به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

استقلال خوزستان چشم انتظار پول اسپانسر

استقلال خوزستان چشم انتظار پول اسپانسر

خوزستان اسپورت- خطر جدی سقوط ناشی از شکایت ساکونی از این تیم به فیفا همچنان باشگاه استقلال خوزستان را تهدید می‌کند و حل این مشکل با شرایط فعلی باشگاه فقط یک راه حل دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، شکایت فرانک ساکونی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خوزستان از این باشگاه به فیفا در نهایت منجر به کسر شش امتیاز و محرومیت استقلال خوزستان از یک پنجره نقل و انتقالات شد.

هنوز ساکونی بابت طلب حدود 200 هزاردلاری خود پولی از باشگاه استقلال خوزستان دریافت نکرده و در مرحله بعد خطر سقوط این تیم به یک دسته پایین‌تر توسط فیفا همچنان وجود دارد. بر همین اساس توافقی بین مسئولان این باشگاه و نماینده ساکونی صورت گرفت و قرار شد مطالبه مالی وی در سه قسط پرداخت شود که قسط اول آن حدود 70 هزار دلار است و با اینکه دوهفته از آخرین مهلت پرداخت قسط اول گذشته، به دلیل مشکلات مالی هنوز پولی توسط مسئولان باشگاه استقلال خوزستان پرداخت نشده است.

در حال حاضر تنها راه حل این مشکل پرداختی است که قرار است توسط یک شرکت اپراتور تلفن همراه به عنوان اسپانسر جدید باشگاه که قرارداد آن قرار است تا پایان هفته نهایی شود، صورت گیرد.

شنیده می‌شود قرارداد اسپانسر جدید با باشگاه استقلال خوزستان حدود یک و نیم میلیارد تومان است که قرار است 50 درصد آن یعنی 750 میلیون تومان در همان مرحله اول پرداخت شود. پولی که بلافاصله به قسط اول ساکونی اختصاص پیدا خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
اندیمشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
0
1
روحت شاد اس اس دوست داشتنی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
1
چی بگم نیم فصل تمام شد تازه دنبال اسپانسر هستیم
خدا بخیر کنه
اهوازی متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
1
ازهمین الان بدونین اس خوزستان بردن دسته پایینتر چون نمیتونن ببین خوزستان ۴تیمی باشه و با تهران برابری کنه اخه ۲۰۰هزار دلار برا خوزستان که منبع سرشار درامد ایران خدایش پول یعنی کسی پیدا نمیشه این پول پرداخت کنه وای براین فوتبال که سیاست درونش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها