به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

بوستانی: برخی مربیان دنبال نیمکت ما هستند

بوستانی: برخی مربیان دنبال نیمکت ما هستند

خوزستان اسپورت- کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برخی از مربیان که کارنامه‌ای در فوتبال ایران ندارند، دنبال این هستند که در استقلال خوزستان سرمربی شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کریم بوستانی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص وضعیت فعلی استقلال خوزستان گفت: ما از روز شنبه تمرینات را شروع خواهیم کرد و امیدواریم که پنجره نقل‌وانتقالات برای استقلال خوزستان باز شود. البته به سرانجام رسیدن این کار سخت است، ولی مسئولان باشگاه که خیلی امیدوار هستند. آنها می‌گویند که پنجره باز می‌شود و شش امتیاز هم به استقلال خوزستان برمی‌گردد. ما نیاز به جذب بازیکن داریم و اگر این اتفاق رخ ندهد باید کارمان را با همین بازیکنان ادامه دهیم. در ضمن تعدادی از بازیکنان ما هم پیشنهاد دارند و می‌خواهند جدا شوند.

وی درباره پرداخت نکردن طلب ساکونی بازیکن سابق استقلال خوزستان و خطر سقوط آبی‌پوشان خوزستانی به لیگ دسته اول خاطر نشان کرد: این خطر متأسفانه تیم را تهدید می‌کند، ولی باشگاه در تلاش است تا پول ساکونی را پرداخت کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه در چنین شرایط سختی هدایت آبی‌پوشان اهوازی را بر عهده گرفته است، تصریح کرد: طبیعتاً کار در این شرایط سخت است، ولی برخی از مربیان که کارنامه ندارند، دنبال این هستند که به استقلال خوزستان بیایند. اگر هم تیم سقوط کند آنها می‌گویند تیم را ما نبستیم، پنجره بسته بود و شش امتیاز هم از تیم کسر کرده بودند. آنها دنبال این هستند که به اینجا بیایند تا برای خودشان سابقه مربیگری در لیگ برتر درست کنند.

بوستانی در رابطه با حاشیه‌های بازی تیمش برابر سپاهان و اینکه می‌گویند قلعه‌نویی بعد از توقف برابر تیم استقلال خوزستان برخورد خوبی با وی نداشته است، تصریح کرد: ما جلوی سپاهان انگیزه داشتیم و حتی می‌توانستیم این تیم را ببریم. قلعه‌نویی هم بعد از بازی طبیعی بود که از مساوی ناراحت باشد، ولی او با من برخورد بدی نداشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
1
درود بر شرفت کریم خان بوستانی عزیز با دست خالی شاهکاری کردی که هیچ‌مربی در کل کشورمون عرضه چنین شاهکاری را ندارد اگر بخواهند شما را عوض کنند سقوط استقلال خوزستان قطعیست.هیچکس مانند شما نمیتواند روی این تیم شناخت داشته باشد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها