به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

ذوب‌آهن‌ 2 – ‌صنعت‌نفت 2؛ بازی برده از دست رفت

ذوب‌آهن‌ 2 – ‌نفت 2؛ بازی برده از دست رفت

خوزستان اسپورت
هفته هشتم لیگ هجدهم – استادیوم فولادشهر اصفهان
جمعه 6 مهرماه 97 – ساعت 18:15
ذوب آهن اصفهان 2 – صنعت نفت آبادان 2
گل‌ها: ادی گابریل (55)، رحیم زهیوی (3+90- پنالتی) برای ذوب آهن – طالب ریکانی (19)، اکبر ایمانی (28) برای صنعت نفت
داور: محمدرضا اکبریان
کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی و جلیل شعرانی
اخراج: مسعود ابراهیم‌زاده (62- ذوب آهن)
اخطار: هادی محمدی (ذوب آهن) – اکبر ایمانی (صنعت نفت)
تماشاگر: هزار نفر

ذوب آهن اصفهان: رشید مظاهری، مسعود ابراهیم‌زاده، هادی محمدی، عارف غلامی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، ابوذر صفرزاده (75- رحیم زهیوی)، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی‌فر (46- گابریل هرناندز)، محمدرضا عباسی (82- مهران درخشان‌مهر) و ماریون سیلوا
سرمربی: امید نمازی

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی، عقیل کعبی، وفا هخامنش، محمد قریشی، حسین بغلانی (46- مصطفی احمدی)، اکبر ایمانی، سیروان قربانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی (69- فردین عابدینی) و کرار جاسم (82- جاناتان بالوتلی)
سرمربی: پائولو سرجیو

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

ذوب آهن اصفهان که سه باخت متوالی را پیش از این مسابقه متحمل شده بود، بازی را تهاجمی آغاز کرد و با ارائه حملاتی از جناحین در پی گشودن دروازه نفت آبادان بود. زردپوشان صنعت نفت در دقایق ابتدایی با ارائه یک بازی منطقی فشار تیم میزبان را کنترل کردند و پس از آن با حضور در نیمه زمین ذوب آهن و استفاده از ضربات راه دور 2 گل متوالی را به فاصله کمتر از 10 دقیقه درون دروازه تیم اصفهانی جای دادند تا مزد بازی هوشمندانه در نیمه اول را دریافت کنند.

شهاب گردان سنگربان باتجربه صنعت نفت که در این مسابقه به ترکیب تیمش بازگشته بود، در آخرین لحظات نیمه نخست با یک واکنش تماشایی برابر ضربه سر هادی محمدی مانع از باز شدن دروازه نفت آبادان شد و زردپوشان نفت نیز با شوت کرار جاسم شانس زدن گل سوم را در نیمه اول داشتند که با واکنش رشید مظاهری این ضربه به کرنر رفت.

نیمه دوم را تیم ذوب آهن اصفهان طوفانی آغاز کرد و پس از فشار 10 دقیقه‌ای به خط دفاعی صنعت نفت که با چند واکنش از سوی شهاب گردان همراه بود، در دقیقه 55 با ضربه سر گابریل هرناندز بازیکن تعویضی خود یک گل را پاسخ داد تا بازی با هیجان بیشتری دنبال شود.

صحنه مهم بعدی در دقیقه 62 اتفاق افتاد که مسعود ابراهیم‌زاده مدافع چپ ذوب آهن با دریافت دو کارت زرد متوالی از میدان اخراج شد. ذوب آهن با وجود 10 نفره شدن برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد و زردپوشان صنعت نفت هم چند بار روی ضربات طالب ریکانی و کرار جاسم دروازه ذوب آهن را هدف قرار دادند تا سرانجام در دقیقه 3+90 تیم ذوب آهن روی اشتباه سیروان قربانی مدافع نفت آبادان به یک ضربه پنالتی دست پیدا کرد و گل تساوی را به ثمر رساند تا این مسابقه با تساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کند.

شرح گل‌ها
0-1 (صنعت نفت): یک ضربه ایستگاهی در فاصله 25 متری دروازه ذوب آهن اصفهان نصیب تیم نفت آبادان شد و طالب ریکانی با شوت زمینی پای چپ توپ را از آن فاصله به تور دروازه رشید مظاهری دوخت تا هواداران آبادانی حاضر در استادیوم فولادشهر به نشانه گل شادی کنند.

0-2 (صنعت نفت): اکبر ایمانی هافبک میانی صنعت نفت در پشت محوطه جریمه ذوب آهن توپ را از قاسم حدادی‌فر ربود و ضربه‌ای زمینی به سمت دروازه حریف نواخت که توپ پس از برخورد به زمین از بالای دستان رشید مظاهری دروازه‌بان پراشتباه ذوب آهن گذشت و به تور دروازه میزبان بوسه زد تا برای دومین بار فریاد شادی آبادانی‌ها به نشانه گل در ورزشگاه فولادشهر طنین‌انداز شود.

1-2 (ذوب آهن): ذوب آهن روی همکاری دو بازیکن خارجی‌اش به گل رسید. ماریون سیلوا توپ را ارسال کرد و گابریل هرناندز با ضربه سر محکم و دقیق توپ را درون دروازه صنعت نفت جای داد.

2-2 (ذوب آهن): سیروان قربانی مدافع چپ نفت آبادان در محوطه جریمه این تیم روی میلاد فخرالدینی بازیکن ذوب آهن مرتکب خطای پنالتی شد و این پنالتی را رحیم زهیوی با ضربه‌ای زمینی تبدیل به گل مساوی کرد.

در حاشیه
* درهای ورزشگاه تنها 30 دقیقه قبل از آغاز مسابقه به روی تماشاگران باز شدند.
* گروهی از هواداران تیم صنعت نفت آبادان با حضور در استادیوم فولادشهر به تشویق زردپوشان نفت پرداختند.
* شهاب گردان دروازه‌بان نفت آبادان که سابقه چندسال بازی در ذوب آهن را داشته است، در حین ورود به زمین با بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن خوش و بش کرد.
*مسعود ابراهیم‌زاده بازیکن ذوب‌آهن که سال قبل در نفت آبادان بازی می‌کرد، پیش از شروع بازی به سمت نیمکت نفت آبادان رفت و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد.
* شهاب گردان در مراسم پیش بازی حضور نداشت، وی در حال تعویض لباس بود که داور دستور ورود بازیکنان به زمین و آغاز مراسم پیش از بازی را اعلام کرد.
* طالب ریکانی بعد از به ثمر رساندن گل اول صنعت نفت آبادان به سوی نیمکت تیمش رفت و شادی خود را با اعضای تیمش تقسیم کرد.
* اخراج مسعود ابراهیم‌زاده در دقیقه 62 مسابقه با اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت نشینان صنعت نفت همراه شد. در این صحنه سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن هم از جایگاه به محوطه کنار بازی رفت.
* پائولو سرجیو سرمربی نفت معتقد بود بازیکنان ذوب‌آهن با اعتراضات خود نسبت به داوری مانع روند بازی می‌شوند؛ ناظر بازی پس از صحبت با وی جو نیمکت نفت را آرام کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
2
از زمانی که ذوب آهن ی بازیکن اخراج شد اعتراض و آشوب مدیریت و مربیان ذوب باعث شد داور تحت تاثیر قرار بگیره پنالتی هم اصلا صحیح نبود نمیدونم کمیته داوران چرا پاسخ گو نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
4
آخه این چه تیمیه که بازی برده رو با یه یار بیشتر مساوی میکنه چند تا از بازیکنا در حد دسته ۲ هم نیستن ولی باز تو ترکیبن باید یه فکری بشه تا اوضاع بدتر نشده بازی صنعت واقعا خجالت آور بود
نوید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
4
جان من شما ۳۰ ثانیه اخر بازی رو دوباره ببینید ، توپ دست این برزیلی نفت میاد راحت به بازیکن ذوب پاس داد توپ رفت برگشت خورد رفت تو گل نفت،، هبچ بازیکنی جلوش نبود،، واقعاااااا چرا اخه چرااا این بازیکن باید خریداری بشه، اخه خدایا چراا
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
2
آقای ناشناس من کاری ب بازیهای قبل ندارم اما تو این بازی تیم عالی بازی کرد تمام دستورات سرجیو تو زمین اجرا میشد رو ضد حمله باید بیش از ۱۰ تا گل میزدیم ی کم انصاف داشته باشید ب غیر از بالوتلی بقیه عالی بودن در ضمن پنالتی هم درست نبود مدیریت باشگاه نفت باید اعتراض شدید ب فدراسیون بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
3
من نمیدونم چرا بالوتلی رو اورد داخل،پاکدل رو داشتیم، سلمانی رو داشتیم، تعجب میکنم، حیف بچه ها خوب بودن. ولی تعویض بدی بود اقای سرجیو دقت کن...
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
1
3
خب مربی که تحت هر شرایطی میخاد بازیکن نا آماده خودشو بازی بده بهتر از این نتیجه نمیگیره ذوب اهن سی و پنج دقیقه ده نفره بود این مربی بدرد نمیخوره یا باخت یا مساوی فقط حرف میزنه
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
1
3
به نظرمن هرچه سریعتر باید سرجیو و بالوتلی اخراج بشن گل دوم را بالوتلی به ما داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
1
2
بازیکنان صنعت خدایش خوب بازی کردن اما تعویضها مربی کاملا اشتباه بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
1
عيسي زاده ها حيا كنيد ابادان رها كنيد
اقاي عيسي زاده اين چه تيمه بستي عابديني قريشي هخامنش سيروان احمدي برزاي بازيكنان خارجي خدايش بازيكنن؟ سرجيو پركاس بلد نيستن تيم ده نفره را يك نيمه كنترل كنه بايد سرجيو پركاس كاظم اخراج بشن فراز كمالوند بايد برگرده به اميد پايان سلطنت عيسي زاده ها در ابادان منطقه ازاد عزيز حيف اين پولي كه به باشگاه صنعت نفت واريز ميكنه بالوتلي معلوم نيست چند ساله از فوتبالش گذاشته مثل برونو رشيد البي دني سانتوز مرخصه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
1
منم قبول دارم دیشب تیم خیلی خوب و جنگنده بازی میکرد ولی بعد از تعویض کرار و جهانی و آوردن بالوتلی و احمدی روحیه بازیکنا ضعیف شد من نمیدونم یعنی پاکدل سرعتی و جنگنده و برزای با تجربه تا این حد از بالوتلی بی خاصیت ضعیفترن که بجای آوردن اینها بالوتلی را میاره تو زمین . بنابر این بازیکنا با مشاهده این وضعیت روی به یک بازی بی انگیزه و انفرادی کار کردن آوردن و نمونه اش شوت الکی و بی حساب کتاب اکبر ایمانی بسمت دروازه ذوب در حالی که میتونس بهتر از این عمل کنه . اگر در چنین بازی که دو هیچ جلویی و حریف ده نفره هم هست نتونیم ببریم پس در چه بازی خواهیم برد . امروز سرمربی و خودخواهی برخی بازیکنان باعث از دست رفتن یک پیروزی شیرین شد .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
1
دوستانی که میگن صنعت خوب بازی کرد!تعجب میکنم از حرفتون!!!!
صنعت بعد از اخراج بازیکن ذوب آهن افتضاح بود و همش تو دفاع بود و معلوم بود که گل میخوره
اونا تو حمله یا بهتر بگیم ضد حمله برنامه نداشتن و اکثرا حمایت نمیکردن
ضد حملات با شوت هایی معمولی به هدر میرفت و این تیم خجالت آور بازی کرد
ایمانی یا تک روی میکرد یا شوت بی هدف
کرار نمیتونست این بازی بازیسازی کنه چون حمایت نمیشد
تعویض ها بی هدف بود و لیاقت باخت رو داشتیمامیدوارم بازیهای بعد با تمرکز بیشتری بازی کنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها