به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۲۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

کاپیتان نفت برابر استقلال بازی می‌کند

کاپیتان نفت برابر استقلال بازی می‌کند

خوزستان اسپورت- کاپیتان مصدوم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با استفاده از آمپول‌ در بازی برابر استقلال تهران به میدان می‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد میداودی کاپیتان مصدوم تیم نفت مسجدسلیمان که قرار بود تحت عمل جراحی لیزری قرار بگیرد و چند هفته‌ای را به استراحت بپردازد، با تمهیدات پزشکی که برای این بازیکن در نظر گرفته شد، تا اطلاع ثانوی برای تیمش به میدان خواهد رفت.

میداودی پس از تزریق آمپول‌های تجویز شده از سوی پزشکان، در تمرینات نفت مسجدسلیمان حضور یافت تا در صورت صلاحدید کادر فنی، در بازی فردا شب مقابل استقلال تهران از سری مسابقات جام حذفی فوتبال ایران به میدان برود.

این بازیکن باتجربه خوزستانی که چند سال قبل دچار مصدومیت سختی شد، با گذشت چندین سال از آن مصدومیت بار دیگر از همان ناحیه احساس ناراحتی کرده است. پزشکان متخصص ابتدا به میداودی اعلام کردند که باید استخوان اضافه‌ای که باعث درد می‌شود، از مچ پای این بازیکن خارج شود، اما در ادامه تشخیص داده شد که میداودی با تزریق آمپول‌های تجویز شده از سوی پزشکان برای تیمش به میدان برود تا نظر نهایی در خصوص مصدومیت این بازیکن اتخاذ شود.

بدین ترتیب میلاد میداودی در صورت صلاحدید علیرضا مرزبان می‌تواند در بازی فردا شب برابر استقلال به مبدان برود.

این در حالیست که عباس عسکری دیگر بازیکن مصدوم نفت مسجدسلیمان به‌خاطر آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران قادر به همراهی نفت مسجدسلیمان نخواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد عشق است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
اگر میلاد مصدوم نمیشد نفت بهتر از این چیزا نتیجه میگرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها