به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

ایمانی: مذاکره‌ای با تراکتورسازی انجام نداده‌ام

ایمانی: مذاکره‌ای با تراکتورسازی انجام نداده‌ام

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد مذاکره‌ای با تیم تراکتورسازی تبریز انجام نداده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، اکبر ایمانی شایعات موجود مبنی بر حضورش در تیم تراکتورسازی را رد کرد و اظهار داشت: همه این صحبت‏‌ها در حد حرف و گمانه‌زنی است. من هنوز رضایت‎نامه‎ام را از باشگاه صنعت نفت آبادان نگرفته‌‏ام و با هیچ تیمی مذاکره‌ای نداشتم. من همه چیز را به مدیر برنامه‏‌هایم سپردم.

وی افزود: من هم در شبکه‎‏های مجازی این چیز‌ها را می‌خوانم، اما تا الان با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌‏ام. فعلاً منتظرم تا مدیر برنامه‏‌هایم با باشگاه صنعت نفت به توافق برسد و رضایت‎نامه‌‎ام را از صنعت نفت بگیرد. من همچنان با صنعت نفت قرارداد دارم و باید اول رضایت‎نامه‎ام را بگیرم.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به قطعی شدن جدایی‎اش از این تیم، خاطرنشان کرد: من به مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان گفته‌‏ام که مشکل خانوادگی دارم و نمی‎توانم در آبادان بمانم. از هواداران صنعت نفت هیچ بدی ندیده‌ام و اتفاقاً من را همیشه تشویق کردند، اما قبل از اینکه لیگ تعطیل شود، به همه مسئولان باشگاه گفتم که همسرم نمی‎تواند در آبادان بماند و به همین خاطر می‎خواهم از صنعت نفت جدا شوم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
1
اولا تراکتور انقدر بازیکنان تاپ داره که روی نیمکت نشتن هم به شما نمی رسه بعد برو بسلامت داری میری تو رو خدا فرقانی هم ببر شما در حدی نیستی که بخای برای صنعت نفت کلاس بذاری پوشیدن لباس صنعت نفت لیاقت می خواهد اقای عیسی زاده تیم کمک مربی سرپرست بازیکن میخواهد خواهشا در انتخاب هایتان دقت کنید دو تا کمک قوی مربی گلر ها انتخاب کنید نیم فصل دوم کارمان خیلی سخته
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
1
امیدوارم باشگاه به این سادگی خام نشه و رضایت نامه نده
باید به ایمانی اعلام بشه باشگاهی را که میخاد بره رو اعلام کنه و از طریق باشگاه مذاکره بشه
به راحتی نباید رضایت نامه بش داده بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
0
حالا کاری به ایمانی نداریم برای چی میخواد بره ولی از همینجا به تمامی بازیکنایی که دلشون با تیم نیست اعلام میکنیم اگه میخواید یا جایی دیگه پیشنهاد دارید برید ما نیم فصل دوم با بازیکن بی تعصب برخورد میکنیم پیرهن صنعت مقدسه جای بازیکن کم کار ... نیست باید با جون و دل بازی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
خیلی خنده داره میگه خانمم برای ماندن در آبادان مشکل داره یکی نیس به این آقا بگه مگه تیم بزرگ صنعت نفت و هوادارای بی نظرش بازیچه دست خانمت هستن که چون میخواد بره کنار مادرش زندگی کنه تو رو هم هوایی کنه و بگه بریم . این خبرا نیس باشگاه برای تنبیه هم که شده باید ایمانی را نگه داره. این خانم محترم وقتی که با پولهای دریافتی از همین باشگاه میرفت و خرید میکرد یادش نبود که این پولها نتیجه قرارداد شوهرش با باشگاس و بازیکن باید پایبند به قراردادش باشه ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها