به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

عیسی‌زاده: دنبال جذب بازیکن و تقویت تیم هستیم

عیسی‌زاده: دنبال جذب بازیکن و تقویت تیم هستیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان این که از همین امروز به دنبال جذب بازیکن برای تقویت تیم هستیم، گفت: حمایت آقای کعبی، نماینده مردم آبادان در مجلس باعث شد که کار را با روحیه مضاعف دنبال کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت باشگاه نفت آبادان، علی عیسی زاده اظهار کرد: بازیکنان صنعت نفت روز گذشته با غیرت و مردانگی که از خود نشان دادند ثابت کردند که می‌توانند یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر را به لحاظ کیفیت فوتبالی داشته باشند.

وی ادامه داد: همه دیدند که سرجیو در این فصل تا چه اندازه به بازیکنان جوانی که آینده فوتبال آبادان هستند؛ اطمینان دارد، بازیکنانی مثل دریس، سلمانی، جبیره و ساکی و مجدمی بارها در این فصل برای تیمشان به بازی رفتند و شاهکار روز گذشته این مربی خارجی نیز تعویض‌های طلایی او و به بازی آوردن محمدرضا غبیشاوی بود تا این جوان آینده‌دار آبادانی زننده گل پیروزی‌بخش ما باشد.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل سایپا ما را بیش از پیش مصمم و امیدوار کرد و این تیم با مربی بزرگی که دارد شرایط بهتری را در نیم فصل دوم تجربه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از همین امروز فعالیت خود را برای جذب بازیکنانی که در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنند آغاز کرده‌ایم و به دنبال آن هستیم که با اضافه کردن چند بازیکن، نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

عیسی‌زاده گفت: حضور آقای عامر کعبی، نماینده اول مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت، باعث شد که شرایط روحی بازیکنان و کادر فنی بالا برود.

وی در همین خصوص افزود: دکتر کعبی هم پیش از بازی و هم بعد از بازی کنار ما بود و به جای اینکه شبیه به برخی چوب لای چرخ تیم بگذارد، حامی صنعت نفت بود و در مسیر سخت پیش‌رو نشان داد که دلسوز این مجموعه است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان ضمن تقدیر از نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آبادان به مسئولانی که به فوتبال نگاهی منطقی، دور از احساس و بی‌توجه به بازی‌های سیاسی دارند؛ نیاز دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
شما سال قبل هم وعده سر خرمن زیاد دادی ولی هواداران دیروز باز تعصب داشتن ما احتیاج به ۱ دروازه بان ۲ دفاع ۲ هافبک ۲ مهاجم داریم البته در حد نام صنعت نه لیگ محلات بازیکنان بی تعصب نمیخوایم مثل احمدی ایمانی و۰۰۰کادر مربیان هم باید تقویت بشه ۱ مربی خوب باید اضافه بشه اگه سرجیو بمونه علی عبدالله زاده هم برگرده شعار کافیه عمل کنید بازیکن خارجی هم نیار که دیگه همه میدونن برای چی میاری
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
اقای عیسی زاده تشکر برای وقتی که میگذارید و زحمتی که میکشی با بودن شما خیالمان راحته که می مانیم ولی اگه اقایون قبلی بییان همون های نفت را به لیگ یک بردند همون های که ازپس مشکلات شهر ابادان بر نیمام بییاند صد در صد سقوط خواهیم کرد یعد از انقلاب بهترین مدیر صنعت نفت بودی تماشاگران فراموش کردن مدرسه اینتر میلان کی تعطیلش کرد کی پرسنل باشگاه را خانوادگی کرده بود یا فراموش کردن طرف مدیر بود ولی بفکر کاروان حجش یا فراموش کردن تیم انداختن در دسته یک هم نگهش داشتن یا فراموش کردن قرار بود با مارکو مملو سهمیه اسیایی بگیریم ولی مستقیم سهمیه لیگ یک گرفتیم ایشاالله نیم فصل چهار پنچ بازیکن با کیفیت و کمک با کیفیت جذب کنید سرجیو از اول فصل کمک نداشته خواهشا فکری هم به حال سرپرست تیم بکنید اطراف تان را قوی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
ایول، مهاجم، دفاع، هافبک، حداقل 6 بازیکن میخوایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
1
در همه نقاط دفاع ومیانی و خط حمله حداقل هر خط دو بازیکن خوب میخواهیم فقط حرف نباشه عمل عمل باید باشد در هر تیم تیم صنعت امیداورم امیدوارم اقای عیسی زاده اقای عیسی زاده در حد تیم صنعت و هوادار تیم متعصب اقای عیسی زاده فهمیدی در حد تیم صنعت چه جوری بگیم اقای عیسی زاده این تیم تیم مردمی حالیت شد امیدوا رم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها