به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

مخالفت استقلال خوزستان با جدایی دلفی و خشتان

مخالفت استقلال خوزستان با جدایی دلفی و خشتان

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال خوزستان از آنجایی که نمی‌تواند در فصل نقل‌وانتقالات بازیکن جذب کند، مخالف جدایی بازیکنانش است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، استقلال خوزستان در حالی نیم‌فصل دوم لیگ برتر را آغاز خواهد کرد که از جذب بازیکن محروم است و این در حالی است که برخی از بازیکنان این تیم از جمله یونس دلفی، وحید خشتان و وحید نامداری با چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری مواجه هستند.

براساس این گزارش، این بازیکنان پیشنهادهای‌شان را با مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در میان گذاشته‌اند، ولی مسئولان این باشگاه خوزستانی مخالف جدایی آنها هستند.

دور جدید تمرینات استقلال خوزستان از روز شنبه آغاز خواهد شد. هدایت این تیم همچنان بر عهده کریم بوستانی است و هنوز مسئولان باشگاه تصمیمی در خصوص تغییر کادر فنی نگرفته‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
1
کار درستی و بازیکنان باید با اتحاد و همدلی بتونند تیم را در لیگ برتر نگه بدارند
موفق باشید دلیر مردان استقلال خوزستان
مهرداد
|
France
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
0
0
این دلفی که همش میگن دلفی دلفی تبلیغ بیخود میکنن چیزی نداره نه در تیم ملی جوانان و نه در استقلال خوزستان در حدی نبوده... مگر باشگاههای خارجی مثل باشگاهای ایرانی برای دلالی بی حساب و کتاب فنی و فوتبالی بازیکن میگیرند ؟؟!!!!
اما یه سوال بنطر شما اساس انتخاب تیم ملی امبد ایران چیه؟ که رده امید فولاد خوزستان بازیکن خوب در رده امیدهای کشور داره و به تیم ملی دعوت نشده؟ اگر قرار امیدها رو از لیگ برتر انتخاب کنند که در لبگ امید کشور بازکنان امید و انگیزه ای ندارند!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها