به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

قلعه‌نویی: باید از نفت مسجد سلیمان بترسیم

قلعه‌نویی: باید از نفت مسجد سلیمان بترسیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تجربه نشان داده که باید از تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان ترسید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: قبل از هر چیز ایام فاطمیه را به مردم خوب کشور تسلیت عرض می‌کنم. این بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما با تیمی بازی می‌کنیم که بسیار با برنامه فوتبال بازی کرده و در دفاع و حمله نظم خوبی دارد.

وی افزود: تجربه نشان داده که باید از تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان ترسید. آنها مربی جوان و بی‌ادعایی دارند که کارش را خیلی خوب بلد است و توانسته نتایج خوبی با تیمش کسب کند اما ما هم استقلال هستیم و در بازی‌های خود به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: بازی‌های ما در نیم فصل دوم بهتر شده اما هنوز با شرایط ایده‌آلی که من می‌پسندم، فاصله داریم، البته طبیعی است که با تعطیلات پی‌درپی نمی‌شود شرایط تیم را به ایده‌آل رساند و این تعطیلی‌ها شرایط را برای تیم‌ها سخت می‌کند. قطعا بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان پیش رو داریم اما انشاءالله با حمایت تماشاگران این دیدار را با پیروزی پشت سر می‌گذاریم.

وی ادامه داد: شرایط تیم استقلال اکنون خوب است و روح معرفتی در تیم ما دمیده شده و در نیم فصل دوم تیم با آرامش و معرفت بیشتری بازی می‌کند. شرایطی که در تمرینات نیم فصل دوم ما به وجود آمد صداقت بود و امیدوارم این شاخصه‌ها همچنان در تیم ما باشد.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه آیا برای بازی با نفت مسجدسلیمان مصدوم و یا محرومی دارند، گفت: ما بیک‌زاده و کرار را در بازی فردا در اختیار نداریم. خوشبختانه یعقوب کریمی مصدومیتش برطرف شده و سایر بازیکنان هم در اختیار ما هستند. فقط  ۲ بازیکن محروم داریم که آن هم از آن دسته محرومانی هستند که خودتان می‌دانید.

وی درباره احتمال تعویق هفته بیست‌ و سوم لیگ گفت : آنچه به صلاح فوتبال ما باشد از آن تمکین می‌‌کنیم. به یاد دارم سال گذشته که می‌‌خواستیم به تایلند بروم از سازمان لیگ خواهش کردیم که بازی ما با ذوب آهن را به تعویق بیندازند که این کار را انجام ندادند. اکنون هم می‌گویم اگر تغییر برنامه لیگ به فوتبال ملی ما و تیم‌های آسیایی کمک می‌کند ما هم موافق تغییر برنامه هستیم در حالی که این فرصت را سال گذشته از ما گرفتند و نه تنها به ما کمک نشد بلکه علیه ما جبهه هم گرفتند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اتفاقی افتاد که استقلال در نیم فصل دوم متحول شد و در جمع مدعیان قهرمانی حضور دارد گفت: اول از همه لطف و عنایت خداوند بود و بعد از آن بازیکنان ما یکسری از مطالب را فهمیدند. ما در نیم فصل اول هم خوب بازی کردیم ولی گلهای بدی خوردیم که این گل‌ها نه مشکل تاکتیکی بود نه فوتبال بلکه روی اشتباهات فردی دروازه ما باز می‌شد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها