به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

جدول لیگ یک؛ اولین هفته شش امتیازی خوزستان

جدول لیگ یک؛ اولین هفته شش امتیازی خوزستان

خوزستان اسپورت- اولین هفته شش امتیازی فوتبال خوزستان در فصل جاری لیگ دسته اول کشور رقم خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، نهمین هفته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران برای تیم‌های خوزستانی خوش‌یمن بود و شش امتیاز کامل بازی‌های عصر سه‌شنبه نصیب دو نماینده فوتبال دیار کارون شد.

تیم کارون اروند خرمشهر اولین برد خارج از خانه را در تبریز جشن گرفت و با غلبه بر شهرداری تبریز 10 امتیازی شد تا در رده هشتم جدول قرار بگیرد.

تیم شهرداری ماهشهر هم که تا امروز رنگ پیروزی را ندیده بود، در بازی خانگی برابر ملوان انزلی به برتری دست یافت تا از رده آخر جدول به رده چهاردهم نقل مکان کند.

به گزاری خوزستان اسپورت، پیروزی نمایندگان فوتبال خوزستان در دیدارهای عصر امروز این امیدواری را ایجاد می‌کند که تیم‌های کارون خرمشهر و شهرداری ماهشهر با تداوم روند پیروزی‌هایشان به جمع تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر ملحق شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
1
مبارك كل هواداران خوزستان بخصوص هواداران خونگرم ماهشهري و مردم با غيرت و دلنشين خرمشهر . و انشاءالله هر چه سريعتر اين دو نماينده به جمع تيمهاي مدعي صعود به ليگ برتر ملحق خواهند شد .
سید احمد
|
United States of America
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
1
بارک الله اهل الغیره والنشامه المنتخبان کرة القدم المحمره (خرمشهر) و المعشور (ماهشهر) استدام الله فوزکم المستقبل بعونه ونراکم فی دور المحترفین انشاءالله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها