به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

سروش رفیعی مجوز بازی گرفت

صدور مجوز بازی سروش رفیعی خبر خوشحال کننده ای برای همه بازیکنان محروم است و آنان نیز می توانند به رفع مشکل امیدوار باشند.
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان با ارائه مدارک خود به طور موقت مجوز بازی برای فولاد خوزستان را دریافت کرد.

به گزارش سایت ورزش خوزستان و به نقل از فارس، سروش رفیعی جزو آن دسته از بازیکنانی بود که سازمان نظام وظیفه اعلام کرد که کارت معافیت این بازیکن دچار مشکل است و نمی تواند برای تیمش به میدان برود.

بعد از این اتفاق سروش رفیعی به تهران آمد تا برای حل این مشکل اقدام کند. رفیعی به دلیل مشکل دیسک کمر پدرش معافیت کفالت دریافت کرده است. بعد از اقداماتی که این بازیکن انجام داد دیوان عدالت اداری دستور موقت صادر کرده که کارت معافیت رفیعی  باطل نشود و او می تواند به طور موقت برای تیمش به میدان برود.

رفیعی امروز با حضور در سازمان لیگ نامه دیوان عدالت اداری را ارائه کرد تا بتواند برای تیمش به میدان برود.

بازیکن شیرازی تیم فولاد خوزستان قرار است بعد از ظهر جمعه به اهواز بیاید و از روز شنبه در تمرینات فولاد خوزستان شرکت کند.



پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
0
3
خدايا شکر
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
0
2
امیدوارم حتی برای بازیکنانی که به هر دلیل کارت معافیت شان مورد دارد حکمی غیر از محرومیت در نظر بگیرند. مثلا می توانند آنها را مجبور کنند که هشتاد درصد قرار داد خود را به یک موسسه خیریه یا برای ساخت یک مدرسه یا بیمارستان اختصاص دهند. محرومیت آنها سبب نابودی خود آنها و متضرر شدن کشور می شود...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها