به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

طالقانی: وزارت ورزش و صداوسیما دست بردارند

طالقانی: وزارت ورزش و صداوسیما دست بردارند

خوزستان اسپورت- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:برای روشنگری افکار عمومی می خواهم چند جمله ای بر زبان بیاورم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالکاظم طالقانی در یک گفت‌و‌گوی رادیویی درباره وضعیت فعلی فدراسیون‌ فوتبال عنوان کرد: برای روشنگری افکار عمومی می خواهم چند جمله‌ای بر زبان بیاورم. هدفم فقط روشن شدن مردم عزیزمان است و بس.

وی ادامه داد: کاش مسولان وزارت ورزش به جای مصاحبه‌های سریالی جهت تخریب فوتبال و هیات رییسه و تیم های ملی  به جای هماهنگی با رادیو ورزش و برنامه‌های تلویزیونی جهت ادامه این هدف به نامه 48 روز پیش هیات رییسه فدراسیون فوتبال پاسخ می‌دادند تا فوتبال که در یکی از پرافتخارترین دوران خود به سر می برد اینچنین و در آستانه جام ملت‌ها با ستاد تخریب و جنگ روانی آن هم بدون حق پاسخگویی دست به گریبان نشود.

طالقانی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال به دلیل ملاحظات بین المللی تاکنون این نامه‌ها را منتشر نکرده اما به طور حتم مردم باید از حقایق مطلع باشند. از رییس فدراسیون خواهش می‌کنم ملاحظات را کنار بگذارد و سه نامه ارسالی به وزیر ورزش را منتشر کند تا مردم بدانند چه کسانی به میزها چسبیده‌اند. رادیو و تلویزیون و وزارت ورزش به جای پرداخت حقوق حقه فوتبال دست از هجمه به آن بردارند. وزارت ورزش پاسخ بدهد مگر هیات رییسه در آن نامه ننوشته بود طبق نظر شما اقدام خواهد کرد و هر آنچه را شما مصلحت فوتبال می‌دانید انجام شود؟ این همه مصاحبه و تخریب برای چیست؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
سلام، آقای طالقانی عزیز و برادر بزرگوار درسته عضو هیئت رئیسه فدراسیون هستی به مشکلات شهرت برس تا حرص و جوش فدراسیون،، تیمهای خوزستان لطمه های زیادی خوردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
شما ب فکر فوتبال استان خودت باش اگه کار بلدی یکی از 4 تیمت ببر بالای جدول ی فوتبال باکلاس در سطح کشور بازی کنید نمیخاد دلت به حال فوتبال کشور بسوزه تو نگران خودتی ی وقت برت ندارن
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
آقای طالقانی فوتبال ایران دقیقا کدام افتخار را کسب نموده که خبر نداریم؟؟؟ فدراسیون فوتبال ایران یکی از فاسدترین موسسه ها در ایران است، بوی گند دلالی، فساد، تبانی و .... فوتبال ایران را پر کرده ،وزارت ورزش و صداو سیما هم پشتیبان فدراسیون هستند .آقای طالقانی به عنوان رییس هیات فوتبال خوزستان وبه همراه آقای ممبینی، عضو هیات رییسه فدراسیون ،چه اقدام مثبتی برای فوتبال خوزستان انجام داده اید؟؟ تعلیق فوتبال ایران ابزاری جهت سوء استفاده بیشتر فدراسیون نشینان است و بس.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها