به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

خروج چهار بازیکن از لیست نفت مسجدسلیمان

خروج چهار بازیکن از لیست نفت مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- خروج اسامی چهار بازیکن از لیست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قطعی شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان که در پنج هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرد و از منطقه سقوط جدول لیگ خارج شد، دور جدید تمریناتش را از روز جمعه 14 دی‌ماه آغاز می‌کند تا رفته رفته برای نیم‌فصل دوم آماده شود.

با توجه به اینکه فهرست 18 نفره بازیکنان سهمیه بزرگسالان تیم نفت نفت مسجدسلیمان در نیم‌فصل اول تکمیل شده بود، این تیم خوزستانی برای جذب نفرات جدید باید اسامی تعدادی بازیکن را از لیست خارج کند.

میلاد فراهانی که در پایان هفته دهم از تیم نفت مسجدسلیمان جدا شد، اولین خروجی لیست زردپوشان است. فرشاد جانفزا و حسین دوستدار مهاجمان تیم نفت مسجدسلیمان هم که دچار پاره‌گی رباط صلیبی شده و با بدشانسی ادامه فصل را از دست دادند، خروجی‌های بعدی تیم نفت هستند. همچنین محمود قائدرحمتی بازیکن خط میانی نفت که از اواسط نیم‌فصل نخست برای این تیم بازی نکرده بود، چهارمین خروجی زردپوشان است.

نفت مسجدسلیمان به ازای خروج نام هر بازیکن می‌تواند یک بازیکن جدید را به خدمت بگیرد و باید دید علیرضا مرزبان که اعلام کرده تیمش در خطوط مختلف نیاز به تقویت دارد، چند بازیکن جدید را به لیست تیم نفت مسجدسلیمان اضافه می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم محبوب مسجدسلیمانی‌ها برای جذب بازیکنان جدید علاوه بر اینکه باید در لیست نفرات بزرگسال جای خالی ایجاد کند، نیاز به برطرف کردن مشکل بدهی باشگاه نفت مسجدسلیمان به بازیکنان و مربیان سابق این باشگاه دارد.

فریبرز محمودزاده مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در مصاحبه اخیرش اعلام کرده بود: باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، پدیده خراسان، تراکتورسازی تبریز، نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران به دلیل پرونده‌های بدهی که دارند برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل باید از سوی کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مجوز کتبی بگیرند و در صورتی که موفق به دریافت چنین مجوزهایی نشوند امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را در نیم‌فصل نخواهند داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
نفتونی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
1
به جای بیرون گذاشتن بازیکن خوبی مثل محمود قائد رحمتی که با نظر کارشناسی عبدالله ویسی بزرگ به تیم اضافه شده بود، بازیکن سفارشی مدیریت سابق تیم نفت رو از تیم کنار بزارید، خواهشن مرزبان رو توی انتخاب بازیکن آزاد بزارید
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
1
دوستدار یکی از ستونای تیم بود حیف شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها