به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

بوستانی: به بازگشت شش امتیاز امیدوار نیستم

بوستانی: به بازگشت شش امتیاز امیدوار نیستم

خوزستان اسپورت- سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ابتدای فصل بعد از این‌که شرایط برای مرفاوی در استقلال خوزستان فراهم نشد و رفت، مدیرعامل سابق باشگاه به من پیشنهاد داد که سرمربیگری تیم را قبول کنم ولی من با توجه به این‌که در گذشته با آقای مرفاوی کار کرده بودم، به احترام او این کار را نپذیرفتم.

به گزارش خوزستان اسپورت، کریم بوستانی در گفت‌و گو با ایسنا اظهار کرد: کسر شش امتیاز، کار استقلال خوزستان را بسیار سخت کرد و بازیکنان در شرایط روحی خوبی نیستند. اگر همان 10 امتیاز را داشتیم، راحت‌تر به کارمان در لیگ برتر ادامه می‌دادم و تیم صد درصد در لیگ می ماند ولی اکنون دیگر شرایط مانند قبل نیست.

وی ادامه داد: علاوه بر این‌که شش امتیاز از استقلال خوزستان کسر شده است، از یک پنجره نقل و انتقالات نیز محروم شده‌ایم و همین کار را سخت‌تر کرده است، البته مدیریت باشگاه اعلام کرده است که در حال تلاش هستند تا شش امتیاز به استقلال خوزستان برگردد. خود من به بازگشت این شش امتیاز امیدوار نیستم زیرا زمانی که پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم شد، باشگاه پرسپولیس با آن همه عظمت، نتوانست هیچ اقدامی برای رفع محرومیت خود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: استقلال در نیم‌فصل دوم باید از 15 بازی خود 25 امتیاز بگیرد تا بتواند در لیگ برتر بماند، کاری که با توجه به شرایط فعلی تیم بسیار سخت است. من شنیده‌ام قرار است دو سه روز دیگر در استانداری خوزستان، جلسه‌ای با حضور استاندار و مدیرعامل گروه ملی برگزار شود تا در خصوص مشکلات استقلال خوزستان و این‌که چه اقداماتی انجام شود تا تیم در لیگ برتر بماند، به صحبت پرداخته شود. این تیم قهرمانی در لیگ برتر و حضور در آسیا را در کارنامه دارد و واقعا نیز حیف است که سقوط کند.

وی در ارزیابی از تیم سایپا، رقیب این هفته تیم استقلال خوزستان نیز گفت: سایپا تیم خوبی است و از بازیکنان و کادر فنی خوبی هم بهره می‌برد، البته این تیم نیز در سه چهار هفته اخیر نتوانسته امتیازات لازم را جمع کند. اکنون هم شرایط ما به گونه‌ای است که باید در دیدارهای پیش‌رو تنها به برد فکر کنیم و حتی یک امتیاز هم نمی‌تواند به ما کمک کند. بازیکنان ما تلاش می‌کنند که در این دیدار به پیروزی برسیم.

بوستانی درباره این‌که گفته می‌شود، وی تا نیم‌فصل هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت نیز توضیح داد: ابتدای فصل زمانی که آقای مرفاوی به عنوان سرمربی انتخاب شد و بعد هم به دلایلی شرایط برای همکاری او فراهم نشد، آقای سلطانی، مدیرعامل سابق باشگاه به من پیشنهاد داد که سرمربیگری تیم را قبول کنم ولی من با توجه به این‌که در گذشته با آقای مرفاوی کار کرده بودم، به احترام او این کار را نپذیرفتم.

وی افزود: در نهایت باشگاه با آقای یزدی به توافق رسید و من هم به عنوان دستیار در کنار وی مشغول به فعالیت شدم. به نظرم یزدی از مربیان بسیار خوب است که از نظر فنی نیز در سطح خوبی قرار دارد، ضمن این‌که مربی سالمی است. زمانی هم که بعد از قطع همکاری با یزدی مجددا به من پیشنهاد پذیرفتن هدایت تیم داده شد، طی صحبت با آقای یزدی از او برای انجام این کار اجازه گرفتم و به او گفتم به‌ خاطر این که کسی بالای سر تیم نیست و همچنین به خاطر مردم خوزستان، این کار را قبول کردم که یزدی نیز از انجام این کار استقبال کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
فیفا وقتی امتیاز کم میکنه امتیازات برنمیگرده باید با واقعیت کنار بیاییم انشالله روبروی سایپا بچه ها دست بدست هم بدن بازی رو ببریم
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
6 امتیاز بخاطر بازیکن بنجل برزیلی که اقای پورموسوی به استقلال تحمیل کرد بازیکنی که در حد لیگ دسته 3 نبود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
1
استقلال از حالا بايد تيم را براي سال آينده در ليگ دسته يك ببنده به فكر ماندن در ليگ برتر نباشه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
همین روند بازیکن سازی و میدون دادن به جوانان حتی بقیمت افتادن تیم به دسته یک قابل قبوله
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
1
پورموسوی خدا از سر تقصیراتت نگذره در واقع با تصمیمات اشتباهی که گرفتی به دو تیم شهرمون و مردم استان خیانت کردی امیدوارم این جریانات رو ببینی و متوجه باشی چی به سر ما و تیمها مون اوردی
siavash
|
United States of America
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
دوستان اجازه بدین یه جمع بندی کنیم که البته بعد از این جمع بندی ونتیجه گرفتن جواب مجهول رو پیداکردن کاری بس گیج کنندست برای همه ولی خودتون قضاوت کنیدمربی در دوسال پیش میاد یه بازیکن بنجل برزیلی رودرسطح لیگ سه جذب میکنه بعد این بازیکن بنجل شکایتی میکنه که باعث کسر شش امتیاز وبسته شدن پنجرهای نقل وانتقالات باشگاه میشه از اون طرف همون مربی توسط عوامل خودش میاد بشکل سیستماتیک برای تیم اعم از مربی وبازیکنان همیشه قبل مسابقه مزاحمت ایجاد میکنه وتیم رواز سیر صعودی ومطلوب تا هفته هفتم باز میداره بعد میان مربی وقت رو برکنار میکنند وهمون باعث وبانی این مصیبت بزرگو میکنند سرمربی واقعا معماهای پلیسی هم در مقابل این معمای عجیب وغریب کم میارن خودتون قضاوهای کنیدمنتظر جوابهای شما هستم ممنون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها