به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۲۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

ایمانی: بازی با نساجی شش امتیازی است

ایمانی: بازی با نساجی شش امتیازی است

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد که تیمش در بازی با نساجی محکوم به برد است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، اکبر ایمانی در خصوص وضعیت فعلی تیمش برای بازی با نساجی در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات منظمی را هم پشت سر گذاشتیم تا آماده بازی با نساجی شویم. ما بازی سختی در پیش داریم ولی هدف‌مان این است که در خانه 3 امتیاز را بگیریم و موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم.

وی درخصوص حریف این هفته صنعت‌نفت تاکید کرد: نساجی تیم خوب و سخت‌کوشی است و آنها به آبادان می‌آیند که امتیاز بگیرند. آنها فقط یک امتیاز از ما کمتر دارند و در جدول دو پله پایین‌تر از صنعت‌نفت هستند، در واقع این یک بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود و ما در زمین خودمان محکوم به برد هستیم. در این بازی چون میزبان هستیم فقط باید برنده شویم و حتی تساوی هم نمی‌تواند برای صنعت‌نفت نتیجه خوبی باشد.

ایمانی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تصریح کرد: بازی‌های خانگی این فرصت را به ما می‌دهد تا از امتیاز میزبانی و حماتی هواداران بهره ببریم. ما نسبت به ابتدای فصل شرایط بهتری داریم و بازیکنان هم تلاش می‌کنند تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنند، امیدوارم که در بازی روز جمعه نساجی را ببریم تا چند پله در جدول صعود کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
1
اگه اشتباه نداشته باشیم با یک بازی هدفمند و با قدرت و حمایت هواداران متعصب میتوان پیروز شد از همه هواداران عزیز میخواهیم برای تشویق صنعت بیان چون حریفان اصلی ما همین تیمها هستن ب امید برد صنعت نفت
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
1
به امید موفقیت تیم صنعت 90 دقیقه تشویق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها