به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹

بازدید مسئولان هیئت فوتبال از شهرستان ها

بازدید مسئولان هیئت فوتبال از شهرستان ها

رئیس و نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان از امکانات ورزشی چند شهر مختلف استان بازدید کرده و جلساتی را با مسئولان شهرهای مختلف برگزار کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالکاظم طالقانی رئیس و علی طرفی نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان اقدام به انجام سفرهایی به شهرهای مختلف استان کرده اند تا ضمن بررسی وضعیت امکانات ورزشی این شهرستانها در جلساتی با فرمانداران، شهرداران و اعضای شوراهای شهر درباره گسترش فوتبال در نقاط مختلف استان مذاکره کنند.

نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان در خصوص انجام سفرهای شهرستانی به خوزستان اسپورت گفت: به اتفاق رئیس و تعدادی از مسئولان هیئت فوتبال خوزستان راهی شهرهای ایذه، باغملک، رامشیر، امیدیه و آغاجاری شدیم و ضمن بازدید از باشگاه ها و استادیوم های ورزشی جلساتی با مسئولان این شهرها برگزار کردیم.

طرفی ادامه داد: بررسی راهکارهای گسترش فوتبال در نقاط مختلف استان، کمک به جذب اسپانسر برای تیم های شهرستانی، کمک به تکمیل استادیوم های موجود، برنامه ریزی برای ساخت استادیوم های جدید، برگزاری طرح استعدادیابی برای شناسایی استعدادهای مناطق محروم و ... از جمله مواردی بود که در خصوص آن ها بحث و بررسی داشتیم.

وی افزود: سفرهای شهرستانی مسئولان هیئت فوتبال در آستانه فرا رسیدن سال جدید ادامه خواهد داشت و در روزهای آینده به سایر شهرستانها سفر خواهیم کرد تا انشاءالله بتوانیم با مساعدت مسئولان استان نسبت به بسط و گسترش رشته پرطرفدار فوتبال در جای جای این استان فوتبال خیز اقدام کنیم.

علی طرفی در پایان گفت: فوتبال با زندگی مردم خوزستان عجین شده است و استعدادهای فراوانی در شهرهای کوچک و بزرگ استان وجود دارد که با تلاش رئیس هیئت فوتبال خوزستان و همیاری سایر مسئولان در صدد شناسایی و کمک به رشد این استعدادها هستیم.

بازدید مسئولان هیئت فوتبال از شهرستان ها

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها