به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیری: خواهان برخورد با اشتباهات داوران هستیم

پیری: خواهان برخورد با اشتباهات داوران هستیم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: نسبت به عملکرد داوری و سوت‌های اشتباه داوران معترض هستیم به همین جهت اعتراض خود را به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، یعقوب پیری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بعد از بازی با پارس جنوبی که اشتباهات داوری زمینه شکست ما را فراهم کرد، با تنظیم شکواییه به فدراسیون فوتبال اعتراض خود را به صورت کتبی به فدراسیون اعلام کردیم و خواهان برخورد با این موضوع هستیم.

وی با بیان این که بعد از بازی با پیکان در هفته ششم لیگ تصمیمات داوران روی نتایج تیم ما تاثیر منفی گذاشت افزود: در بازی با تراکتورسازی داور بازی در حالی که در فاصله 30 متری صحنه قرار داشت به اشتباه یک پنالتی به سود حریف اعلام کرد و در ادامه بر اساس نظر کارشناسان داوری یک پنالتی برای ما نگرفت. در تیمی مثل ما که هفت بازیکن 18 سال داریم دیدن چنین مواردی شیرازه تیم‌مان را از هم می‌پاشد.

سرپرست تیم استقلال خوزستان با بیان این که چون ما کسی را نداریم که از حقمان دفاع کند درست نیست که سرمان را ببرند گفت: آقای یزدی سرمربی تیم شخصا به کمیته داوران رفت و فیلم بازی با صنعت نفت را در حضور مسئول کمیته داوران بازبینی کرد که آن‌ها قبول کردند از داوری متضرر شدیم.

پیری ادامه داد: در بازی با پارس جنوبی داور با سوت‌های اشتباهی که علیه ما زد و با تاخیری که در بازی ایجاد کرد تمرکز بازیکنان ما را به هم زد. در آن صحنه انتظار داشتیم که داور بازی را مدیریت کند اما به یک‌باره بازیکن ما (احمد آل‌نعمه) را از زمین اخراج کرد، جالب این جاست که بازیکن حریف آل‌نعمه را زد و کمک داور به این موضوع اذعان داشت اما داور به بازیکن ما کارت قرمز نشان داد که همین امر موجب شد تماشاگران به ما فحاشی کنند.

شایان ذکر است که تیم استقلال خوزستان در هفته بعدی مسابقات لیگ برتر به دیدار فولاد خوزستان خواهد رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
لعنت خدا به اين داور بي وجدان كه كاملاً تعمدي باعث شكست استقلال خوزستان در بازي با پارس جوبي شد . داور نه فقط دو بازيكن استقلال خوزستان را اخراج كرد بلكه حتي بعد از اين حركت زشتش اكثر سوتهاي خودش را به نفع پارس جنوبي ميزد تا به ديگران بفهماند كه من از عملكردم پشيمان نيستم و كارم كاملاً صحيح بوده و مدام بازي را الكي متوقف ميكرد . در كل همه جوره بازي را براي ميزبان ساخت ولي جالب اينكه استقلال خوزستان كوتاه نمي آمد و بازي را در اختيار داشت ولي خيلي سخت است با نه بازيكن در مقابل تيمي با ١١ بازيكن و داور كاملاً يك طرفه بخواهي نتيجه بگيري
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها