به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۲۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

تقوی: استقلال حمله کرد و تراکتورسازی گل زد

تقوی: استقلال حمله کرد و تراکتورسازی گل زد

خوزستان اسپورت- محمد تقوی، سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در بازی با استقلال خوزستان در واقع کاری کردیم که حریف حمله کند و در ضد حمله گل بزنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محمد تقوی سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی پس از برتری 6 بر صفر شاگردانش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در تیم‌های بزرگ شما مجبورید برخی اوقات بازی را کنترل کنید و ما همین کار را انجام دادیم. در واقع کاری کردیم که حریف حمله کند و در ضد حمله گل بزنیم.

وی افزود: بازیکنانم نشان دادند که بازیکنان بزرگی هستند. در مجموع معتقدم که اتفاق بزرگ در این بازی، گل نخوردن تیم ما بود. اگر 10 بر یک برنده می‌شدیم، ناراحت می‌شدم. اما از اینکه گلی دریافت نکردیم، راضی هستم.

محمد تقوی درباره فلسفه‌اش گفت: فلسفه‌ام این است که از بازیکنانم بهترین استفاده را کنم. ما نمی‌توانیم بازیکنان را در یک چارچوب مشخص قرار بدهیم، چون ممکن است این مسئله مشکل‌ساز شود. ما تلاش می‌کنیم از آنها به نحو احسن استفاده کنیم.

تقوی در خصوص تجربه‌های بد قبلی تراکتورسازی پس از جلو افتادن از حریفان و مساوی کردن در پایان بازی، گفت: ما امروز این مسئله را کنترل کرده بودیم. تیم ما همانطور که در نیمه اول سه گل به ثمر رساند، ممکن بود در نیمه دوم سه گل دریافت کند. من در بین دو نیمه به بازیکنان تاکید کردم که اتفاقات و نتیجه نیمه اول را فراموش کنند، چون یک نیمه دست نخورده باقی مانده بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
1
3
دروازبان استقلال تیم رو نابود کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
1
2
بدبخت دروازبان بتنهایی چکار باید میکرد
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
4
این باختم لازم بود، همه تیمها هم اینجوریم میبازن، بهتر از فوتبال دفاعی و صفر صفره، اون از دربی، اون از بازیهای فولاد زمان جناب اقای سرمایه
ناشناس
|
France
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
3
1
اقای فرخزاد اقای پورموسوی شش سال در استقلال خوزستان زحمت کشید و بهترین بازیها را از تیم استقلال خوزستان در بازیهای اسیایی دیدیم و این باشگاه فولاد بود که از او دعودت کرد عملکرد ایشان در استقلال خوزستان چه زمانی که دستیار اقای باقری نیا بود و چه زمانی که دستیار اقای ویسی بود و چه زمانی که سرمربی تیم شد فوق العاده بود و همین بازیک های جوان حاصل استعدادیابی ایشان لست نکنه فکر کردی که این بازیکنان مثل پورحمیدی و دلفی و سایر جوانان را امسال جذب کردن اقای فرخزاد اقای یزدی هم نشون داد مربی بسیار خوبیه و در یک کلام استقلالی ها همه غالی هستند و حتما اقای پورموسوی سرمایه استان است با تمام احترامی که برای شما قایل هستم لطفا دیگه از,دوستان تقاضا دارم تخریب نکنید
پاسخ ها
علی فولادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
ههههههههه. جوکهای خنده داری بود
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
4
اقای فرخزاد یه کلمه گفتی اقای سرمایه (بی مایه) بعضیها چقد زود به خودشون گرفتن. جهت اطلاع دوست ظاهرا ناشناس!!!! پورموسوی از لیگ سه حفاری اهواز بیرونش کرده بود تو محلات مربیگری میکرد استقلال خوزستان اوردش شیش سال بهش حقوق و مزایا داد اما تا سرمربی فولاد شد به استقلال خوزستان خیانت کرد وهمه بازیکنان استقلال رو برد فولاد اگر پارسال ویسی نمیومد تیمو جمع و جور کنه استقلال منحل میشد. ضمنا یونس دلفی زمان پورموسوی جمعا ده دقیقه بازی نکرد و عبدالله ویسی پارسال تبدیل به پدیده لیگ برترش کرد 6 گل زد برو آرشیو برنامه 90 رو نگاه کن تا یادت بیاد. پورحمیدی و بقیه هم بازیکنان اکادمی استقلال بودن که زمان پورموسوی یک دقیقه هم بازی نکردن. خودت بهتر میدونی کیا رو بازی میدادید بازیکنای بوشهری و سیرجانی و کرمانی و ... ضمنا یادت نره سالی که پورموسوی سرمربی اس خوزستان شد چه بلایی سر تیم اورد با اوردن بازیکنای درجه شیش برزیلی همونهایی که یک دقیقه بازی نکردن (کایون) و الان شاکی هستن در فیفا باید صدها میلیون غرامت بهشون بدیم. نذار همه چیزو بگیم بذار سکوت کنیم نذار بگیم چه خیانتهایی به این استان کردین والان که از همه جا بیرونتون کردن افتادید دنبال استقلال خوزستان ولی مطمئن باش اینجا دیگه راهتون نمیدیم برید لیگ استان دنبال تیم بگردین. لیگ برتر جای مربیای با دانشه نه مربیای بیسواد خرافاتی
ناشناس
|
France
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
2
0
اولا من توهین نکردم ولی شما متاسفانه اقای مسعود توهین کردی جهت اطلاع شما بنده خیلی هم از اوضاع باشگاه مطلع هستم اگر شما خبر نداری بدون اقای پورموسوی علاوه بر دستیارسرمربی رییس اگادمی باشگاه هم بود و همه نربیان تیم های پایه بانظر ایشان برنامه و یارگیری می کردند حالا چی شده خیلی,طرفدار ویسی شدی شما و امثال شما کم به او و خانواده لش فحش دادید اگر مدیرعامل وقت پای ویسی سه سال نموند شاید سرنوشت ویسی هم فقط بدونید من بعوان یک استقلالی از همه مربیان باشگاه چه اقای باقری ر چه اقای ویسی و چه اقای پورموسوی و چه اقای یزدی حمایت کرده و می کنم و اگر نظرم خونده باشی در خصوص اقای یدی هم عرض کردم بهترین است اصلا استقلالی بد نداره اما بدخواه داره
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
2
جناب ظاهرا ناشناس!!!!! دستتون برای ما رو شده بس کنین دیگه تابلو شدین زمانی که عبدالله ویسی سرمربی بود شماها پول میدادین دو سه تا لیدر بهش توهین کنن که از تیم بره و جاشو بگیرین حالا هم دارین علیه یزدی توطئه میکنین اینکارها دیگه قدیمی شده پول دادن به لیدر و تحریک بازیکن جوون به کمکاری ووووو بسه دیگه شورش رو در اوردین اقا به چه زبونی بگیم شمارو نمیخایم؟؟؟
داریوش یزدی مربی عالی چه فنی چه اخلاقی اگر ده باخت دیگه هم بیاره حمایتش میکنیم .
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
دنیا و مربیان بومی استان خوزستان بخدا مربی های بومی خوبی داریم که باید استفاده بشن
ناشناس
|
France
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
اقا مسعود عرض کردم دفعه اول توهین کردی ولی این دفعه تهمت زدی
من عرض کردم از مسایل باشگاه خیلی هم اطلاع دارم
یعنی چه ؟
اگر تو مرا بشناسی قطعا از این حرفت صد بار یشیمان میشی بشرطی که استقلالی باشی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها