به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد نظرات: ۲۳ نظر

فولاد 1 – ذوب‌آهن 1؛ تقسیم امتیازات در غدیر

فولاد 1 – ذوب‌آهن 1؛ تقسیم امتیازات در غدیر

خوزستان اسپورت
هفته چهازدهم لیگ هجدهم – استادیوم غدیر اهواز
چهارشنبه 7 آذرماه 97 – ساعت 15:30
فولاد خوزستان 1 – ذوب آهن اصفهان 1
گل: لوسیانو پریرا (7) برای فولاد – محسن مسلمان (60- پنالتی) برای ذوب
داور: مهدی مرجان‌زاده
کمک داوران: رضا سخندان و محمدرسول ذورقی
اخطار: فرشاد سالاروند، میثم دورقی (فولاد) – ابوذر صفرزاده، ماریون فرناندز (ذوب آهن)
تماشاگر: پنج هزار نفر

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، میلاد بدرقه، ایوب والی، رضا میرزایی (86- هیثم هاشمی‌زاده)، میثم دورقی (81- مهرداد هدایتیان)، فرشاد سالاروند، سینا مریدی، مهدی زبیدی (64- صابر حردانی)، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا
سرمربی: عزیز فریسات

ذوب آهن اصفهان: محمدرشید مظاهری، مسعود ابراهیم‌زاده، هادی محمدی، عارف غلامی، میلاد فخرالدینی، ابوذر صفرزاده (84- محمدرضا حسینی)، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر (57- ماریون سیلوا هرناندز)، محسن مسلمان، رحیم زهیوی (25- محمدرضا عباسی) و رضا حبیب زاده
سرمربی: علیرضا منصوریان

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان با نتیجه مساوی یک – یک خاتمه یافت.

فولاد و ذوب آهن در یک هوای مطبوع پاییزی مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ تماشاگران خوزستانی هم نسبت به بازی‌های قبلی فولاد استقبال بهتری از این دیدار به عمل آوردند و از ابتدای مسابقه با تشویق‌های مداوم خواهان پیروزی تیم میزبان بودند.

سرخ‌پوشان جنوبی خیلی زود به گل رسید و لوسیانو پریرا در دقیقه از یک ضربه ایستگاهی یک گل ساخت و تیمش را پیش انداخت. گل فولاد باعث تحرک بیشتری از سوی بازیکنان ذوب آهن و گردش توپ از سوی ذوبی‌ها شد، اما تمامی حرکات بازیکنان ذوب آهن در نیمه اول تا پشت محوطه جریمه فولاد خوزستان ادامه می‌یافت و شاگردان فریسات اجازه‌ی ورود شاگردان منصوریان به محوطه جریمه فولاد و زدن ضربه نهایی را نمی‌دادند. ضدحملات سریع با استفاده از فرارهای بیت‌سعید، زبیدی و لوسیانو پریرا هم موقعیت‌های خوبی را برای فولادی‌ها ایجاد می‌کرد که در ادامه نیمه اول بهره‌ای از آن‌ها نبردند.

شوت حسن بیت‌سعید در دقیقه 21 در دستان مظاهری جای گرفت، صحنه مشکوک روی مهدی زبیدی در دقیقه 32 به تشخیص داور خطای پنالتی نبود، ضربه سر دقیقه 35 ایوب والی از کنار دروازه ذوب آهن به خارج رفت، شوت‌های رضا میرزایی و میثم دورقی در دقایق 41 و 42 نیز راهی به دروازه ذوب آهن پیدا نکرد.

جدی‌ترین فرصت گلزنی ذوب آهن روی دروازه فولاد خوزستان در نیمه اول، ضربه ایستگاهی بود که در دقیقه 3+45 نصیب یاران ذوب شد و ضربه‌ی محسن مسلمان با اختلاف اندکی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت تا وقت نخست بازی با یک گل به سود فولاد تمام شود.

در ابتدای نیمه دوم، فولاد خوزستان تهاجمی ظاهر شد و سه موقعیت گلزنی ایجاد کرد که دو ضربه از سینا مریدی و شوت مهدی زبیدی با دخالت خط مدافعان و دروازه‌بان ذوب آهن بی‌ثمر ماندند و این تیم میهمان بود که برخلاف جریان بازی صاحب یک ضربه پنالتی روی اشتباه عبدالله کرمی شد و محسن مسلمان در دقیقه 60 پنالتی ذوب را تبدیل به گل مساوی کرد. این گل مانند آب سردی بر پیکره تیم فولاد خوزستان بود و ذوبی‌ها بلافاصله بعد از این پنالتی شانس زدن گل بعدی را داشتند، اما ضربه هرناندز در دقیقه 62 به تیر عمودی دروازه فولاد برخورد کرد.

در ادامه نیمه دوم، بازی به تعادل کشیده شد و یاران دوتیم با گردش توپ در میانه میدان در پی یافتن روزنه‌هایی برای رسیدن به گل پیروزی در این مسابقه بودند. در دقیقه 77 ضربه پای چپ حسن بیت‌سعید به شکل بسیار خطرناکی از مقابل دروازه ذوب آهن گذشت و در دقیقه 80 روی اشتباه احسان مرادیان یک موقعیت گلزنی نصیب تیم میهمان شد که ضربه بازیکن ذوب فضای بالای دروازه را شکافت.

در دقیقه 91 فولاد خوزستان صاحب یک فرصت عالی برای زدن گل دوم شد که عارف غلامی مدافع ذوب آهن در دهانه دروازه تیمش ضربه حسن بیت سعید را به کرنر فرستاد تا این بازی با نتیجه مساوی یک – یک خاتمه پیدا کند.

فولاد خوزستان با این تساوی 15 امتیازی و ذوب آهن اصفهان 12 امتیازی شدند.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه ذوب آهن نصیب تیم فولاد خوزستان شد؛ لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد پشت توپ ایستاد و ضربه وی پس از برخورد به بدن مسلمان به درون دروازه‌ی تیم میهمان غلطید و شادی را به ورزشگاه غدیر اهواز آورد.

1-1 (ذوب آهن): عبدالله کرمی که قصد دفع توپ از محوطه جریمه فولاد خوزستان را داشت، به اشتباه پای مهاجم ذوب آهن را هدف قرار داد و یک ضربه پنالتی به سود تیم میهمان اعلام شد تا محسن مسلمان به ضربه‌ای زمینی به زاویه سمت راست دروازه فولاد خوزستان نتیجه را مساوی کند.

در حاشیه
* هواداران تیم فولاد خوزستان استقبال نسبتاً خوبی از این مسابقه داشتند و از ابتدای بازی به تشویق تیم محبوب‌شان پرداختند.
* براساس اعلام باشگاه فولاد خوزستان، این مسابقه آخرین بازی تیم فولاد در ورزشگاه غدیر اهواز بود و از نیم‌فصل دوم بازی‌های فولاد در ورزشگاه اختصاصی‌اش انجام می‌شود.
* کادر فنی فولاد خوزستان قبل از آغاز مسابقه به سمت نیمکت ذوب آهن رفتند و به آن‌ها خوشامد گفتند.
* پیمان شیرزادی و ناصر سالاری از فولاد خوزستان به‌دلیل مصدومیت غایب این بازی بودند.
* در اواسط نیمه نخست بازی فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان، رحیم زهیوی و ابوذر صفرزاده دو بازیکن تیم ذوب آهن هنگام زدن ضربه سر به همدیگر برخورد کردند و دچار مصدومیت شدند.
* رحیم زهیوی مهاجم خوزستانی تیم ذوب آهن اصفهان به‌خاطر شدت مصدومیت تعویض شد و ابوذر صفرزاده بعد از مداوای سر مصدومش به میدان بازگشت. زهیوی نیز به وسیله آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت تا مداوای پزشکان روی این بازیکن انجام شود.
* داور مسابقه با توجه به مصدومیت رحیم زهیوی برای پایان نیمه اول 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.
* بازیکنان ذوب آهن در ابتدای نیمه دوم زودتر از یاران فولاد خوزستان به میدان آمدند.
* رضا میرزایی بازیکن فولاد خوزستان در دقایق پایانی این مسابقه مصدوم شد و با برانکارد به بیرون از زمین انتقال یافت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
3
در قلب دفاع پر اشتباه بودیم عبدالله کرمی پر اشتباه بود اما تیم خوب بود امیدوارم از تراکتور هم امتیاز بگیریم
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
3
ضدحال خوردیم. نیمه دوم بچه ها طوری بازیو شروع کردن گفتم دو سه گل دیگه می زنیم پنالتی مفت ومجانی کارو خراب کرد لعنت به این شانس
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
3
اقای عبداله کرمی چرا واقعا چرا؟؟؟
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
3
دفاع وحشتناک ضعیف بخدا هر توپی میومد رو دروازه فولاد میگفتم الان گل میشه اخرشم شد فولاد خیلی توپ خراب کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
3
فولاد عالی بازی کرد چند موقعیت خوب خراب کرد من به این فولاد امیدوار شدم
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
3
فولاد عالی بازی کرد
بنظرم بازیکن ذوب آهنی بی احتیاطی کرد چون کرمی داشت توپ رو شوت میکرد و اصلا پنالتی نبود
به امید روزهای بهتر
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
3
انتظار معجزه از این تیم مریض احوال ندارم ولی همین بازی اگر بچه ها دقت کرده بودن 3 امتیازو میگرفتیم 2 تا توپ که بیت سعید نیمه دوم برد تا دم دروازه ذوب باید خودش مستقیم شوت میکرد پاس به بیرون که داد دفاعهای ذوب رسیدن به توپ .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
2
فولاد باید در تمام خطوط تقویت شود مخصوصا قلب دفاع و خط هافبک
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
2
بعد مدتها یه بازی خوب از فولاد دیدیم کاش با یه برد کامل میشد. هواداران هم زحمت کشیدن دستشون درد نکنه. انشالا بچه ها بازی تراکتورسازی تو تبریز نتیجه خوبی بگیرن آخرین بازی
امیر فولادی
|
United States of America
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
2
بازی خوبی بود حیفه کرمی نذاشت ما برنده باشیم بیت سعید هم اعصابمون رو بهم زد اخه تو محوطه شیش قدم پاس عرضی میدی بابا خودت شوت بزن این هزارمین بار این صحنه ها رو داری تو هر چند بازی سه چهار بار تکرار میکنی نمیدونم چرا تو شیش قدم دروازه شوت نمیزنی همش دوس داری پاس بدی
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
2
خسته نباشید و آفرین به هواداران فهیم فولادی که بعداز بازی تیم رو تشویق کردن بخاطر اینکه بازیکنان باتعصب وتا دقیقه آخر برای بردن جنگیدند.
Mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
2
این کرمی رو باید بذارن بیرون بفکر یه دفاع خوب باشن مارو بدبخت کرد تو هربازی سوتی میده گلهایی که فولاد خورده بیشتر از جانب کرمی بود
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
سلام دوستان میگن بایک گل بهار نمیشه
ولی بدونید با این طرز تفکر ورزشی در سطح استان شاید ما به لحاظ کمی یک یا چند نماینده در لیگ برتر داشته باشیم و مطمین باشید به لحاظ کیفی امکان دسترسی به مقام و عنوان در خور شان تام مردم استان خوزستان باشه دیگه امکانپذیر نیست
دوستان قهرمانی پیش کش
سهمیه اسیایی محال
قرارگرفتن جر شش تیم اول میشه یه رویا
دوستان باید نگرش و رویکرد تخصیص بودجه تو تیم استان که وابستگی به شرکت ها و سازمانهای پولدار استان مانند فولاد و پالایشگاه و نفت که واقعا ثروت مملکت از این شرکتها و سازمانها حاصل میشه باید بودجه مناسب و مدیران ورزشی و کادر فنی با تجربه و به روز و خرید بازیکنان درجه یک بتوانیم دوباره فولاد استان را به روزهای اوج خودش برسونیم و ورزشگاهای استان بشه جهنم برا تیم های مهمان نه بشه خانه دوم
باید از مدیران ورزش فولاد چه اقای ملا حسینی اقای نوروزی و صادقی و اقای باقریان از گروه ملی و اقای دهکردی بزرگ یاد کرد
از مدیران شرکت فولاد اقای پالیزدار اقای,فروزنده اقای کتانی اقای وردی نژاد و خصوصا اقای مهندس نجم السادات که پایه ریز ورزشگاه فولاد و اقای شریفی سپاسگذاری کرد متاسفانه با ورود سهامداران جدید اقای مدرس خیابانی و اقای کشانی رویکرد فولادکم رنگ شده که جا دارد به اقای کشانی عزیز کوش زد کرد که زحمات شما برای سر پا نگهداشتن شرکت بزرگ فولاد خوزستان و حفط بیش از,ده هزار فرصت شغلی تکمیلش با کمی توجه به باشگاه فولاد کامل تر میشه و مایه ماندگاری نام نیک شما در این شهر و استان باقی خواهد گذاشت
مهندس کشانی عزیز شرکتی که درسال بالغ بر هزار و پانصد میلیارد تومان سود خالص داره اختصاص سی چهل میلیارد تومان بودجه عدد زیادی نیست در خاتمه باید یک بار دیگر بطور خاص از زحمات اقای مهندس وردی نژاد و مهندس نجم السادات و مهندس شریفی و اقای صیادنژاد و دهکردی بزرگ تشکر ویژه دارم و داریم از طرف سایر دوستان همفکر
دریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
جناب ناشناس بزرگوار! فولاد و کارخانه در بدترین شرایط تاریخی هم از نظر ورزشی و هم حقوق کارگران کارخانه قراردارند و شما چنان داری تشکر میکنی که انگار این افراد رایگان و بادستان خالی خدمت کردند. عزیز تمام این افراد نام برده شده ازطرف شما حقوق کمتراز ۱۵ میلیون در ماه ندارند واین پول رو بیسوادترین فرد هم بدید آخرش قدمی برمیدارد. بقول عبدا... ویسی زمانیکه درسپاهان مسوول مذاکره و قرارداد با بازیکنان جدید بود گفته، ((بازیکن رو پیش قرارداد بایستی بدید بعد حقوق ماهیانه بعد شرط میزاره که درقبال گل یا پاس گل پاداشی هم بگیره!! پس این پیش پرداخت میلیاردی و حقوق ماهیانه برای راه رفتنه؟؟؟)).
حالا صحبت شما جای تعجب داره. با این حقوق میلیونی مدیران پس اومدن چکار کنن اگر نخوان این قدمهای کوچک واندکی که برداشتند، بردارند.
ی خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
باید قبول کنیم فوتبال خوزستان مثل بقیه مسایل استان دیگه تموم شده فقط تنور لیگ گرم میکنه وسیاهی لشکر لیگ شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
بدترین بازیکن فولاد فقط فقط مرادیان اخه کدوم بازیکن ازدقیقه هفت شروع به معطل کردن بازی میکنه نمیدونم کی تو را به فولاد اورد. موسوی شادگان
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
دریا خانم شما اصلا درکی از نوشته من نداشتی و نداری چون فقط یه چیزی نوشتی من اینقدر شناخت و اشنایی با باشگاه فولاد دارم که کارنامه این باشگاه را روایت کردم و تاکید می کنم تازمانی که صاخب سهم باشگاه یعنی شرکت فولاد نخواد هیچ کس نمی تونه باشگاه را در مسیر قهرمانی قرار بده برای قهرمان شدن هم مدیران ورزشی بودجه کافی و کادر فنی با تجربه و اشنا به علم روز و بازیکنان درجه یک
ایا شما غیر از این اعتقاد داری ؟
حالا عبدالله ویسی کجای این داشتان است ؟
باشگاه سپاهان کحا ؟
بله اگر خبر نداری بدون اقای ویسی با اطلاعات غلط به اقای سبحانی بودحه باشگاه سپاهان را از نصف کمتر کرد و قول قهرمانی داد و دیگه چیزی نمی گم چون همه خبر دارتد .......
خالا اگر امسال اقای قلعه نویی داره نتیجه می گیره اولین فاکتورش حمایت مالی از طرف شرکت فولاد مبارکه است
اگر نمی دونی بدون من هیچ خصومتی با هبچ کس تدارم و اگر ازکسانیکه باعث شدند امروز باشگاه فولاد بهترین امکانات سختا افزاری به ارزش بالای سیصد یا چهارصد میلیارد تومان شده تشکر کردم و قطعا هرکس یه حقوقی داره
جهت اطلاع این گدایان گور هم تا حلوا نخورند تو بهشت شهدا سر قبرها فاتحه نمی خونند
ی خوزستانی
|
United States of America
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
سلام چی شد رفتن دلفی به هلند اینم ک شد مثل آرش افشین هی کلاس گذاشتن فرانسه اخرش محوشد بابا تا چیزی قطعی نشده رسانه ای نکنید ابرومون رفته تو اهالی فوتبال بیرون خوزستان می خندند بهمون این دلفی تو ایران هم نمی تونه بازی کنه در حد محلات شده تو خوزستان چیزی یاد نمیگیره بهتره بره زیر دست گلمحمدی فوتبالش تکمیل شه حیف این بچه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
فولاد باید یه سرمربی بزرگ بیاره بازیکن درجه یکم بگیره تا تیم درست بشه دیگه خسته شدیم از سعداوی پورموسوی و حالاهم فریسات اینا در حد کمک مربی هستن نه سرمربی تیم بزرگی مثل فولاد
دریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
جناب ناشناس! این شمایید که نتونستید درک کنید که ارتباط ویسی وسپاهان با موضوع مطرح شده چیست والا ارتباطش کاملا مبرهن و مشخصه . حرف کلی بنده اینه که افرادی که نام بردید و دارید براشون طاقچه بالا میزارید مگه جز برا کاراشون حقوقای میلیونی گرفتند . پس این حقوقای نجومیشون برا چی بوده ؟ اومدن تو کارخونه و باشگاه قدم بزنند و ناهار و عصرانه ای بخورند و بروند پی تفریحات خانوادگیشون. متاسفانه دیدگاه گدایانه باعث شده که وقتی از دست مسوولین قطره ای روغن بچکد باز دست به سینه ، قربون صدقه بروند. یکم عزت خوب چیزیست . خوزستان مغز و شاکله اقتصادکشور و شما دارید قربون صدقه مدیرانی میشوید که برای یه تیم ورزشی کمی دست به کیسه ، آن هم طبق قوانین هزینه در ورزش همگانی و قوانین مالیاتی شدند. تازه همین هزینه قانونی هم در زمانی توسط همین اقایون در زمانی کمتر از نصف شد. شما دارید میگید مهندس کشانی و مهندس بهمانی ، مگه همین آقایون نبودند که با حمایت از خائنین و بیسوادهایی مانند اژدری و پورموسوی فولاد رو به روز سیاه نشوندند . احتمالا میگید که انتخاب این افراد چه ربطی به مهندس فلانی در کارخونه داره که باز این حرف خنده داره. دادش خواهش میکنم کمی اگاهیت رو ببر بالا و پشت پرده ها رو ببین نه پاره کردنهای روبان برای افتتاح ها و مصاحبه ها و سرتمرین رفتن ها چون در این صورت اسحاق جهانگیری هم خدمتی به فولاد کرد که فرکی و دهکردی و .... نکرد. ( امیدوارم خوزستان اسپرت دست از لجاجت با نظرات اینجانب بردارد و بدون کم وکاست نظراتم رو اجازه دهد)
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
دریا خانم عرض کردم درک شما از واقعیات کمه الان مطمین شدم
گیرم حرف شما درست حقوق چند میلیونی گرفتن میشه بفرمایید شما که اطلاع دارید سالی چقدر میشه کسی که حداقل فوق لیسانس مکانیک است و مدیرعامل کارخونه اگر ده پانزه میلیون بگیره میشه نجومی ولی بر فرض اقای ویسی اگر یک و تیم میلیارد تومان بگیره میشه حقش ؟
اگر فرکی بیاد و بگه یک میلیارد خودم و دو میلیارد کادرم حقشه ولی مدیران شرکت تولیدی که فارغ التحصیل بهترین دانشگاهها هستند و وظیفه اصلی انها حفظ تولید است و متولی ده هزار کارگر هستند اینا میشن حقوق نحومی اما در فوتبالی که خود شما منتقد ان هستی چه میشه من عمرا قربون صدقه کسی نرفتم و نمی رم و نیازی هم ندارم اما تشکر از کسانیکه فولاد را به این جایگاه اوردن بدیهی ترین اصل است و تشویق مدیران فعلی برای ادامه راه ان بزرگواران امیدوارم این دفعه درک درستی از مطالبم داشته باشی
دریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
تشکر از کسانی که فولاد رو به این جایگاه..... ؟ مگه جایگاه فعلی فولاد جز بدبختی و سیه روزی و تحقیر هستش ؟ آقاجان دیگه شما که هستید که تاریکی رو روزروشن میبینید!!!!!@@@
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
خانم دریا مگر من از جایگاه الان فولاد راضی هستم خانم محترم اگر فولاد دو بار قهرمان شد و اگر سهمیه اسیایی گرفت و اگر بهترین امکانات روز را داره حاصل همان مدیرانی است که نام بردم و تشکر کردم و می کنم و به مدیران فعلی توصیه می کنم توجه بیشتری به باشگاه دلشته باشند مگر غیر از این نوشتم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها