به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

سیدصالحی: تعویق لیگ به ضرر همه است

کریم عزیزنژاد
سیدصالحی: تعویق لیگ به ضرر همه است

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برگزاری بازی استقلال و پدیده در چنین زمینی کار درستی نبود.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص تساوی تیم های استقلال خوزستان و پدیده خراسان گفت: به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم ولی گرفتم یک امتیاز در زمین مشهد راضی کننده بود. بعد از باخت به ملوان آقای ویسی روی مسائل روحی روانی بازیکنان کار کرد تا آن ها را برای دیدار مقابل پدیده خراسان آماده کند.

سیدصالحی ادامه داد: فکر می کنم بازی خوبی برابر پدیده ارائه دادیم. ما یک گل اتفاقی خوردیم و ضمن جبران آن گل یک توپ را هم به تیر دروازه تیم پدیده زدیم. می توانستیم هر سه امتیاز را بگیریم اما یک امتیاز هم راضی کننده بود.

مهاجم استقلال خوزستان که بازوبند کاپیتانی این تیم را در مشهد بر بازو بسته بود، درباره دلیل اعتراضش به داور مسابقه گفت: با داور درباره شرایط زمین صحبت کردم. به نظرم زمین استادیوم ثامن شرایط برگزاری مسابقه را نداشت. فکر می کنم که داوران و مسئولین برگزاری مسابقات باید سلامتی بازیکنان تیم ها را در نظر بگیرند و در چنین زمین هایی بازی را برگزار نکنند.

وی با انتقاد از تعویق بازی استقلال خوزستان و صبای قم گفت: تعویق این بازی به ضرر استقلال خوزستان است. اصولاً این نوع برگزاری بازی ها به نفع هیچ تیمی نیست. اینکه یک بازی انجام بدهیم و سپس دو هفته استراحت کنیم تا بازی بعدی فرا برسد، باعث می شود که تیم از شرایط آمادگی دور شود.

سیدمهدی سیدصالحی در خاتمه مصاحبه با خوزستان اسپورت گفت: از همه خوزستانی ها می خواهم که از تیم استقلال خوزستان حمایت کنند تا با کمک آن ها بتوانیم نتایج خوبی در ادامه مسابقات کسب کنبم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها