به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد نظرات: ۲۰ نظر

استقلال 3 – صنعت‌نفت 0؛ باخت سنگین نفت آبادان

استقلال 3 – صنعت‌نفت 0؛ باخت سنگین نفت آبادان

خوزستان اسپورت
هفته چهاردهم لیگ هجدهم – استادیوم آرادی تهران
پنجشنبه 8 آذرماه 97 – ساعت 17:30
استقلال تهران 3 – صنعت نفت آبادان 0
گل‌ها: فرشید باقری (9)، همام طارق (24)، اللهیار صیادمنش (74)
داور: علی صفایی
کمک داوران: مهدی عالیقدر و مهدی شفیعی
اخطار: میلاد زکی‌پور، مارکوس نیومایر (استقلال) – حسین ساکی، کرار جاسم، اکبر ایمانی، سیروان قربانی (صنعت نفت)
تماشاگر: 12 هزار نفر

استقلال تهران: سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور (87- میثم تیموری)، فرشاد محمدی مهر (83- مارکوس نیومایر)، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری (65- اللهیار صیادمنش)، ووریا غفوری و همام طارق
سرمربی: وینفرد شفر

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، مصطفی احمدی (77- محمدرضا غبیشاوی)، اکبر ایمانی، طالب ریکانی (46- بهنام برزای)، کرار جاسم، میلاد جهانی (68- جاناتان بالوتلی) و رضا جبیره
سرمربی: پائولو سرجیو

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان با پیروزی 3 بر صفر استقلال خاتمه یافت.

استقلال در نیمه اول بهتر از صنعت نفت ظاهر شد و با استفاده از موقعیت‌های گلزنی‌اش به 2 گل رسید. استقلالی‌ها روی ضربات شروع مجدد و نفوذهای از جناحین خصوصاً منطقه چپ خط دفاعی نفت آبادان برنامه ریزی داشتند و به خواسته خود نیز رسیدند.

گل دقیقه 6 فرشید باقری در پی ارسال ضربه کرنر و اشتباه مدافعان صنعت نفت و گل دقیقه 24 همام طارق که با استفاده از توپ ارسالی به محوطه جریمه نفت آبادان حاصل شد تیم میزبان را با پیروزی 2 بر صفر به رختکن فرستاد.

زردپوشان صنعت نفت در نیمه اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و در دو نوبت هم که به محوطه جریمه استقلال رسیدند ضربات آخر را خوب نزدند. رضا جبیره در دقیقه 19 یک فرصت گلزنی را از دست داد و در دقایق پایانی این نیمه هم مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال مقابل ضربه میلاد جهانی واکنش نشان داد.

در ابتدای نیمه دوم، تیم صنعت نفت آبادان با یک تعویض قدم به میدان گذاشت و بهنام برزای جانشین طالب ریکانی شد؛ جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی نفتی‌ها نیز در این نیمه به میدان رفت تا صنعت نفت از تمام نیروهای تهاجمی‌اش برای جبران گل‌های خورده استفاده کند.

حملات زردپوشان نفت اکثرا تا پشت محوطه جریمه استقلال ادامه می‌یافت و خطر صددرصدی دروازه رحمتی را تهدید نمی‌کرد و این استقلالی‌ها بودند که روی یک توپ‌ربایی در میانه میدان پایه‌گذار گل سوم در دقیقه 76 شدند. استقلال در دقیقه 83 تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفت که ضربه مارکوس نیومایر به تیر عمودی دروازه خورد و به زمین بازگشت.

پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان نتیجه نهایی این مسابقه در ورزشگاه آزادی بود.

شرح گل‌ها
1-0 (استقلال): در پی ارکر ارسالی فرشید اسماعیلی به دهانه دروازه نفت آبادان، عقیل کعبی توپ را به‌صورت ناقص دفع کرد و فرشید باقری که در مقابل دروازه جاگیری کرده بود، ضربه نهایی را درون دروازه صنعت نفت جای داد.

2-0 (استقلال): فرشاد محمدی مهر از منطقه چپ خط دفاعی نفت آبادان گریخت و پاس عرضی وی به درون محوطه جریمه با ضربه محکم پای چپ همام طارق هافبک عراقی استقلال تبدیل به گل دوم شد.

3-0 (استقلال): حمله سریع استقلالی‌ها و پاس دقیق فرشید اسماعیلی در پشت مدافعان نفت آبادان اللهیار صیادمنش را با شهاب گردان تک‌به‌تک کرد و صیادمنش با ضربه‌ای فنی توپ را از بالای دستان گردان وارد دروازه کرد.

در حاشیه
* گروهی از هواداران صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و تیم‌شان را از ابتدای بازی تشویق کردند.
* هواداران تیم فوتبال استقلال ضمن کنایه به پرسپولیسی‌ها پرچم کشور ژاپن را باز کرده و تیم فوتبال کاشیما انتلرز را تشویق کردند.
* هنگامی که همام طارق موفق شد گل دوم تیم فوتبال استقلال را به ثمر برساند به سمت تماشاگران رفت و شادی‌اش را در کنار آنها انجام داد. ضمن آنکه وی بعد از گلزنی سجده شکر هم انجام داد.
* پس از گل دوم استقلال، وینفرد شفر از روی نیمکت بلند شد و کنار خط ایستاد. وی در 20 دقیقه ابتدایی بازی روی نیمکت نشسته بود.
* در دقیقه 45 مسابقه شفر به پرتاب اوت بازیکن نفت آبادان معترض شد که داور چهارم به وی تذکر داد.
* شهاب گردان دروازه‌بان صنعت نفت در آخرین دقایق نیمه اول با همام طارق هافبک استقلال برخوردی داشت که این موضوع با واکنش طرفداران استقلال همراه گردید و شعارهایی علیه گردان سر داده شد.
* نیمه دوم در شرایطی برگزار شد که بازیکنان تیم استقلال با تأخیر وارد زمین شدند. تاخیر استقلالی‌ها به شکلی بود که بازیکنان نفت آبادان به داور مسابقه اعتراض کرده و خطاب به او گفتند که مجبورند دوباره بدن‌های خود را گرم کنند.
* کرار جاسم در دقایق ابتدایی نیمه دوم به‌دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان استقلال تهران با وریا غفوری درگیری لفظی داشت.
* اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال و دستیار کی‌روش در جایگاه ویژه بازی دو تیم را تماشا کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۰
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
3
خیلی بد بازی کردیم. صنعت حداقل نیاز به 5-6 بازیکن داره. بخصوص خط حمله صنعت اصلا زهردار نیست
دریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
3
تحقیر و ذلت و ببچاره گی تمامیه تیمهای خوزستان رو گرفته و این مدیون تلاش مدیران نابخرد و بیسواد و خائن تیمهای خوزستانی است. همه با پیشوند دکتر و مهندس ولی قد یه بچه ابتدایی شعور و درک و سواد و تعصب ندارند. از فولاد گرفته تا نفت آبادان هیچ تفاوتی ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
1
2
کعبی چه پاس گلی داد اگر باقری گلش نمی کرد من تو بازیکن بودنش شک داشتم
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
1
3
بازیکنایی که با دلالی اومدن بدرد تیم نمیخورن اقای عیسی زاده این چه بازیکنایی بود که گرفتین مربی بدبخت دستش خالیه
اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
1
3
بازیکنان تیم صنعت خیلی بی خیال بازی می کنند.تیم صنعت بازیکنان خوبی داره فقط یک مربی قاطعه و جدی نیاز داره که برای پیروزی تحریکشون کنه.
به امید موفقیت تیمهای خوزستانی
Alireza Zergani
|
Germany
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
3
همه تیما خوزستان بسیج شدن اس اسو از بحران دربیارن یه تیم درست میدادید بهتر ۴ تا تیم مزخرف بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
2
1
کرار بازی رو خراب کرد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
4
حالمون خوووش نیست
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
3
به درک به جنهم بابا جمعش کنید به شرفتون با این بازی مسخره اخه این ترکیب هست که توزمین گذاشتی بغلانی گذاشتی بیرون طالب ومیلاد الکی تعویض کردی اخه ایمانی چی که توزمین مونده یا این خارجیه
محمد اورکی
|
France
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
2
باسلام . از اخلاق کرار خسته شدیم در بازی هیچ کس نباید به او دست بزند و در هر بازی یک کارت سهمیه کرار است این اخلاق روی تیم اثر بد میگذارد مگر میشود کسی اینقدر زود عضبانی شود.اقای کمالوند اورا کنترل میکرد .
شکست بدی بود .باید فکری برای عقیل کعبی کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
2
نیاز به چند بازیکن داریم بازیکن خوب نه از دسته یک یا دو حالم گرفته شد
حسن اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
1
2
در هر بازی شاهد سوتی های کعبی هستیم کی این نیم فصل تمام بشه تا ببینیم مدیریت بی لیاقت صنعت می خواد چه غلطی بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
3
علت باخت نفت فقط فقط اقای کرار بود
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
3
از دقیقه ۶۰ به بعد بازی را دیدم بهتر بود طبق معمول این بازی را هم نمی دیدم ؛ واقعا افتضاح و در حد فاجعه بود این تیم چه از لحاظ تاکتیکی و چه فیزیک بدنی حتی توان و نای رسیدن به مرکز زمین را هم نداشت و در تمامی نبردهای تک به تک مغلوب بود ؛ هافبک ها که کلا از کار افتاده بودند و کرار جاسم در پاس دادن اشتباه و لو دادن توپ شده بود یار دوازدهم حریف ! باور کنید اگر از هر محله ای در خوزستان و اینهایی که دو گل کوچیک بازی می کنند را می فرستادند توی زمین اینهمه صنعت نفت تحقیر نمی شد ؛ خدای من چه دوره باشکوهی بود صنعت نفت زمان ما ؛ زمانی که نظام آزادی ؛ صفدر بنده ؛ لقمان ؛ بیت سیاح و .... بازی می کردند اون تیم برزیل ایران بود که همه تیم ها ازش می ترسیدند نه اینهایی که اصلا ارزش این لباس برزیلی صنعت نفت را نمی دونند واقعا اینها دیگه جور بازیکنی هستند ؟ سالی نبود که آبادان حداقل یکی دو بازیکن پدیده به تیم ملی معرفی نکنه ؛ آدم نمی دونه از چه چیز خوزستان نناله ؛ از وضع کارگران بی حقوق و دربند ؛ زیر ساخت های داغون شهر اهواز و خیابونهایی که با سه روز بارون باید بلم کرایه کنی و غیره
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
3
بازیکنای تموم شده و بدون تیم ریختن تو صنعت! آقای کعبی پاس گل میده! کرار شو اجرا میکنه! ایمانی عاشق لاس زدن با توپه! برزای فاجعه به تمام معنی! بله درست میگی کاربر ناشناس محترم یه زمانی همه از صنعت و بازی در آبادان " واقعا " میترسیدن! برزیل ایران صنعت لیگ تخت جمشید بود! حیف پیراهن برزیل که تن این بازیکنانه! گزارشگرای سیما از شبکه سه و ورزش گرفته تا شبکه های استانی از بازیکنانی که فوتبال خوزستان به تیم ملی تحویل داده داد سخن به میان میارن! که کم کم داره حال بهم زن میشه! از قدیم گفتن داشتم داشتم قبول نیس دارم دارم قبوله! مملکت دربست در اختیار تیمهای لوس و طفیلی سرخابیه! برای فینال لیگ قهرمانان آسیا مملکت رو بحالت نیمه تعطیل درآوردین! بعد تیمهای خوزستانی که نفت و گاز و ثروت مملکت زیرپاشونه بدلیل عدم حمایت مالی تیم رو در حالت فاجعه میبندن!! بگذار خیال همه رو راحت کنم باید همه چیز مون بهم بیاد استانی که نه آب درستی داره نه هوای قابل تنفس بیکاری و بیعدالتی توش موج میزنه چرا باید فوتبالی اون هم درحد برزیل داشته باشیم!! خوش اون روزا که یه بوق و یه بوقچی داشتیم شعارمون هم "صنعت" بود و بازی برزیلی تماشا میکردیم!! حیف !!
سینا
|
France
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
افرین به محمد رضا خیلی قشنگ تفسیر کردن منم با ایشان موافقم
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
همیشه همینه ضعیف وبدون تاکتیک بازیکنا هم ازش حساب نمیبرن بی تعصب بازی میکنن توی تیم چن دستگی وجود داره اینا تو بازی های حساس بی تعصب وبی انگیزه بازی میکنن ما احتیاج به مربی داریم که با جو فوتبال آبادان ایران آشنا باشه مثل فیروز کریمی مظلومی وکمالوند که بتونن تیمو جمع کنن اقای عیسی زاده یا برو یا تغیرات ایجاد کن ممکنه خیلی دیر بشه واقعا شب بدی بود از بچه دو ساله تا مرد هشتادو پنج ساله اشک میریختن
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
آقای سرجیو تو اومدی ابادان داری برا ما پیغمبری میکنی ما خودمون همه مقام خدایی داریم بچه کوچیکا تو آبادان مقام نیمه خدایی دارند چی میگی تو اومدی برا ما لاف میزنی کجای این بازی کیفیت داشت بیخیال سرجیو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
تا قبل بازی حذفی باید مربی بیاریم ممکنه خدایی نکرده جلوی سایپا کم بیاریم
هلیچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
سلام تیمی که فقط متکی به کرار باشه بهتر از این نمیشه حداقل باید چهار بازیکن مثل کرار در نیم فصل دوم وارد تیم شود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها