به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حردانی: استقلال اهواز برای سال​های بعد برنامه دارد

سرمربی استقلال اهواز: برای سال​های بعد برنامه داریم

سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز پس از توقف تيمش مقابل نفت و گاز گچساران در هفته هفدهم لیگ دسته یک کشور، گفت: در نيم‌فصل دوم شرایط‌مان بسیار سخت شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فریدون حردانی اظهار كرد: معمولا تيم​هايي كه در هفته​هاي آخر در زمين حريف بازي مي​كنند، مي​آيند كه حداقل امتياز را كسب كنند و بسته بازي مي​كنند. ما در نيمه اول بد بازي كرديم و در ادامه در واقع 9 نفره بازي كرديم؛ چرا كه دو تعويض اجباري داشتيم و بازيكنان خوب​مان از زمين خارج شدند.

وی ادامه داد: اما در نيمه دوم خوب كار كرديم و چندين موقعیت خوب را از دست داديم. در نهايت هم نتوانستيم به سه امتياز بازي برسيم و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. اميدوارم در بازي​هاي آينده بتوانيم نتايج خوبي كسب كنيم و تيم را در ليگ نگه داريم و سال آينده با يك برنامه​ريزي خوب به اهداف​مان برسيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز درباره عملكرد ضعيف تیمش در نيم​فصل دوم، گفت: به نظر من تيم داريوش يزدي در نيم​فصل اول بسيار خوب كار كرد و شرايط خوبي داشت اما در نيم​فصل دوم هشت بازيكن از تيم ما رفتند. همچنين در نيم‌فصل اول استقلال هفت بازي خانگي داشت و توانست از آن​ها به خوبي بهره ببرد. در نيم​فصل دوم واقعا شرايط سخت شد. هم باشگاه به تعهدات مالي​اش عمل نكرد و هم بازيكنان از اين تيم رفتند.

وی تصریح کرد: ما به دليل شرايط بد مالي نمي​توانيم بازيكني را جذب كنيم تا ضعف​هاي​مان برطرف شود. سعي مي​كنيم منطقي باشيم و مي​خواهيم تيم را به جايگاه مناسبی برسانيم و سپس در فصل​هاي بعد با يك برنامه‌ريزي خوب به هدف​هاي‌مان نزديك​ شويم.

حردانی افزود: مطمئنا در هفته​هاي هجدهم و نوزدهم مي​توانيم به دنبال شش امتياز باشيم و برنامه​ريزي مي​كنيم تا بعد از عيد هم شرايط​​مان را بهتر كنيم. اگر بازيكني جذب كنیم و مشكلات باشگاه برطرف شود، مي​توانيم نقطه ضعف​هاي​مان را برطرف كنيم و اميدوار به كسب نتايج بهتر شویم.

وي درباره ديدار آينده تيمش مقابل نيروی زميني تهران، گفت: تيم نيروی زميني در انتهای جدول است اما در هر صورت در خانه خود بازي مي​كند و ميزبان است و تلاش مي​كند كه از قعر جدول جدا شود تا به حاشيه امنيت خوبی برسد. بازيكنان ما شرايط را درك كرده​اند و مي​توانند از فرصت​هاي​شان نهايت استفاده را ببرند. تيم نيروی زميني رو به جلو بازي مي​كند و اين كار را براي ما ساده​تر مي​كند و مي​توانيم بهتر به دروازه حريف نزديك شويم و اين تيم را شكست دهيم. اميدوارم بتوانيم اين بازي را پيروز شويم و به يك برد خوب دست پيدا كنيم.



پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مهدی مقدسی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
2
تنها برنامه استقلال اهواز برای سالهای بعد حفظ تیم در لیگ یک است وسلام
عليرضا لطيفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
1
ممنون از صداقت شما البته ما كه توي نيستيم از مدتها قبل فهميديم!!! جا داره اين مطلب را به اطلاع آقا مدير (جهانداري) و دوستان محترم ايشان برسانيد چون ظاهرا از اين قضيه خبر ندارند!!!! در ضمن اگه شما تيم رو توي ليگ يك حفظ كردن براي ما حكم قهرماني داره و دست بوس شما هستيم......
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها