به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

صعود آبی‌های خوزستان به مرحله نهایی لیگ 3

صعود آبی‌های خوزستان به مرحله نهایی لیگ 3

خوزستان اسپورت- تیم‌های استقلال شوش و استقلال ملاثانی به مرحله نهایی فصل جاری مسابقات لیگ دسته سوم صعود کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پرونده مرحله نخست مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران بعدازظهر امروز بسته شد تا تکلیف تیم‌های صعود و سقوط کننده مشخص شود.

بازی‌های مرحله نخست در پنج گروه به انجام رسید و استان خوزستان دارای پنج نماینده شامل استقلال شوش، استقلال ملاثانی، پرسپولیس نوین دزفول، استقلال نوین ماهشهر و جنوب باغملک بود.

در پایان این مرحله 10 تیم از گروه‌های مختلف به مرحله نهایی فصل جاری لیگ 3 صعود کردند که تیم‌های استقلال شوش و استقلال ملاثانی در بین صعودکنندگان قرار گرفتند. این در حالیست که پرسپولیس نوین دزفول و استقلال نوین ماهشهر سهمیه حضور در مسابقات فصل آینده مرحله نخست لیگ دسته سوم را حفظ کردند و جنوب باغملک به رقابت‌های فصل آتی لیگ برتر خوزستان سقوط کرد.

مرحله نهایی فصل جاری لیگ دسته سوم با حضور 10 تیم صعودکننده از مرحله نخست و 20 تیم باقی مانده از فصل گذشته در سه گروه 10 تیمی برگزار خواهد شد تا در پایان این مرحله چهره تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته دوم مشخص شود.

قرعه‌کشی مرحله نهایی لیگ 3 روز یکشنبه 25 آذرماه جاری با حضور نمایندگان 30 تیم حاضر در این مرحله قرعه‌کشی خواهد شد و بازی‌های مرحله نهایی از دی‌ماه 97 آغاز می‌شود.

تیم‌های ملی‌حفاری اهواز و سپاهان ایذه در بازی‌های فصل گذشته مرحله نهایی لیگ دسته سوم حضور داشتند که برای فصل جدید این سهمیه را حفظ کردند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها