به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

پدیده 1 – استقلال 1؛ تساوی در باتلاق

محمدرضا حسینی
خوزستان اسپورت:
هفته بیست و دوم لیگ برتر – استادیوم ثامن مشهد
جمعه 15 اسفند 93 – ساعت 14:30
پدیده خراسان 1 – استقلال خوزستان 1
گل ها: محمد غلامی (11) – مهدی مؤمنی (67)
داور: احمد صالحی
کمک داوران: سعید زارع و حمیدرضا کنعانی
اخطار: ایگور پراهیچ و محمد غلامی (پدیده) محمد طیبی (استقلال)
تماشاگر: کمتر از پانصد نفر

پدیده خراسان: مجتبی روشنگر، محمد نژادمهدی، ایگور پراهیچ، محمد صلصالی (72- مهدی خیری)، مسعود نظرزاده، اکبر صادقی، حسین کیانی مقدم (63- سعید قزل)، محمدرضا ناصحی، محمد غلامی، محمد مهدی نظری و بهادر نسیم اف (81- حسین مهربان).
سرمربی: علیرضا مرزبان

استقلال خوزستان: پرویز کریمی، محسن بیات، محمد طیبی، مجید حیدری، میثم مجیدی، موسی کولی بالی، میثم دورقی (51- میثم دورقی)، میثم بائو، روح الله سیف اللهی (68- حجت چهارمحالی)، مهدی مؤمنی و سیدمهدی سیدصالحی.
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی:
آب های انباشته شده در محوطه زمین نیمه چمن استادیوم ثامن مشهد اجازه بازی روی زمین را از دو تیم گرفته بود و در اکثر دقایق بازی مستقیم در دستور کار بازیکنان دو تیم قرار داشت.
یک غفلت توأم با بدشانسی کافی بود تا محمد غلامی در همان دقایق ابتدایی نیمه نخست با استفاده از توپ متوقف شده در آب های انباشته شده در محوطه جریمه استقلال به گل برسد. این گل فشار روانی زیادی به تیم استقلال وارد کرد و آبی پوشان در 45 دقیقه نخست نتوانستند خودی نشان دهند.

وقت استراحت بین دو نیمه به بازیکنان استقلال خوزستان فرصت بازیابی داد و آبی پوشان از زمان آغاز نیمه دوم بر توپ و میدان مسلط شدند.
استقلال عمده حملات خود را بر روی فرارهای مؤمنی و سیف اللهی از جناحین پایه ریزی می کرد و با اصرار روی همین حرکات در نهایت به گل تساوی بخش دست پیدا کرد. دقایق پایانی بازی استقلال و پدیده در زیر بارش شدید باران دنبال شد و حملات دو تیم در ده دقیقه پایانی تغییری در نتیجه ایجاد نکرد.

شرح گل:
1-0 (پدیده): پاس بهادر نسیم اف که دقت کافی نداشت، در حال رسیدن به پرویز کریمی دروازه بان استقلال بود که در آب های انباشته شده در محوطه جریمه آبی پوشان توقف کرد. محمد غلامی مهاجم پدیده با یک استارت سریع خودش را زودتر از پرویز کریمی به توپ متوقف شده در آب رساند و دروازه تیم مهمان را گشود.

1-1 (استقلال): مهدی مؤمنی یک تنه به قلب دفاع پدیده زد و پس از حرکت در عرض محوطه جریمه تیم پدیده با ضربه ای به زاویه مخالف توپ را به تور دروازه میزبان دوخت.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها