به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

بیانیه نعیم سعداوی در پاسخ به شایعات

بیانیه نعیم سعداوی در پاسخ به شایعات

نعیم سعداوی در پاسخ به شایعات اخیر در خصوص درگیری با دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، نعیم سعداوی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همراه با این تیم برای دیدار مقابل لوکوموتیو به ازبکستان سفر نکرد. این مربی طی چند روز گذشته در تمرینات این تیم شرکت نکرده و همین مسئله شایعاتی در مورد اختلاف او با دراگان اسکوچیچ به وجود آورده است.

نعیم سعداوی در این ارتباط با انتشار بیانیه ای در مورد عدم حضورش در تمرینات فولاد خوزستان نکات زیر را مطرح کرد:

پاره‌ای مسائل و مشکلات از اول فصل وجود داشت اما به خاطر شرایط خاص باشگاه و عشق و حرمت به هوادارانی که بیش از 20 سال با آنها زندگی کردم سکوت می‌کنم. قصد ندارم با مطرح کردن مشکلات حاشیه‌ای بخواهم مشکلی برای باشگاه بزرگ و مردمی فولاد خوزستان ایجاد کنم اما در آینده همه چیز مشخص می‌شود. قصد ندارم خیلی‌ به گمانه‌زنی‌ها توجه کنم.

مطالبی که در ارتباط با عدم حضور بنده در تمرینات در یکی از روزنامه ها به چاپ رسیده است از مصادیق انتشار مطالب کذب است که در مراجع قانونی قابل پیگیری است. در شان و شخصیت من نیست که بخواهم با مربی‌ درگیر شوم و اجازه دهم به شخصیت ورزشی من توهین شود.

امیدوارم هواداران عذر من را به دلیل عدم حضور فیزیکی‌ام بپذیرند و بدانند مانند گذشته با همه وجود به آنها و باشگاه فولادخوزستان عشق می‌ورزم و همیشه خواهان سرافرازی باشگاه فولاد خوزستان و داشتن تیمی مقتدر بوده و هستم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
3
8
من باز هم میگم نعیم سعداوی سال ها تو فولاد روش سرمایه گذاری شده و حیف هست از دستش بدیم.
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
1
3
خدا کنه این مسئله بدون بوجود آمدن ناراحتی که باعث رفتن هیچ کس از اعضاء فنی باشگاه شود ختم بخیر و سعداوی و اسکوچیچ و دیگر بچه های کادر فنی در کنار هم و بیش از گذشته در محیطی بسیار دوست داشتنی در خدمت باشگاه بمانند . همشون دوست داریم
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
1
5
نعیم سعداوی را از وقتی بازیکن بود دوست دارم. انسان مودب و تحصیل کرده ای است و از سرمایه های فوتبال خوزستان محسوب می شود اما نعیم عزیز باید توجه داشته باشد که در فوتبال حرفه ای همه مسئولیت یک تیم با سر مربی تیم است و دیگران ( حتی مربیان همان تیم ) حق دخالت و پافشاری روی نظر خود ندارند .وظیفه مربی بر اساس وظایفی است که سر مربی تعیین می کند.نعیم سعداوی از ابتدای فصل میلی به ماندن نداشت و به نظر می رسد اقامت دائم ایشان در آمریکا در این قضیه بی تاثیر نیست . غیبتهای طولانی ایشان در ابتدای فصل و نیم فصل این شائبه را بوجود می آورد.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
3
با تشکر از پیگیری های سریع درخواست های کاربران یه درخواستی داشتم لطفا یه مصاحبه از بازیکنای محروم فولاد از جمله سروش رفیعی با بختیار بذارید دلمون براشون تنگ شده ممنون میشم....
مدیر پایگاه با سلام
بازیکنان نامبرده به دلیل مشکلاتی که وجود دارد تمایل به انجام مصاحبه ندارند.
فولاد خورشيد جنوب
|
Germany
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
1
3
نعيم سعداي در موفقيتهاي چند سال اخير فولاد تاثير فراواني داشته است و از نظر فني هم بسيار اگاه و توانمند است اميدوارم ايشان بار ديگر به جمع بزرگ خانواده ي فولاد بازگردد
هوادار فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
1
0
با سلام. آقای سعداوی زحمات شما در باشگاه فولاد بر هیچ کس پوشیده نیست و شما علاوه بر مربی توانا از نیروهای بومی و دلسوز به شمار می آیید. اما برای من یه سوال بوجود اومده و اون این هست که شما بیشتر از همه ما به مشکلات تیم فولاد واقف هستید و از کمبود ها و حاشیه ها بصورت تمام و کمال آگاهید. آیا این مقطع حساس زمان مناسبی برای قهر کردن و ترک تیم هست؟
آیا بار تمامی مشکلات باید برگردن اسکوچیچ بیفتد و نهایتا اقدام شما در این زمان به فولاد کمک می کند؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها