به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۲۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

داورپناه: با جذب بازیکن خارجی فینالیست می‌شویم

داورپناه: با جذب بازیکن خارجی فینالیست می‌شویم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان گفت‌: قول می‌دهم با جذب یک بازیکن خارجی فیالیست لیگ برتر خواهیم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید داورپناه در گفت‌وگو با فارس در مورد عملکرد نفت آبادان در نیم‌فصل اول لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: ما بعد از سه، چهار مسابقه نسبتاً راحتی که داشتیم دو بازی سنگین را پشت‌سر گذاشتیم. تیم ما بازیکن زیادی ندارد و با 6، 7 نفر مسابقات را برگزار می‌کنیم. چند بازیکن جوان هم هستند که تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند و عملاً نمی‌توانند کمک کنند.

وی در مورد دو شکست مقابل شیمیدر و پتروشیمی گفت: شیمیدر را باید حتماً می‌بردیم در دفاع خیلی خوب بودیم اما در حمله افتضاح عمل کردیم اگر یک مقدار باهوش‌تر بودیم حتماً برنده می‌شدیم. آنها هم تیم خوبی بودند اما ما باید این بازی خانگی را می‌بردیم.

کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان عنوان کرد: در مقابل پتروشیمی هم امتیازات زیادی عقب افتادیم اما در 10 دقیقه آخر بازی خوبی را به  نمایش گذاشتیم و اختلاف را کم کردیم. هر چند که شکست خوردیم اما در اواخر مسابقه عملکرد بهتری داشتیم.

داورپناه با اشاره به جذب یار خارجی گفت: اگر ما بتوانیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم من قول می‌دهم که فینالیست خواهیم شد. حتی نمی‌گویم یک بازیکن خارجی سطح بالا بلکه معمولی هم باشد می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

وی در مورد اینکه آیا موافق انجام یک بازی در هفته است یا خیر، گفت: من خودم به شخصه دوست دارم در هفته دو بازی انجام دهیم، این موضوع به ما کمک زیادی می‌کند چون تیم ما یار کمتری دارد به همین دلیل نمی‌توانیم در تمرینات آن طور که باید کار کنیم. در اکثر لیگ‌های دنیا هم در هفته 2، 3 بازی انجام می‌دهند. نمی‌دانم تحلیل فدراسیون از انجام یک بازی چیست شاید هم می‌خواهند بازیکنان تا سال آینده در کوران مسابقات قرار بگیرند. در مجموع دو بازی در هفته به نفع ما خواهد بود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها