به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

خداحافظی ملی‌پوش خوزستانی به‌دلیل مشکل مالی

خداحافظی ملی‌پوش خوزستانی به‌دلیل مشکل مالی

خوزستان اسپورت- دوچرخه‌ سوار خوزستانی به دلیل مشکلات مالی و نداشتن شغل از تیم‌ملی خداحافظی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، احسان خادمی در خصوص خداحافظی از تیم‌ ملی دوچرخه‌ سواری، اظهار کرد: با توجه به مشکلات فراوان و نداشتن حامی مالی و همچنین شغل، تصمیم گرفتم فعلا از تیم‌ملی خداحافظی کنم.

وی ادامه داد: رشته دوچرخه‌ سواری بسیار هزینه‌بر است و واقعا خودم به تنهایی از عهده این هزینه‌ها برنمی‌آیم. من نیاز دارم که یک اسپانسر از من حمایت کند، چیزی که فاقد آن بوده‌ام و این موضوع واقعا به من فشار وارد کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم فعلا در اردوهای تیم‌ملی شرکت نکنم.

این ملی‌پوش دوچرخه‌ سواری خاطرنشان کرد: اگر در ادامه این مسیر مشکلات مالی‌ام برطرف شود یا شغلی برای من پیدا شود که به واسطه آن بتوانم هزینه‌های این رشته را تامین کنم، باز هم با افتخار در خدمت تیم‌ملی خواهم بود.

وی تاکید کرد: من با شخص خاصی مشکل ندارم و تنها خواستار حل مشکلات مالی و شغلی‌ام بوده‌ام که طی این سال‌ها برطرف نشده‌اند. من همیشه دغدغه‌ام خوب تمرین کردن و در خدمت تیم‌ملی بودن، بوده است ولی واقعا اکنون دلگرمی برای ادامه این کار ندارم زیرا کسی پیگیر حل مشکلات من نبوده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
1
خاک‌بر سر مسئولین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
1
خوزستانی که همش شرکت وپتروشیمی و... هست. فقط جایی برای جوانان بومی نداره.. تنها سهم ما از نفت و گاز فولاد وغیره، فقط آلودگی هست و بس..
سید هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
این قضیه ایجاب میکند که یک سازمانی از طرف دولت تشکیل شود و این قشر ورزشکاران را در سراسر کشور حمایت کنند اینها سرمایه کشور هستند نباید مورد بی توجهی واقع شوند چون یک نوع خیانت به کیان ملی کشور محسوب میشود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
اگه‌ اهل تبریز بود عرض ۱۰ثانیه بعد از مصاحبه همه مسئولین وارد عمل میشدن و برنامه ۹۰ نشونش میداد روحانی با اولین پرواز میرفت پیشش