به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

کنار گذاشتن پتروشیمی از جام باشگاه‌های جهان

کنار گذاشتن پتروشیمی از جام باشگاه‌های جهان

خوزستان اسپورت- تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام مدافع عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا از جدول رقابت‌های بسکتبال جام باشگاه‌های جهان کنار گذاشته شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام از جام باشگاه‌های جهان توسط فدراسیون جهانی اظهار داشت: قبل از اینکه ما متوجه شویم،‌ فدراسیون جهانی خودش در نامه‌ای به باشگاه پتروشیمی اعلام کرده بود که این تیم نمی‌تواند در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند و ما پس از اطلاع از این موضوع، بلافاصله با فدراسیون جهانی مذاکره کردیم که علت چه بوده است.

وی ادامه داد: ما طی نامه‌ای از آنها خواستیم با توجه به اینکه پنجره ششم انتخابی جام جهانی نزدیک است، زمان مسابقات را تغییر دهند، اما آنها اعلام کردند ما می‌توانیم تیم  شما را یک روز زودتر آزاد کنیم تا به مسابقات ملی هم برسد، کل مکاتبه ما همین بود، اما آنها درنهایت پتروشیمی به عنوان نماینده آسیا و قهرمان آفریقا را کنار گذاشتند و قرار شد همانند سال‌های گذشته بین قاره‌های آمریکا، اروپا و میزبان، این رقابت‌ها برگزار شود.

دبیر فدراسیون بسکتبال تأکید کرد: فدراسیون هیچ تقصیری در کنار گذاشتن پتروشیمی از جام باشگاه‌های جهان نداشت و برخی این موضوع را به اشتباه عنوان می‌کنند. تنها درخواست ما همین تغییر زمان مسابقات بود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها