به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۲۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

خوزستان پس از 22 سال قهرمان بوکس کشور شد

خوزستان پس از 22 سال قهرمان بوکس کشور شد

خوزستان اسپورت- تیم منتخب بوکس خوزستان پس از 22 سال مقام قهرمانی مسابقات بوکس کشور را به دست آورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بیست و هشتمین دوره بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوکس ایران که به میزبانی اهواز جریان داشت، بعدازظهر چهارشنبه با قهرمانی تیم خوزستان با پایان رسید و تیم‌های تهران و مازندران در سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم خوزستان با کسب 4 مدال طلا و یک مدال برنز جام قهرمانی را به دست آورد؛  جعفر ناصری در 49 کیلوگرم، رضا سلیمانی فر در 56 کیلوگرم، اشکان رضایی در 60 کیلوگرم و مسلم مقصودی در 64 کیلوگرم مدال طلا کسب کردند و سیاوش امیدی در وزن 81 کیلوگرم مدال برنز را به گردن آویخت.

بوکسورهای خوزستانی که آخرین بار در سال 75 مقام قهرمانی کشور را به دست آورده بودند، پس از 22 سال این مهم را تکرار کردند و جام قهرمانی را در سالن گیت بوستان اهواز بالای سر بردند.

ضمن اینکه مسلم مقصودی، کاپ تکنیک و  اشکان رضایی، کاپ قدرت و جنگندگی را به خود اختصاص دادند تا عناوین خوزستانی‌ها در این دوره از مسابقات پررنگ‌تر شود.

اتابک کاراوند مربی جوان و کاربلد استان، سرمربیگری تیم خوزستان را به عهده داشت و عباس هاشمی‌نسب (مربی)، شهاب حسون (مربی) و رضا رضایی (سرپرست) سایر اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم خوزستان را تشکیل می‌دادند.

بیست و هشتمین دوره رقابت‌های بوکس کشور به میزبانی هیئت بوکس خوزستان و در سطح بسیار بالاتری نسبت به دوره‌های قبلی مسابقات کشوری برگزار شد؛ امکانات بسیار خوبی در اختیار تیم‌های شرکت کننده و عوامل اجرایی مسابقات قرار گرفت و حضور پرشور ورزشدوستان خوزستانی در سالن گیت بوستان اهواز بر گرمای رقابت بوکسورها افزوده بود.

نکته مهم و قابل ذکر دیگری که در این دوره به چشم آمد، پوشش تلویزیونی این مسابقات بود و علاقمندان به این رشته ورزشی، پس از 37 سال شاهد پخش رقابت‌های بوکس از گیرنده‌های تلویزیونی بودند.

همچنین در حاشیه این مسابقات، سیامک صالحی سرپرست هیئت بوکس خوزستان با حکم وزیر ورزش به‌عنوان نایب رئیس فدراسیون بوکس منصوب شد و حکم وی توسط حسین ثوری رئیس این فدراسیون اهدا گردید.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیامک صالحی که از قهرمانان سابق بوکس خوزستان بوده است، از زمان به دست گرفتن مسئولیت هیئت بوکس خوزستان، توانست این رشته ورزشی را بار دیگر در این استان احیا کند تا پس از 22 سال سرود قهرمانی خوزستان در بوکس ایران طنین انداز شود.

سرپرست هیئت بوکس خوزستان در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در اهواز به خبرنگاران گفت: قرار است ظرفیت لازم در استان خوزستان ایجاد شود تا مسابقات قهرمانی آسیا را هم در این استان برگزار کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
2
زنده باد خوزستان بزرگ
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
1
تبریک به بچه های بوکس . امسال که از تیمهای فوتبالمون ناامیدمون شدیم گلی به جمال بقیه رشته ها اسم خوزستان بالا نگه داشتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
0
خسته نباشید به تیم خوزستان و تبریک قهرمانی. بوکس خوزستان از زمان قدیم تو آسیا مطرح بوده ولی متاسفانه تو ده بیست سال اخیر افت زیادی داشته باز خداروشکر که نسل جدید بوکسورهامون مایه افتخار شدن انشالله موفقیتها ادامه داشته باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها