به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

گلزن‌ترین مثلث میانی فصل در لباس نفت آبادان

گلزن‌ترین مثلث میانی فصل در لباس نفت آبادان

خوزستان اسپورت- مثلث خط میانی تیم صنعت نفت آبادان 10 گل را در فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران به ثمر رسانده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، خط حمله‌ی تیم صنعت نفت آبادان در این فصل انتظارات را برآورده نکرده است. لوئیس سوارز مهاجم اهل کشور کیپ ورد در پایان هفته ششم از صنعت نفت جواب شد، جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی نتوانسته جایی در ترکیب نفتی‌ها پیدا کند و عملکرد بهنام برزای بازگشته از استقلال تهران هم به گونه‌ای بود که پائولو سرجیو در هفته‌های اخیر این مهاجم را به میدان نفرستاده است.

کم‌اثر بودن خط حمله نفت آبادان اما با داشتن یک خط میانی قدرتمند جبران شده است. خط هافبکی که مثلث اصلی آن متشکل از کرار جاسم، طالب ریکانی و اکبر ایمانی مجموعاً 10 گل در لیگ برتر و جام حذفی زده‌اند و چند پاس گل هم ارسال کرده‌اند.

صنعت نفت در 3 بازی ابتدای فصل تنها یک گل زد که این آمار برای فوتبال آبادان جالب نبود، اما از هفته چهارم با اضافه شدن کرار جاسم به ترکیب صنعت نفت و قرار گرفتن این بازیکن در کنار طالب ریکانی و اکبر ایمانی، شرایط تهاجمی زردپوشان بهبود پیدا کرد و هفته به هفته بهتر شد.

صنعت نفت که در 3 بازی ابتدای فصل تنها یک گل زده بود، در 9 بازی اخیر که در لیگ برتر و جام حذفی انجام داده موفق به ثبت 18 گل شده است که میانگین 2 گل در هر بازی را نشان می‌دهد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که 10 گل از 19 گل صنعت نفت در 9 بازی اخیر لیگ برتر و جام حذفی را سه بازیکن خط میانی این تیم به ثمر رسانده‌اند و مثلث متشکل از کرار جاسم، طالب ریکانی و اکبر ایمانی گلزن‌ترین مثلث میانی فوتبال ایران در فصل 97-98 را تشکیل داده‌اند.

طالب ریکانی 3 گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی، کرار جاسم یک گل در لیگ برتر و 3 گل در جام حذفی، اکبر ایمانی 2 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده‌اند.

ستاره عراقی نفت آبادان البته با 3 پاس گل در جام حذفی و 2 پاس گل در لیگ برتر باعث بهتر شدن آمار این مثلث قدرتمند در میانه میدان تیم زدپوش آبادان شده است.

ثبت 10 گل و 5 پاس گل از این سه بازیکن خط میانی صنعت نفت باعث شده است تا این تیم ریشه‌دار آبادانی تبدیل به گلزن‌ترین نماینده فوتبال خوزستان در این فصل شود و از برخی تیم‌های بالای جدول نیز گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
0
0
پیشرفت و تاکتیک و نظم در بازی نفت کاملا مشهوده علی رغم کمبود بازیکن در بعضی از پستها ولی نفت هفته اول با نفت الان خیلی پیشرفت کرده و ب نظر من اینها همه از زحمات سرجیو هستش اگر مدیریت یکی دو بازیکن کلیدی مثل کرار بگیره امسال نفت با سرجیو خیلی حرف برا گفتن داره و امیدوارم قرارداد سرجیو تمدید بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها