد و خیلی خوبی دارد و یک چهارم بازیکنان لیگ برتر الان از خوزستان هستند.»

مدیرعامل فولاد در ادامه از ارتباط نتایج فولاد با خوشحالی مردم گفت و در این خصوص اظهار داشت: «من می خواهم بگویم که امروز بچه های تیم برای خودشان بازی نمی‌کنند؛ امروز برای مردم استان خوزستان فوتبال بازی می‌کنند و برای خوشحالی آنها. به همین دلیل است که می‌بینیم بعضی وقتها که تیم نتیجه نگرفته بازیکنان و هواداران ناراحت هستند. این ناراحتی به دلیل عشقی است که به تیم دارند، بچه ها باید بدانید که وظیفه اصلی شما خوشحالی مردم خوزستان و بعد خودتان است. الان مشکلات زیاد شده ولی با توجه به این مشکلات خوشبختانه ما توانستیم ورزشگاهی مدرن و مجهز را فقط به خاطر خوشحالی مردم خوزستان آماده کنیم. این خوشحالی برای ما خیلی مهم است.»

کشانی همچنین در پایان اینگونه از علاقه اش به تیم فولاد گفت: «در حال حاضر یکی از مشکلات من در خانه این است که وقتی بچه‌های ما بازی دارند هر طور شده باید بازی را تماشا کنم و خانواده به من می‌گویند که شما قبلا اینقدر جدی پیگیری نمی‌کردی و فوتبال نمی‌دیدی و در جواب میگم که اره و تعصب خاص و حساسیت زیادی نسبت به این تیم دارم که همیشه ماندگار خواهد بود.»

در پایان این برنامه کاپیتان ایوب والی از طرف کلیه بازیکنان از آقای کشانی به دلیل حضور در اردوی تیم فولاد تشکر کرد و گفت: «ما همیشه قدردان زحمات و پیگیری های شما از همه تیم‌های فولاد هستیم و امیدواریم که با کسب نتایج خوب دل همه مردم خوزستان عزیز و همچنین شما را شاد کنیم».

گفتنی است، مهندس محمد کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد که نگاه ویژه ای به مقوله ورزش و خصوصا فوتبال دارند طی سالیان اخیر با حمایت های همه جانبه از تیم های مختلف باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و تقویت آن، زمینه ساز اصلی افتتاح ورزشگاه مدرن 30 هزارنفری فولاد خوزستان نیز بوده‌اند.

قطبی: هیچ چیزی غیر از قهرمانی نمی‌خواهیم


قطبی: هیچ چیزی غیر از قهرمانی نمی‌خواهیم


قطبی: هیچ چیزی غیر از قهرمانی نمی‌خواهیم

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
ما هم آرزو داریم فولاد امسال قهرمان بشه ولی با این شرایطی که داریم بعیده بتونیم قهرمان بشیم
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
به امید موفقیت
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
تیم باید تقویت بشه.... با آرزوی موفقیت....
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
ان شاء الله قهرمانی فولاد بزرگ محبوب قلبهای مردم خوزستان آقای مهندس کشانی متشکریم از شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
باید هدف قهرمانی باشه که حداقل سهمیه رو بگیریم ولی اگه بگیم باید سهمیه بگیریم آخر پنجم میشیم و سهمیه رو از دست میدیم
Mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
با این بازیکنا حتی گرفتن سهمیه هم بعید بنظر میرسه آقای رضایـی پس چی شد جذب بازیکنای مد نظر قطبی ؟؟؟
فولاد
|
France
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
دست خالی که نمیشه اقای قطبی
تو تعطیلات خیالبافی کردن یک چیز نرماله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
به امید روزی که همه خوزستانیا طرفدار فولاد بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
لتس گو فولاد
Sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
امپراطور
شماپادشاه اسیاهستید
یک مربی خوب ازهیچکی همه چیزمیسازه
بااین بازیکنان وتمرین عالی شماهم میتوان فولاد راقهرمان کرد
همانطورکه هرمربی جای شمابود بازی باتراکتورکه حکم تیم ملی رادارد راتدافعی بازی میکرد. ولی من بااین برد فهمیدم که چقدر مربی بادانش درتیم تاثیر دارد. فولاد بزرگ مربی بزرگ اهواز بزرگ .امیدوارم بتوانید مردم خوزستان را شاد کنید که درخوزستان هیچ شادی ندارند .وفولاد راقهرمان اسیا کنید همان چیزی که همه منتظرند .عشق یکی فولاد یکی .
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
فکر کنیم فولاد ۱۵بازی رو ببره
میشه ۴۵ امتیاز
با ۱۸ امتیاز الان میشه ۶۳ فکر کنم بازم کم باشه واسه قهرمانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
هیچ چیز تو این دنیا نشدنی نیسسسست... زود قضاوت نکنید...