به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 16
کد خبر: ۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال 1 – نفت 0؛ باز هم رضا عنایتی

سعید صالحی
خوزستان اسپورت:
هفته بیست و دوم لیگ برتر – استادیوم آزادی تهران
جمعه 15 اسفند 93 – ساعت 17:30
استقلال تهران 1 – نفت مسجدسلیمان 0
گل: غلامرضا عنایتی (62)
داور: محمدرضا اکبریان
کمک داوران: حسین طالقانی و تورج عیوض محمدی
اخطار: امید ابراهیمی و غلامرضا عنایتی (استقلال) – حمزه حدادی (نفت)
تماشاگر: حدود 3 هزار نفر

استقلال تهران: محسن فروزان، میلاد فخرالدینی (58- محمدرضا خرسندنیا)، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، میلاد نوری 2+90- مگوئیان)، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده، آرش برهانی (85- بهنام برزایی) و غلامرضا عنایتی
سرمربی: امیر قلعه نویی

نفت مسجدسلیمان: گئورگی گئورگیف، سید‌جلال عبدی، سعید سالار‌زاده، حامد محمودی، حمزه حدادی، محمود تیغ‌نورد (78- حسین مالکی)، حمید بوحمدان، الکساندر پاشنکو (67- فرزاد محمدی)، رضا درویشی، کارلوس دوس سانتوس و کیوان امرایی
سرمربی: بهروز مکوندی

خلاصه بازی
استقلال و نفت در نیمه اول بازی پایاپایی ارائه کردند.
استقلال به نفوذ از جناحین و ارسال های بلند برای رضا عنایتی دل بسته بود و زردپوشان نفت روی ضدحملات و استفاده از سرعت سانتوس و درویشی دل بسته بودند.
در این نیمه با اینکه استقلال تهران کمی بیشتر از نفت مسجدسلیمان بر توپ مالکیت داشت، اما فرصت های گلزنی نفت خطرناک تر بود و اگر کارلوس دوس سانتوس قدر موقعیت تک به تک را می دانست، شاگردان مکوندی می توانستند در این نیمه از میزبان پیش بیفتند اما در نهایت 45 دقیقه نخست بدون گل تمام شد.

در نیمه دوم همانطور که انتظار می رفت استقلال تهران هجومی تر بازی کرد و خط دفاعی نفت را تحت فشار قرار داد. حاصل فشار بیست دقیقه ای استقلالی ها گل غلامرضا عنایتی بود که روی غفلت مدافعان نفت و عدم پوشش توپ دفع شده توسط گئورگیف به ثمر رسید.
پس از گل عنایتی، استقلال ترجیح داد با تجمع در زمین خودی و بستن فضاهای حرکتی مهاجمان سرعتی تیم نفت که در این نیمه تحلیل رفته بودند، به حفظ نتیجه بپردازد.
حربه استقلالی ها باعث دفع فشار دقایق پایانی زردپوشان نفت شد و بازی در نهایت با همان تک گل غلامرضا عنایتی به سود استقلال تهران به پاین رسید.

با این نتیجه استقلال به صدر جدول رده بندی صعود کرد و نفت مسجدسلیمان در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

شرح گل
1-0 (استقلال): گئورگی گئورگیف با شیرجه ای بلند ضربه ابراهیمی را دفع کرد، توپ برگشتی به برهانی رسید و پاس عرضی برهانی در دهانه دروازه نفت با ضربه نهایی غلامرضا عنایتی از خط دروازه زردپوشان عبور کرد. این سومین گل فصل عنایتی به نفت مسجدسلیمان بود.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
2
0
حیف نفت مسجد سلیمان. خوب هم بازی میکنه
jafar
|
Switzerland
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
0
فیلم خلاصه بازی نشان می دهد که اساس این گل از یک پاس افساید شروع شد و دو بازیکن نفت به کمک داور نگاه می کنند ولی پرچم نزد . در تصویر که اینطور به نظر می اید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها