به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

عبدی: باختن به پرسپولیس به معنی سقوط است

عبدی: باختن به پرسپولیس به معنی سقوط است

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خوبی مقابل استقلال تهران ارائه کردیم ولی آن ها از یک موقعیت به گل پیروزی رسیدند.

سیدجلال عبدی در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره بازی استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: همه دیدند که بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و چند موقعیت مسلم گلزنی را هدر دادیم. استقلال تهران یک فرصت گلزنی داشت که از همان تک فرصت استفاده کرد و سه امتیاز را گرفت.

عبدی در خصوص وضعیت مالی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: با وضعیت مالی که باشگاه نفت مسجدسلیمان دارد، ارائه چنین بازی هایی از سوی بچه ها قابل تحسین است. ما واقعاً از دست مسئولین شاکی هستیم. اگر مسئولین وزارت نفت نمی خواهند تیم داشته باشد، باید این موضوع را با صراحت بیان کنند تا همه مردم در جریان واقعیت ها قرار بگیرند. شما ببینید اکثر بازیکنان تیم نفت مشکلات مالی زیادی دارند و فکر و ذهن آن ها درگیر مشکلات است. شاید مشکلات من به عنوان یک بازیکن جوان کمتر باشد ولی تعدادی از این بازیکنان زن و بچه دارند و مسئولین باید به فکر رفع مشکلات آن ها باشند.

مدافع تیم فوتبال نفت در پاسخ به این سئوال که آیا 20 درصد از قراردادها که قرار بود امروز پرداخت شود، به بازیکنان پرداخت شده یا خیر، توضیح داد: متأسفانه مشکلات مالی کماکان پابرجاست. به ما اعلام شده که امروز پول به حساب واریز نمی شود و احتمالاً فردا این کار انجام خواهد شد.

وی درباره بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس تهران عنوان کرد: بازی با پرسپولیس اهمیت خاصی برای ما دارد. باختن به پرسپولیس در مسجدسلیمان به معنی نزدیک شدن تیم نفت به سقوط خواهد بود، بنابراین با همه وجود تلاش می کینم تا پرسپولیس را در مسجدسلیمان شکست بدهیم.

سیدجلال عبدی در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت گفت: از پدرم و آقای مکوندی که بزرگ ترین مشوقانم بوده اند تشکر می کنم و امیدوارم مه بتوانیم با پیروزی مقابل پرسپولیس باعث ضادی مردم مسجدسلیمان بشویم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها