به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حذف دو بازیکن خوزستانی از لیست تیم ملی امید

حذف دو بازیکن خوزستانی از لیست تیم ملی امید

خوزستان اسپورت- سه بازیکن عضو تیم‌های خوزستانی در فهرست مسافران تیم ملی امید به کشور عمان قرار گرفتند و دو بازیکن هم از سفر باز ماندند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم ملی فوتبال امیدهای ایران برای انجام یک مسابقه تدارکاتی عازم کشور عمان خواهد شد و امروز اسامی بازیکنان منتخب زلاتکو کرانچار برای این بازی اعلام شد.

اسامی رضا جبیره و حسین ساکی از صنعت نفت آبادان و عارف آقاسی مدافع فولاد خوزستان در فهرست نهایی برای سفر به عمان قرار گرفته است. این در حالیست که اسامی حسین پورحمیدی و یونس دلفی از استقلال خوزستان که در اردوی فعلی تیم امید حضور دارند در فهرست مسافران عمان قرار ندارد.

زلاتکو کرانچار بعدازظهر امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که یونس دلفی به‌خاطر آسیب دیدگی در این سفر حضور نخواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، در اردوهای ابتدایی تیم ملی امیدهای ایران 11 بازیکن از تیم‌های خوزستانی به اردوها دعوت شدند که در اردوی اخیر تیم امید به 5 بازیکن کاهش یافتند و در نهایت 3 بازیکن از تیم‌های خوزستانی در لیست ملی‌پوشان امید برای سفر به عمان قرار گرفتند.

اسامی 22 بازیکن که تیم امید را در سفر به عمان همراهی می‌کنند به شرح زیر است:

ابوالفضل جلالی و امید دره (سایپا)، مهدی قائدی، الله‌یار صیادمنش و رضا کریمی (استقلال تهران) امیرروستایی، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد خدابنده‌لو و نادر محمدی (پیکان) حمیدرضا طاهرخانی (پرسپولیس)، شهاب عادلی (سپاهان)، معراج اسماعیلی (ذوب آهن)، محمدمهدی مهدی خانی، محمد اقاجانپور و سینا زامهران (پدیده مشهد)، عارف آقاسی (فولاد خوزستان)، رضا جبیره و حسین ساکی (صنعت نفت آبادان)، محمدرضا آزادی و علی طاهران (تراکتورسازی تبریز)، امید نورافکن (شارلوای بلژیک) و رضا شکاری (روبین کازان روسیه)

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
خوزستانیها همیشه این بدبختیها را دارند بخصوص تیم استقلال خوزستان
rama
|
Germany
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
با ارزوی موفقیت برا تیم امید مخصوصا درخشش ساکی و جبیره که با بازیهای خوبشون تو لیگ شایستگیشون رو نشون دادن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها